eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WodzisławDobudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wodzisław



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wodzisław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 380 61 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92e3c8b9-837b-4d01-ba8e-cf4045bab664

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wodzisław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e3c8b9-837b-4d01-ba8e-cf4045bab664

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071681/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wodzisław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562655

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
„Dobudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Sadki Janowskie”
Zakres robót obejmuje:
a) montaż opraw LED o mocy 35W max 40W II kl IP min 65 korpus aluminiowy ochrona przepięciowa min 10kV współczynnik mocy min 0,95 kpl 2
b) montaż wysięgnika rurowego 1000/500 a=500, b=500 kpl 2
c) montaż bezpiecznika napowietrznych z kosza podnośnika samochodowego kpl 2
d) montaż mostków rozłącznych o przekroju przewodów do 70 mm2 kpl 6
e) montaż przewodów do opraw oświetleniowych, kabel YKYżo 3x1,5 750V (wciągane w wysięgniki) 2 kpl
f) montaż hakow wieszakowych z uchwytami przelotowymi końcowymi szt 4
g) montaż ręczny przewodów izolowanych w linii napowietrznych n. n. typu AsXSn 2x25 mm2 dł 150m
h) montaż odgromników z kosza podnośnika samochodowego 1,0 kpl
i) zainstalowanie tabliczek informacyjnych (własność Gmina ) w miejscach rozgraniczenia własności pomiędzy PGE a Gminą

W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 16287,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
„Dobudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Przezwody Kolonia”
Zakres robót obejmuje:
a) montaż opraw LED o mocy 35W max 40W Il kl IP min 65 korpus aluminiowy ochrona przepięciowa min 10kV współczynnik mocy min 0,95 - kpl 3
b) montaż wysięgnika rurowego i 1000/500 a-500, b-500 kpl 3
c) montaż bezpiecznika napowietrznych z kosza podnośnika samochodowego kpl 3
d) montaż mostków rozłącznych o przekroju przewodów do 70 mm2 kpl 6
e) montaż przewodów do opraw oświetleniowych, kabel YKYżo 3x1 ,5 750V (wciągane w wysięgniki) 3 kpl
f) montaż haków wieszakowych z uchwytami przelotowymi końcowymi szt 4
g) montaż ręczny przewodów izolowanych w linii napowietrznych n. n. typu AsXSn 2x25 mm2 dł 217m
h) montaż odgromników z kosza podnośnika samochodowego 1,0 kpl
i) zabudowa szafki oświetlenia ulicznego na słupie z podłączeniem do złącza pomiarowego i wyprowadzenie obwodu z SOU w rurze BE -37 przewodem. typu AsXSn 2x25 mm2 do projektowanego oświetlenia
j) zainstalowanie tabliczek informacyjnych (własność Gmina ) w miejscach rozgraniczenia własności pomiędzy PGE a Gminą
k) zabudowa rozpórek RS-15 do słupów rozkraczonych szt 2
l) zabudowa uziomów przy słupach wg opisu w PT

W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 30332,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
„Dobudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Podlesie”
Zakres robót obejmuje:
a) montaż opraw LED o mocy 35W max 40W Il kl IP min 65 korpus aluminiowy ochrona przepięciowa min 10kV współczynnik mocy min 0,95 kpl 3
b) montaż wysięgnika rurowego i 1000/500 a-500, b-500 kpl 3
c) montaż bezpieczników napowietrznych z kosza podnośnika samochodowego kpl 3
d) montaż mostków rozłącznych o przekroju przewodów do 70 mm2 kpl 6
e) montaż przewodów do opraw oświetleniowych, kabel YKYžo 3x1 ,5 750V (wciągane w wysięgniki) 3 kpl
f) montaż haków wieszakowych z uchwytami przelotowymi końcowymi szt 4
g) montaż ręczny przewodów izolowanych w linii napowietrznych n. n. typu AsXSn 2x25 mrn2 dł 155m
h) montaż odgromników z kosza podnośnika samochodowego 1 kpl
i) wyprowadzenie obwodu w rurze BE -37 przewodem. typu AsXSn 205 mm2 oraz zabudową zabezpieczenia S 301B IOA
j)zainstalowanie tabliczek informacyjnych (własność Gmina ) w miejscach rozgraniczenia własności pomiędzy PGE a Gminą

