eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510711960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 32

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-062

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895340488

1.5.8.) Numer faksu: 895340488

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso5.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zso5.olsztyn.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7726170e-6383-41c4-8356-6077e19bcce2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.olsztyn.eu.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia i komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olsztyn, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza na Platformie Przetargowej Gminy Olsztyn do komunikacji jako załączniki.
3. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy PZP1 ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jest to zaawansowany podpis elektroniczny – nie jest to podpis odręczny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO"), Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im M.G. Bublewicza w Olsztynie pragnie przekazać Państwu informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych w ZSO 5 MS , jak również poinformować o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im M.G. Bublewicza w Olsztynie ul. Gietkowska 12, e- mail: sekretariat@zso5.olsztyn.eu.
2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Sebastian Łabowski, adres e- mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.
3. Dane będą przetwarzane w celu wypełniania zadań ustawowych lub statutowych Administratora danych osobowych, na podstawie przepisów obowiązującego prawa, bądź w innych przypadkach na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu określonym przy pozyskiwaniu przez Administratora danych osobowych przedmiotowej zgody.
4. Stosownie do art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a tym samym dane osobowe będą przechowywane przez w/w okres, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązujące lub do upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu wykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w punkcie 3, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
6. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
7. Podanie danych osobowych ma charakter obowiązkowy, jeżeli podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
8. Podane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
9. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych w zakresie wynikającym z przepisów prawa.
10. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu sprzeciwu lub wycofania zgody.
11. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSO5.260.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część 1 – pieczywo i wyroby cukiernicze – Towar musi być dostarczany codziennie do godziny 06:00. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.1.
- główny kod CPV: 15811000-6 – pieczywo,
- dodatkowe kody CPV: 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.11. Na podstawie art. 441 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do opcji polegającej na zmianie zamawianych ilości towaru w trakcie realizacji zamówienia.
2.11.1. Ilość poszczególnego asortymentu, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
2.11.2. Maksymalna wartość opcji wyniesie do 10 % ilości poszczególnego asortymentu określonego w załącznikach.
2.11.3. Modyfikacja ilości zamawianego towaru nastąpi w następujących przypadkach:
- zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych posiłków planowanych do wydania na potrzeby Zamawiającego,
- zmiany ilości produktów, w związku ze zmianą rodzajów wydawanych posiłków,
- W przypadku konieczności skalowania standardowej receptury na dany posiłek, w celu zapewnienia odpowiedniego smaku, barwy i zapachu danej potrawy.
2.11.4. Zamawiający informuje, że prawo opcji będzie realizowane w ramach obowiązującej umowy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.

* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt 2 zał.nr 1.1 do 1.7 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy w trybie pilnym w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
3.4. Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część 2 – mięso zwierząt rzeźnych, mięso drobiowe, wędliny - Dostawa mięsa i wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia do godziny 08:00. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 3 do 4 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.2.
- główny kod CPV: 15110000-2 – mięso,
- dodatkowe kody CPV: 15111000-9 mięso wołowe , 15113000-3 wieprzowina, CPV: 15112000-6 – drób, CPV: 15131130-5 – wędliny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15111000-9 - Mięso wołowe

15113000-3 - Wieprzowina

15112000-6 - Drób

15131130-5 - Wędliny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.11. Na podstawie art. 441 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do opcji polegającej na zmianie zamawianych ilości towaru w trakcie realizacji zamówienia.
2.11.1. Ilość poszczególnego asortymentu, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
2.11.2. Maksymalna wartość opcji wyniesie do 10 % ilości poszczególnego asortymentu określonego w załącznikach.
2.11.3. Modyfikacja ilości zamawianego towaru nastąpi w następujących przypadkach:
- zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych posiłków planowanych do wydania na potrzeby Zamawiającego,
- zmiany ilości produktów, w związku ze zmianą rodzajów wydawanych posiłków,
- W przypadku konieczności skalowania standardowej receptury na dany posiłek, w celu zapewnienia odpowiedniego smaku, barwy i zapachu danej potrawy.
2.11.4. Zamawiający informuje, że prawo opcji będzie realizowane w ramach obowiązującej umowy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.

* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt 2 zał.nr 1.1 do 1.7 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy w trybie pilnym w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
3.4. Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część 3 - nabiał i przetwory mleczarskie - Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 3-4 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.3.
- główny kod CPV: 15500000-3 - produkty mleczarskie,
- dodatkowe kody CPV: 15542100-0 - ser twarogowy, 15510000-6 - mleko i śmietana, 15542200-1 - ser miękki, 15530000-2 – masło, 15551300-8 - jogurt,

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15542100-0 - Ser twarogowy

15510000-6 - Mleko i śmietana

15542200-1 - Ser miękki

15530000-2 - Masło

15551300-8 - Jogurt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.11. Na podstawie art. 441 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do opcji polegającej na zmianie zamawianych ilości towaru w trakcie realizacji zamówienia.
2.11.1. Ilość poszczególnego asortymentu, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
2.11.2. Maksymalna wartość opcji wyniesie do 10 % ilości poszczególnego asortymentu określonego w załącznikach.
2.11.3. Modyfikacja ilości zamawianego towaru nastąpi w następujących przypadkach:
- zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych posiłków planowanych do wydania na potrzeby Zamawiającego,
- zmiany ilości produktów, w związku ze zmianą rodzajów wydawanych posiłków,
- W przypadku konieczności skalowania standardowej receptury na dany posiłek, w celu zapewnienia odpowiedniego smaku, barwy i zapachu danej potrawy.
2.11.4. Zamawiający informuje, że prawo opcji będzie realizowane w ramach obowiązującej umowy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.

* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt 2 zał.nr 1.1 do 1.7 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy w trybie pilnym w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
3.4. Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4. Część 4 – warzywa i owoce świeże - Dostawa owoców i warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy min. 2 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.4.
- główny kod CPV: 03220000-9 - warzywa, owoce i orzechy,

4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.11. Na podstawie art. 441 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do opcji polegającej na zmianie zamawianych ilości towaru w trakcie realizacji zamówienia.
2.11.1. Ilość poszczególnego asortymentu, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
2.11.2. Maksymalna wartość opcji wyniesie do 10 % ilości poszczególnego asortymentu określonego w załącznikach.
2.11.3. Modyfikacja ilości zamawianego towaru nastąpi w następujących przypadkach:
- zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych posiłków planowanych do wydania na potrzeby Zamawiającego,
- zmiany ilości produktów, w związku ze zmianą rodzajów wydawanych posiłków,
- W przypadku konieczności skalowania standardowej receptury na dany posiłek, w celu zapewnienia odpowiedniego smaku, barwy i zapachu danej potrawy.
2.11.4. Zamawiający informuje, że prawo opcji będzie realizowane w ramach obowiązującej umowy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.

* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt 2 zał.nr 1.1 do 1.7 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy w trybie pilnym w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
3.4. Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.5. Część 5 – jaja - Dostawa świeżych jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 - 2 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.5.
- główny kod CPV - 03142500-3 – jaja.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.11. Na podstawie art. 441 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do opcji polegającej na zmianie zamawianych ilości towaru w trakcie realizacji zamówienia.
2.11.1. Ilość poszczególnego asortymentu, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
2.11.2. Maksymalna wartość opcji wyniesie do 10 % ilości poszczególnego asortymentu określonego w załącznikach.
2.11.3. Modyfikacja ilości zamawianego towaru nastąpi w następujących przypadkach:
- zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych posiłków planowanych do wydania na potrzeby Zamawiającego,
- zmiany ilości produktów, w związku ze zmianą rodzajów wydawanych posiłków,
- W przypadku konieczności skalowania standardowej receptury na dany posiłek, w celu zapewnienia odpowiedniego smaku, barwy i zapachu danej potrawy.
2.11.4. Zamawiający informuje, że prawo opcji będzie realizowane w ramach obowiązującej umowy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.

* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt 2 zał.nr 1.1 do 1.7 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy w trybie pilnym w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
3.4. Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6. Część 6 – artykuły spożywcze - Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 -2 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.6.
- główny kod CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze,
- dodatkowe kody CPV: 15831000-2 – cukier, 15614000-5 - ryż przetworzony, 15851000-8 - produkty mączne, 15851100-9 - makaron niegotowany, 15863000-5 – herbata, 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, 15842000-2 - czekolada i wyroby cukiernicze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15614000-5 - Ryż przetworzony

