Og³oszenie z dnia 2024-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzyczych w Szyd³owcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142697100
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: K±pielowa 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeuminstrumentow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://muzeuminstrumentow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e604578b-1d9b-4429-869f-b446b8ccc4ce
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00626331
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00535616/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e604578b-1d9b-4429-869f-b446b8ccc4ce3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi±
elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ
sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê
jako za³±cznik), lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce ochrony danych osobowych znajduj± siê w SWZ postêpowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce ochrony danych osobowych znajduj± siê w SWZ postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.26.1.2024.M¦
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonywanie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie g³ównej Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu wraz z przyleg³ym terenem (ul. K±pielowa 8) oraz obs³ugê systemu monitoringu wizyjnego w obiektach. Ochrona, ma byæ wykonywana we wszystkie dni miesi±ca, tak¿e w niedziele i ¶wiêta, w systemie ca³odobowym (tj. 24 godziny na dobê) przez jednego pracownika ochrony, wspomaganego patrolem interwencyjnym Wykonawcy;
2) Wykonywanie us³ugi monitorowania drog± radiow± sygna³ów z lokalnego systemu sygnalizacji w³amania i napadu znajduj±cego siê w czê¶ci (u¿ytkowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych) zabytkowego Zamku w Szyd³owcu (ul. Sowiñskiego 2);
3) Ochrona imprez organizowanych przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu. Us³uga bêdzie polegaæ na ochronie fizycznej imprez kulturalnych organizowanych przez Muzeum. Ilo¶æ pracowników Wykonawcy niezbêdnych do zapewnienia ochrony mo¿e siê zmieniaæ w zale¿no¶ci od skali imprezy (min 1, max 3 pracowników). Muzeum planuje w 2025 r. 2 (dwie) imprezy, które bêd± wymagaæ dodatkowej ochrony, jednak¿e, ich dok³adna ilo¶æ i rozmiar nie s± na dzieñ dzisiejszy znane. Ilo¶æ imprez wymagaj±cych dodatkowej ochrony waha siê od 2 do 5 w ci±gu roku.
4) Ochrona fizyczna osób i mienia w salach ekspozycyjnych Zamawiaj±cego, znajduj±cych siê w zabytkowym Zamku w Szyd³owcu (ul. Sowiñskiego 2), w okresach wzmo¿onego ruchu turystycznego przez 3 dni w tygodniu (tj. pi±tek, sobota, niedziela) przez 1 osobê w godzinach otwarcia Muzeum (7 godzin dziennie). Zamawiaj±cy przewiduje, i¿ ochrona bêdzie wymagana w miesi±cach maj- wrzesieñ. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ rezygnacji z tej czê¶ci zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy przewiduje wznowienie zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu tych samych us³ug przez kolejne 12 miesiêcy. Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ wznowionego zamówienia przy obliczaniu szacunkowej warto¶ci zamówienia. Wznowienie nie wymaga zmiany umowy i zale¿y od decyzji zamawiaj±cego polegaj±cej na przed³u¿eniu us³ugi na kolejny okres zgodnie z zapisami wzoru umowy – Za³±cznika nr 6 do SWZ4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Komisja dokona oceny ofert, dotycz±cych ka¿dej czê¶ci zamówienia na podstawie poni¿szych kryteriów:
1) Kryterium „Cena za jeden miesi±c wykonywania us³ugi ” (C1) – 58 %
2) Kryterium „Cena roboczogodziny (brutto) dla us³ugi ochrony fizycznej imprezy organizowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych”(C2) - 2%,
3) Kryterium „Do¶wiadczenie personelu” (D)– 25 %
4) Kryterium „Dodatkowe kwalifikacje personelu” (K) – 15 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena roboczogodziny (brutto) dla us³ugi ochrony fizycznej imprezy organizowanej przez Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje personelu
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem aktualnej koncesji na ochronê osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.2. Warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem aktualnej polisy ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 200 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
3. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia (w ramach odrêbnych umów, zakoñczonych lub bêd±cych w trakcie realizacji), polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ugi sta³ej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i/lub mienia, w których:
a) us³ugi ¶wiadczone by³y nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesiêcy ka¿da,
b) warto¶æ zamówienia (umowy) z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia wynosi minimum 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
W przypadku gdy w wykazie zamówieñ przedstawionym przez Wykonawcê rozliczenia miêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym za wykonane zamówienie zosta³o dokonane w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy (do celu oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu) dokona przeliczenia warto¶ci wykonanych zamówieñ w innej walucie ni¿ z³oty polski na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w tabeli kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzieñ og³oszenia. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowana tabela kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, nale¿y przyj±æ kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania
2) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej piêcioma (5) osobami bêd±cymi pracownikami ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (wykonuj±cymi bezpo¶redni± ochronê fizyczn±), wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Uwaga !: Do¶wiadczenie i dodatkowe kwalifikacje osób skierowanych do wykonania zamówienia stanowi± kryterium wyboru oferty
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
2. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych lub wykonywanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y lub s± wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Kopia aktualnej koncesji na ochronê osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
4. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê co najmniej 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych) w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonego w rozdz. VII ust. 3 SWZ. W sytuacji, gdy fakt op³acenia sk³adek nie wynika z samej tre¶ci dokumentów, Wykonawca powinien za³±czyæ do ww. dokumentów inny dokument potwierdzaj±cy odprowadzanie stosownych sk³adek;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ).2. W zwi±zku z przyjêtymi w postêpowaniu kryteriami wyboru oferty Zamawiaj±cy dokona oceny w zakresie kryteriów zwi±zanych z kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem personelu wykonawcy na podstawie za³±czonego do oferty wykazu osób, które zamierza skierowaæ do realizacji przedmiotu zamówienia ze wskazaniem posiadanego do¶wiadczenia przez poszczególne osoby (Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wykaz zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia stosownej umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia s± oni zobowi±zani do ³±cznego spe³niania warunków udzia³u.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jak± czê¶æ zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie zosta³o zawarte w tre¶ci formularza oferty .
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± braki podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wskazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w dokumentach postêpowania Za³±cznik Nr 6 do SWZ ( Wzór Umowy)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-09
INNE PRZETARGI Z SZYD£OWCA
- Ochrona osób i mienia Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Za³awa - Chlewiska w m. Za³awa
wiêcej: przetargi w Szyd³owcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia
- Wykonanie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chêcinach, Korzecko 1C, 26-060 Chêciny na okres 3 lat
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
- ¦wiadczenie us³ugi pe³nienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zak³adu Us³ug Le¶nych w Bystrzycy K³odzkiej przy ul. Nadbrze¿nej 11 w Bystrzycy K³odzkiej w roku 2024-2025
- Us³ugi ochrony mienia Instalacji Komunalnej w m. Czartoria
- Wybór wykonawcy us³ugi ochrony osób i mienia budynków Powiatowego Centrum Zdrowia - SPZPS we W³oc³awku wykonywana ca³odobowo przez siedem dni w tygodniu.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.