eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leman" Remont ogrodzenia i placu manewrowego przy budynku OSP w Lemanie"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
" Remont ogrodzenia i placu manewrowego przy budynku OSP w Lemanie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LEMANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450715242

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 37A

1.5.2.) Miejscowość: Leman

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-525

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 500804455

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@turosl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turosl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/turosl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ochotnicza Straz Pożarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Remont ogrodzenia i placu manewrowego przy budynku OSP w Lemanie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d0effa-fd12-4453-8dc2-52bcf8c82501

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00546406/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Remont ogrodzenia i placu manewrowego przy budynku OSP w Lemanie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577232

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZK.5540.2.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 389389,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży drogowej w ramach rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lemanie, pn: „Remont ogrodzenia i placu manewrowego przy budynku OSP w Lemanie” W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace budowlane: - rozebranie istniejącej podbudowy betonowej o grubości ok 20 cm, - roboty ziemne polegające na zdjęciu warstwy humusu, wykonaniu koryta pod konstrukcję powierzchni utwardzanych z niwelacją i profilowaniem terenu wokół budynku,
- wykonanie nawierzchni zaprojektowanego parkingu i chodnika / plac przedwejściowy z kostki betonowej brukowej gr 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z zagęszczeniem ręcznym gr. 20,0 cm oraz podbudowie z mieszanki kruszywowej C50/30 i warstwie odcinającej z piasku gr. 10,0 cm. Obramowanie nawierzchni z krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C 12/15) i obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C12/15), - wykonanie nawierzchni zaprojektowanego wjazdu do garaży OSP z kostki betonowej brukowej gr 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z zagęszczeniem ręcznym gr. 30,0 cm oraz podbudowie z mieszanki kruszywowej C50/30 i warstwie odcinającej z piasku gr. 10,0 cm. Obramowanie nawierzchni z krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C 12/15) i obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C12/15),
- wykonanie ogrodzenia z paneli tłoczonych stalowych z drutu 5 mm o wys. 1,20 m, osadzony na słupkach stalowych o profilu zamkniętym prostokątnym (elementy ogrodzenia ocynkowane ogniowo i pomalowane proszkowo na kolor zielony) z betonowym cokołem prefabrykowanym wys.30 cm,
- montaż bramy wjazdowej (z silnikiem, fotokomórką i pilotami z doprowadzeniem kabla zasilającego nn) przesuwna szer. 5,00m i wys. 1,50 m (elementy bramy ocynkowane ogniowo i pomalowane proszkowo na kolor zielony), - montażu furtki wejściowej przy budynku szer. 1,20 m i wys. 1,50 m z klamką na klucz (elementy furtki ocynkowane ogniowo i pomalowane proszkowo na kolor zielony), - wykonaniu humusowania terenu pozostałego terenu działki przeznaczonego pod zieleń, - montaż oświetlenia zewnętrznego wokół działki (wewnątrz ogrodzenia - według załączonego schematu) na słupach ocynkowanych o wys. 5 m montowane na fundamencie prefabrykowanym z lampami ulicznymi led o mocy 40 W zasilanymi z budynku remizy OSP i załączane ręcznie, - sadzenie krzewów żywopłotowych (tui kolumnowych o wysokości min. 40 cm) w rowach
(o szerokości 60 cm od ogrodzenia do obrzeży betonowych 6 x 30 cm) w rozstawie co 1 m i wykonanie okrycia z agrowłókniny i kory sosnowej,
- ustawienie wolnostojących ławek parkowych w ilości 6 szt i długości min. 1, 2 m zgodnie z załączonym Projektem Zagospodarowania Terenu
Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zaleceniami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych), Zakres przewidziany do wykonania robót został określony w załączonym Projekcie zagospodarowania terenu i przedmiarze robót. W pozycji 28 należy wykonać jedynie humusowanie o grubości humusu 15 cm z wałowaniem i wyrównaniem po-wierzchni. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji projektowej i opisie
zamówienia, przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
W ramach realizacji zamówienia do zakresu zamówienia (po stronie Wykonawcy) należy również
zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej na etapie realizacji umowy i po jej wykonaniu w tym
wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonania na własny koszt geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415002,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456899,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415002,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Cetrum Budownictwa - Dociepleń Mroczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-160-88-02

7.3.3) Ulica: Ul. Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415002,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.