15851000-8 - Produkty mączne

15851100-9 - Makaron niegotowany

15863000-5 - Herbata

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.11. Na podstawie art. 441 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do opcji polegającej na zmianie zamawianych ilości towaru w trakcie realizacji zamówienia.
2.11.1. Ilość poszczególnego asortymentu, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
2.11.2. Maksymalna wartość opcji wyniesie do 10 % ilości poszczególnego asortymentu określonego w załącznikach.
2.11.3. Modyfikacja ilości zamawianego towaru nastąpi w następujących przypadkach:
- zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych posiłków planowanych do wydania na potrzeby Zamawiającego,
- zmiany ilości produktów, w związku ze zmianą rodzajów wydawanych posiłków,
- W przypadku konieczności skalowania standardowej receptury na dany posiłek, w celu zapewnienia odpowiedniego smaku, barwy i zapachu danej potrawy.
2.11.4. Zamawiający informuje, że prawo opcji będzie realizowane w ramach obowiązującej umowy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.

* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt 2 zał.nr 1.1 do 1.7 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy w trybie pilnym w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
3.4. Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.7. Część 7 – ryby i mrożonki - Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.7.
- główny kod CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze,
- dodatkowe kody CPV: 15331170-9 - warzywa mrożone, 15220000-6 - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb, 15240000-2 - ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.11. Na podstawie art. 441 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do opcji polegającej na zmianie zamawianych ilości towaru w trakcie realizacji zamówienia.
2.11.1. Ilość poszczególnego asortymentu, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
2.11.2. Maksymalna wartość opcji wyniesie do 10 % ilości poszczególnego asortymentu określonego w załącznikach.
2.11.3. Modyfikacja ilości zamawianego towaru nastąpi w następujących przypadkach:
- zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych posiłków planowanych do wydania na potrzeby Zamawiającego,
- zmiany ilości produktów, w związku ze zmianą rodzajów wydawanych posiłków,
- W przypadku konieczności skalowania standardowej receptury na dany posiłek, w celu zapewnienia odpowiedniego smaku, barwy i zapachu danej potrawy.
2.11.4. Zamawiający informuje, że prawo opcji będzie realizowane w ramach obowiązującej umowy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.

* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt 2 zał.nr 1.1 do 1.7 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy w trybie pilnym w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
3.4. Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1.1. którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1. Ustawy Pzp,
1.2. którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 109 ust. 1 pkt 4.,
1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 Ustawy Pzp.
2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Ustawy Pzp.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp., Wykonawcę:
3.1. Będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie, lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 930),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego.
3.2. Jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 3.1.
3.3. Wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
3.4. Wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne.
3.5. Jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
3.6. Jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt VII.
6. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507), działając na podstawie art. 7 ust. 1 powyższej ustawy oraz art. 5 k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 08.04.2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L/111/1) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507);
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507);
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. 2023 poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz.U. 2024 poz. 507).
7. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt. 6, Zamawiający zastrzega sobie możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym CEiDG, KRS, CRBR, a także innych publicznie dostępnych rejestrów. Jeżeli Zamawiający uzna za wątpliwy stan faktyczny lub prawny, to w uzasadnionych przypadkach będzie żądał koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 Ksh) lub z rejestru akcji (art. 3281 Ksh). W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, odpowiednika rejestru sądowego, a w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców

a. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ.
b. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
c. Dokumenty wymienione w pkt 1 muszą być złożone w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jest to zaawansowany podpis elektroniczny – nie jest to podpis odręczny).
d. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda na postawie przepisu art. 273 ust. 1 ustawy Pzp - podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz stosownych oświadczeń na potwierdzenie:
- braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 2a do SWZ),
- spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2b do SWZ).
e. Oświadczenia Wykonawcy dla potwierdzenia braku wykluczeń i spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.

3. Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona

3.1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, poniższych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP.
b. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów, odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
c. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 3 do SWZ – wzór umowy.
2. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy jest możliwa, w przypadku:
a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) gdy Zamawiający zmieni zakres ilościowy przedmiotu umowy ponad lub poniżej wielkości określonych w prawie opcji sprecyzowanego w punkcie III ppkt 2.12.
d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
e) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 4,
5. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
6. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 20% wartości pierwotnej umowy.
7. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
8. Wniesienie zastrzeżeń do treści umowy po zakończeniu postępowania przetargowego będzie traktowane przez Zamawiającego, jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawcy składają oferty wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej Gminy Olsztyn https://zamowienia.olsztyn.eu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.