eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KańczugaSukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KAŃCZUDZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180965462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Barbary 18

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk.spzoo@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-kanczuga.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5e3f793-cdb5-4aad-a61e-b905fe028110

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5e3f793-cdb5-4aad-a61e-b905fe028110

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599312

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.ZGK.03.2024.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Kańczudze w 2025 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu dostaw została zawarty w załączniku nr 1a – OPZ do SWZ.
3. Szacowane ilości objęte zamówieniem zostały określone w formularzu kosztorysu ofertowego.
4. Zamawiający przewiduję możliwość zwiększenia/zmniejszenia zapotrzebowania o 30 % ilości określonej w zamówieniu.
5. Termin realizacji zamówienia – do 12 miesięcy, nie wcześniej niż od 01.01.2025
6. Dostawy sukcesywne, szacowana ilość dostaw w okresie realizacji zamówienia – około 12, dostawy na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub email, termin realizacji dostaw od zgłoszenia – do 7 dni kalendarzowych, szacowane ilości worów pojedynczej dostawy 8-10 % ogólnego zapotrzebowania danej kategorii worków.
7. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
a) parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 lub równoważnej dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
b) worki powinny spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC lub równoważnej potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonych w artykule 5 ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o opakowaniach i odpadach opakowaniowych w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430 lub równoważnej) i odzysku energii (PN-EN 13431 lub równoważnej).
c) zawartość metali ciężkich zgodnie z normą PKN-CEN/CE 13695-1 lub równoważną, substancji niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z normą PN-EN 13428 lub równoważną, PN-CR 13695-2 lub równoważną.
d) kolory zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.
8. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust 1 Pzp
9. W każdym przypadku w odniesieniu do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44174000-0 - Folia

18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178749,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178749,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178749,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922305409

7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162

7.3.4) Miejscowość: MAKOWISKO

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178749,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Początek realizacji umowy - 01.01.2025

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.