Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rymań oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z oczyszczania ulic i placów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYMAŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Rymań
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-125
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryman.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryman.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rymań oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z oczyszczania ulic i placów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b1ba34d-198f-4a0e-953d-ac52dbe9b029
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040782/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagosp. odpadów komunalnychod właścieli nieruchomości z terenu Gminy Rymań oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z oczyszczania ulic i placów, transport i zagosp.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b1ba34d-198f-4a0e-953d-ac52dbe9b0293.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) odbiór, transport i zagospodarowanie następujących odpadów:
a) odpadów komunalnych niesegregowanych ( dalej – zmieszanych ) oraz odpadów segregowanych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rymań,
b) odpadów komunalnych zbieranych w GOK Rymań, Gminnej Bibliotece Publicznej im. Profesora Władysława Panasa w Rymaniu i salach wiejskich (wg załącznika Nr 13),
c) odpadów zmieszanych z koszy ulicznych, oraz odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów,
d) odpadów segregowanych pochodzących z obiektów będących własnością Gminy Rymań,
e) odpadów wielkobarytowych pochodzących ze zbiórek mobilnych ( dwa razy w roku ),
f) odpadów segregowanych zbieranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK),
g) odpadów typu przeterminowane i zbędne leki oraz zużyte baterie z punktów stacjonarnych funkcjonujących w Gminie Rymań,
2) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych segregowanych ( wg załącznika Nr 10 ),
3) wyposażenie nieruchomości niezamieszkałych w :
a) pojemniki, które będą zlokalizowane na przystankach autobusowych,
b) kosze uliczne,
c) kontener KP-7 (plac ZGKiM),
d) pojemnik z przeznaczeniem na odpady z czyszczenia ulic i placów (targowisko),
4) wyposażenie wskazanych przez Zamawiającego ogólnodostępnych punktów stacjonarnych na terenie Gminy Rymań w pojemniki z przeznaczeniem na przeterminowane i zbędne leki oraz zużyte baterie oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów.
Jako nieruchomości niezamieszkałe objęte gminnym systemem gospodarki odpadami należy rozumieć obiekty t.j. boiska Orlik, parking (targowisko), plac ZGKiM, place zabaw i siłownie zewnętrzne, stadion, cmentarze, przystanki autobusowe, budynek Urzędu Gminy, jednostki OSP ponadto miejsca, na których znajdują się kosze uliczne i pojemniki na odpady z czyszczenia ulic i placów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami ( BDO ), o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.),
b) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie zbierania i odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 399 ), prowadzonego przez Wójta Gminy Rymań,
c) posiadają zezwolenie na prowadzenie instalacji do przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych lub pozostałości z przetwarzania tych odpadów, spełniającą wymagania określone w art. 35 ust. 6 ustawy o odpadach wydane przez Marszałka Województwa, i jeżeli nie wynika to z zezwolenia – posiadają zawarte umowy z instalacjami zagospodarowania odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie wraz z zezwoleniem wydanym dla tych instalacji,
d) posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) obejmujące wszystkie kody i rodzaje odpadów przewidzianych do zbierania od mieszkańców i w PSZOK w Gminie Rymań.
Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wpisu do BDO, wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Rymań, zezwolenia prowadzenie instalacji do przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych objętych zamówieniem i jeżeli nie wynika to z zezwolenia - umów z instalacjami zagospodarowania odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie wraz z zezwoleniem wydanym dla tych instalacji - na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy :
zmieszanych w ilości co najmniej 500 Mg
selektywnie zbieranych w ilości co najmniej 200 Mg,
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) Potencjał techniczny :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
ba) dysponują bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Rymań, do której wykonawca posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz postanowienia wynikające z ustawy o odpadach
Zgodnie z art. 25 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, posiadacz odpadów obowiązany do uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów, pozwolenia na wytwarzanie odpadów uwzględniającego zbieranie odpadów lub pozwolenia zintegrowanego uwzględniającego zbieranie lub przetwarzanie odpadów. Prowadzący magazynowanie odpadów, z wyjątkiem wstępnego magazynowania odpadów przez ich wytwórcę, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 lit. a, lub zarządzający składowiskiem odpadów jest obowiązany do prowadzenia wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów, zgodnie z ust. 6b–6f, 6h i 6i oraz przepisami wydanymi na podstawie ust. 8a;
bb) dysponują co najmniej :
2 pojazdami bezpylnymi (śmieciarki) wraz z kierowcą i obsługą, przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych zebranych w pojemnikach o poj. od 120 l do 240 l, o pojemności min. 11 m³ każdy, spełniające normę emisji spalin minimum EURO 3,
2 pojazdami bezpylnymi wraz z kierowcą i obsługą, przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów selektywnie zebranych w pojemnikach o poj. od 120 l do 240 l, o pojemności min. 11 m³ każdy, spełniające normę emisji spalin minimum EURO 3,
1 pojazdem bezpylnym (śmieciarką) wraz z kierowcą i obsługą przystosowaną do odbioru odpadów komunalnych z obszarów o utrudnionych warunkach drogowych z możliwością opróżniania pojemników od 120l do 240 l z normą emisji spalin minimum EURO 3,
1 samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą wraz z kierowcą i obsługą, przystosowanym do odbioru i transportu odpadów zbieranych w PSZOK o ładowności powyżej 3,5 tony.
1 pojazdem typu „hakowiec” lub „bramowiec” wraz z kierowcą przystosowanym do przewozu kontenerów o pojemności 7 m3, z normą emisji spalin minimum EURO 3,
które dodatkowo spełniać będą poniższe warunki:
wszystkie pojazdy przeznaczone do odbioru odpadów powinny posiadać wyposażenie pozycjonowania satelitarnego (GPS) oraz urządzenia pozwalające na rejestrowanie zdarzenia odbioru odpadów w postaci zdjęć z określeniem daty, godziny i miejsca,
co najmniej 1 pojazd powinien posiadać wyposażenie w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów zmieszanych.
Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 i wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
c) Osób zdolnych do wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca dysponował 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, którą wykonawca skieruje do bezpośrednich kontaktów z przedstawicielem Zamawiającego. Koordynator powinien posiadać co najmniej wykształcenie średnie i doświadczenie w zarządzaniu transportem oraz min. 2 letnie doświadczenie w zakresie funkcjonowania systemu zbierania odpadów od właścicieli nieruchomości.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika nr 2, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają :
środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie : sto tysięcy złotych ),
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie : jeden milion złotych ).
W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Te same zasady Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych w walucie.
Potwierdzenie spełniania warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ma ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika nr 8 ),
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7, 8, 9, 10 ustawy,
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy ( wg wzoru – załącznik nr 6 );
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ( wg wzoru – załącznik nr 5 );
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
4) dokumentu/dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 3 i 4), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
5) zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rymań i w zakresie odpowiadającym w SWZ wydane przez Wójta Gminy Rymań. Wpis do rejestru działalności regulowanej ma obejmować wszystkie kody objęte przedmiotem zamówienia;
6) wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w tym w zakresie odbioru i transportu odpadów;
7) zezwolenia na prowadzenie instalacji do przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych lub pozostałości z przetwarzania tych odpadów, spełniającą wymagania określone w art. 35 ust. 6 ustawy o odpadach wydane przez Marszałka Województwa, i jeżeli nie wynika to z zezwolenia – posiadane zawarte umowy z instalacjami zagospodarowania odpadów zmieszanych, odpadów zbieranych selektywnie wraz z zezwoleniem wydanym dla tych instalacji;
8) zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) obejmujące wszystkie kody i rodzaje odpadów przewidzianych do zbierania w punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Rymań.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa w ppkt. 6), dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,2) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w niniejszym rozdziale, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,
3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, sytuacji finansowej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
4) w stosunku do żadnego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ),
5) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
6) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
7) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
8) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi będą wykonywać poszczególni wykonawcy,
9) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 7 do SWZ pn. Projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI RYMAŃ
więcej: przetargi RYMAŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kozłów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Świerczów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11...
- Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.