Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537962/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringu – przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka „Raj Maluszka” w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2024 roku do 30.11.2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366075589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska
1.5.2.) Miejscowość: Wola Kopcowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw.zamowienia@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e318fe5a-47f8-4c4b-9fec-e8c84dcfff9e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa cateringu – przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka „Raj Maluszka” w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2024 roku do 30.11.2025 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e318fe5a-47f8-4c4b-9fec-e8c84dcfff9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035088/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Usługa cateringu – przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka „Raj Maluszka” w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2024 r. do 30.11.2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142423,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka w Domaszowicach.
1) Zamówienie będzie realizowane 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci) w godzinach od 8:00 do 15:30.
2) Zamawiający szacuje, że przez 11 m-cy należy dostarczyć dziennie, (jeden miesiąc lipiec lub sierpień żłobek nieczynny- przerwa wakacyjna - szacunkowo 230 dni):
a) śniadania – 40 posiłki
b) drugie śniadanie - 40 posiłki
c) obiady (dwudaniowe + kompot) – 40 posiłki
d) podwieczorek – 40 posiłki
Przez okres realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy szacunkowo:
a) śniadań 9 200 szt. (tj. 230 dni x 40 posiłków)
b) drugich śniadań 9 200 szt. (tj. 230 dni x 40 posiłków)
c) obiady (dwudaniowe + kompot) 9 200 szt. (tj. 230 x 40 posiłków)
d) podwieczorek 9 200 szt. (tj. 230 dni x 40 posiłków)
Szacowana ilość posiłków ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu posiłków w podanej ilości. W przypadku, gdy dostawa śniadań, drugich śniadań, obiadów i podwieczorków będzie mniejsza niż planowana przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych porcji śniadań, drugich śniadań, obiadów i podwieczorków danego dnia według zamówień Zamawiającego. Liczba posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci uczęszczających do Żłobka Samorządowego „Raj Maluszka” w Domaszowicach.
3. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci) w godzinach od 8.00 do 15.30.1) Jeden pakiet wyżywienia dla jednego dziecka w jednym dniu pobytu w żłobku powinien zawierać:
• śniadanie,
• drugie śniadanie,
• dwudaniowy obiad + kompot,
• podwieczorek.
2) Minimalne wymagania dotyczące składników i potraw dla przygotowywanych posiłków:
a) śniadanie:
• zupy mleczne,
• płatki na mleku,
b) drugie śniadanie:
• ser, wędlina, dżem, pomidor, ogórek,
• twarożki, pasty, jajka,
• pieczywo mieszane,
c) obiad (zupa, drugie danie)
• zupa regeneracyjna z wkładką (zupy winny być sporządzane na wywarze warzywno – mięsnym),
• drugie danie z surówką,
• kompot,
• pieczywo do zupy,
• rodzaj posiłku nie może się powtarzać w tym samym tygodniu,
d) podwieczorek:
• budyń, kisiel, owoce, sałatki owocowe, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kielecka Kucvhnia Kateringowa KKK projekt Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971936814
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 74/320
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-020
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-01 do 2025-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYGOTOWANIE I PODAWANIE WYŻYWIENIA UCZESTNIKOM PROJEKTU Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych w okresie od 15.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej i Domów Dziennego Pobytu w Sandomierzu - 2025 rok
- "Usługa żywienia dzieci w przedszkolu samorządowym w Igołomi"
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Biura Sejmiku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2025 r.
- "Usługa żywienia dzieci w przedszkolu samorządowym w Wawrzeńczycach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.