Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i rozbudowa systemu CCTV w placówkach Zespołu Żłobków m.st Warszawy,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belgijska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd013292-b00e-4815-bb68-db5a460b3ac01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i rozbudowa systemu CCTV w placówkach Zespołu Żłobków m.st Warszawy,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd013292-b00e-4815-bb68-db5a460b3ac0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046102/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż systemu CCTV w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy PZP: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14.
Stosownie do treści art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W związku z zakończeniem realizacji umowy nr ZZ/UM/244/2024 z dnia 25.07.2024 r., mając na uwadze charakter świadczonych robót – niezbędne jest udzielenie zamówienia publicznego. W
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-IA-ZP.26.29.2024.MPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewiduje się zakup i montaż 31 kamer w systemów CCTV nie rejestrujące dźwięku dla 6 placówek w których należy rozszerzyć system CCTV o 31 kamer oraz wymiana 5 rejestratorów dla 5 placówek w tym przeniesienie 17 kamer dla 4 placówek wskazanych w Załącznik nr 5 do SWZ - Specyfikacja systemu CCTV -lokalizacje.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zadania polegającego na uruchomieniu urządzeń we wskazanych lokalizacjach, a także przeprowadzeniem wymaganych szkoleń. Wszystkie elementy dostawy, montażu urządzeń leżą w zakresie odpowiedzialności Wykonawcy.
Kamery mają zostać zainstalowane w żłobkach oraz obejmować w następujących pomieszczenia:
Sale pobytu dzieci tj. bawialnia, jadalnia i sypialnia;
Salę ruchową;
Szatnie;
Plac zabaw;
Wejście główne.
Zamawiający wymaga aby każdy z dostarczonego sprzętu był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2024 r., kompletny, nieużytkowany, nierefabrykowany i nieregenerowany, nienaprawiany, nie podlegał ponownej obróbce oraz jednolitej konfiguracji wolny od wad, w tym również od wad prawnych, nie mają do niego jakichkolwiek praw osoby trzecie, ani nie jest on przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający wymaga, aby każdy z dostarczonego sprzętu posiadał dopuszczenie do obrotu i użytkowania na terenie Polski.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody związane z prowadzeniem robót oraz użytkowanie instalacji wraz z usuwaniem ich we własnym zakresie i na własny koszt.
Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie 30 dni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32240000-7 - Kamery telewizyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid Group Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, 02-676 Warszawa, przy ul. Postępu 17
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342374592
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SOLID GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72591,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.