Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa muru oporowego uszkodzonego przez powódź z września 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 01 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa muru oporowego uszkodzonego przez powódź z września 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6882770f-0254-416f-8cd5-79ed0715948f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046799/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Odbudowa muru oporowego uszkodzonego przez powódź z września 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596339
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Wystąpienie stanu klęski żywiołowej wymaga niezwykle dynamicznego działania od jednostki. W związku z brakiem możliwości zachowania ustawowych terminów, Zamawiający udzieli zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 301 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP.
UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający udzieli zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 301 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP: „(…)ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po
stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.241.AZ.58.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: ODBUDOWA MURU OPOROWEGO USZKODZONEGO PRZEZ POWÓDŹ Z WRZEŚNIA 2024 R. - DP NR 3248D W MIEJSCOWOŚCI PODZAMEKZakres prac obejmuje:
• wykonanie prac rozbiórkowych;
• wykonanie ławy fundamentowej z betonu klasy C25/30
• wykonanie ściany podziemia z kamienia twardego
• uzupełnienie nasypu pospółką bez deskowania
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
Przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 32451,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: ODBUDOWA MURU OPOROWEGO USZKODZONEGO PRZEZ POWÓDŹ Z WRZEŚNIA 2024 R. - DP NR 3275D W MIEJSCOWOŚCI RÓŻANKAZakres prac obejmuje:
• wykonanie prac rozbiórkowych;
• wykonanie ławy fundamentowej z betonu klasy C25/30
• wykonanie ściany podziemia z kamienia twardego
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
Przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 30303,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: ODBUDOWA MURU OPOROWEGO USZKODZONEGO PRZEZ POWÓDŹ Z WRZEŚNIA 2024 R. - DP NR 3313D W MIEJSCOWOŚCI NOWA WIEŚ KŁODZKAZakres prac obejmuje:
• wykonanie prac rozbiórkowych;
• wykonanie ławy fundamentowej z betonu klasy C25/30
• wykonanie ściany podziemia z kamienia twardego
• uzupełnienie nasypu pospółką bez deskowania
• wykonanie ścieku ulicznego z kostki kamiennej nieregularnej
• montaż barier ochronnych stalowych jednostronnych
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
Przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 78014,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21085,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21085,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21085,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-KOP Robert Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851523073
7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21085,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20133,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20133,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20133,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-KOP Robert Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851523073
7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20133,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49698,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49698,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49698,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-KOP Robert Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851523073
7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49698,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w Szalejowie Dolnym
- Wykonywanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja.
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Kłodzku
- Remonty murów oporowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Kłodzkiego
- Modernizacja wraz z częściową przebudową Szkoły Podstawowej w Ołdrzychowicach Kłodzkich w związku z usuwaniem skutków powodzi
- Instalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2025 roku
- Remont dróg gminnych .Zadanie 1:Remont poprzez frezowanie i wbudowanie mieszanki bitumicznej.Zadanie 2: Remont przy użyciu emulsji i grysów .
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Modernizacja ul. Leśnej w Suchej Beskidzkiej
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie naprawy przełomów dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Brzostek - według wskazania w roku 2025
- Konserwacja bieżąca (równanie) nawierzchni dróg tłuczniowych (z kruszywa kamiennego, betonowego) na terenie Gminy Czernica.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.