eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Kopcowa"Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka "Raj Maluszka" w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2024 roku do 30.11.2025 roku"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringu – przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka „Raj Maluszka” w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2024 roku do 30.11.2025 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Masłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366075589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska

1.5.2.) Miejscowość: Wola Kopcowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw.zamowienia@maslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.maslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e318fe5a-47f8-4c4b-9fec-e8c84dcfff9e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa cateringu – przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka „Raj Maluszka” w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2024 roku do 30.11.2025 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e318fe5a-47f8-4c4b-9fec-e8c84dcfff9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035088/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Usługa cateringu – przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka „Raj Maluszka” w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2024 r. do 30.11.2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.261.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142423,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka w Domaszowicach.
1) Zamówienie będzie realizowane 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci) w godzinach od 8:00 do 15:30.
2) Zamawiający szacuje, że przez 11 m-cy należy dostarczyć dziennie, (jeden miesiąc lipiec lub sierpień żłobek nieczynny- przerwa wakacyjna - szacunkowo 230 dni):
a) śniadania – 40 posiłki
b) drugie śniadanie - 40 posiłki
c) obiady (dwudaniowe + kompot) – 40 posiłki
d) podwieczorek – 40 posiłki
Przez okres realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy szacunkowo:
a) śniadań 9 200 szt. (tj. 230 dni x 40 posiłków)
b) drugich śniadań 9 200 szt. (tj. 230 dni x 40 posiłków)
c) obiady (dwudaniowe + kompot) 9 200 szt. (tj. 230 x 40 posiłków)
d) podwieczorek 9 200 szt. (tj. 230 dni x 40 posiłków)
Szacowana ilość posiłków ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu posiłków w podanej ilości. W przypadku, gdy dostawa śniadań, drugich śniadań, obiadów i podwieczorków będzie mniejsza niż planowana przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zastrzega się możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych porcji śniadań, drugich śniadań, obiadów i podwieczorków danego dnia według zamówień Zamawiającego. Liczba posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci uczęszczających do Żłobka Samorządowego „Raj Maluszka” w Domaszowicach.
3. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci) w godzinach od 8.00 do 15.30.1) Jeden pakiet wyżywienia dla jednego dziecka w jednym dniu pobytu w żłobku powinien zawierać:
• śniadanie,
• drugie śniadanie,
• dwudaniowy obiad + kompot,
• podwieczorek.
2) Minimalne wymagania dotyczące składników i potraw dla przygotowywanych posiłków:
a) śniadanie:
• zupy mleczne,
• płatki na mleku,
b) drugie śniadanie:
• ser, wędlina, dżem, pomidor, ogórek,
• twarożki, pasty, jajka,
• pieczywo mieszane,
c) obiad (zupa, drugie danie)
• zupa regeneracyjna z wkładką (zupy winny być sporządzane na wywarze warzywno – mięsnym),
• drugie danie z surówką,
• kompot,
• pieczywo do zupy,
• rodzaj posiłku nie może się powtarzać w tym samym tygodniu,
d) podwieczorek:
• budyń, kisiel, owoce, sałatki owocowe, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kielecka Kucvhnia Kateringowa KKK projekt Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971936814

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 74/320

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-020

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2025-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nr 1/ŻRSM/2024 zawarta w dniu 18.11.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.