W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 20630,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
„Dobudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lubcza - Janów”
Zakres robót obejmuje:
a) budowa oświetlenia ulicznego na istniejącej linii nn w miejscowości Lubcza ze stacji trafo Sadki 3
montaż opraw LED o mocy 35W max 40W Il kl IP min 65 korpus aluminiowy ochrona przepięciowa min 10kV współczynnik mocy min 0,95 kpl 2
b) montaż wysięgnika rurowego i 1000/500 a-500, b-500 kpl 3
c) montaż bezpieczników napowietrznych z kosza podnośnika samochodowego kpl 2
d) montaż mostków rozłącznych o przekroju przewodów do 70 mm2 kpl 4
e) montaż przewodów do opraw oświetleniowych, kabel YKYžo 3x2,5 750V (wciągane w wysięgniki) 2 kpl/ 10m
f) montaż haków wieszakowych z uchwytami przelotowymi końcowymi szt 3
g) montaż ręczny przewodów izolowanych w linii napowietrznych n. n. typu AsXSn 2x25 mrn2
dług. 222 m
h) montaż odgromników z kosza podnośnika samochodowego 2 kpl
i) zainstalowanie tabliczek informacyjnych (własność Gmina ) w miejscach rozgraniczenia własności pomiędzy PGE a Gminą

W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 24249,87 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
„Dobudowę wydzielonego oświetlenia ulicznego w miejscowości Piotrkowice Wodnica”
Zakres robót obejmuje:
a) budowa oświetlenia ulicznego na istniejącej linii nn w miejscowości w m-ci Piotrkowice Wodnica z wyprowadzeniem dodatkowego obwodu z istniejącej szafki oświetlenia ulicznego.
montaż opraw LED o mocy 35W Il kl IP min 65 korpus aluminiowy ochrona przepięciowa min 10kV współczynnik mocy min 0,95 kpl 9
b) montaż wysięgnika rurowego i 1000/500 a-500, b-500 kpl 9
c) montaż bezpieczników napowietrznych z kosza podnośnika samochodowego kpl 9
d) montaż mostków rozłącznych o przekroju przewodów do 70 mm2 kpl 18
e) montaż przewodów do opraw oświetleniowych, kabel YKYžo 3x2 ,5 750V (wciągane w wysięgniki)
9 kpl/45 m
f) montaż haków wieszakowych z uchwytami przelotowymi końcowymi szt 14
g) montaż ręczny przewodów izolowanych w linii napowietrznych n. n. typu AsXSn 2x25 mrn2 dł 748 m
h) montaż odgromników z kosza podnośnika samochodowego 3kpl
i) wyprowadzenie obwodu w rurze BE -37 przewodem. typu AsXSn 205 mm2 oraz zabudową zabezpieczenia S 301B IOA 1 kpl
j) zainstalowanie tabliczek informacyjnych (własność Gmina ) w miejscach rozgraniczenia własności pomiędzy PGE a Gminą

W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,21 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
„Dobudowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Mierzawa”
Zakres robót obejmuje:
a) Słupy aluminiowe wysokości 8m nad ziemią: 5 szt. z jedną oprawą 40W
b) Oprawy LED 40W, strumień świetlny min 7000Lm, efektywność świetlna min 175lm/W, kąt rozsyłu światła drogowego 150˚ x 70˚, wskaźnik oddawania barw (CRI) min 75, żywotność min 50000 godz., ciężar korpusu max 12kg, korpus oprawy aluminium, gwarancja min 3 lata, temperatura funkcjonowania w zakresie min -20 st C + 70 st C, temperatura ładowania w zakresie min -20 st C + 60 st C, stopień ochrony min IP 67, szt. 5 sterowane programatorem czasu pracy wyposażone w:
panel fotowoltaiczny 80W/18V
akumulator litowo – żelazowy – fosforanowy pojem. 24 Ah

W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 62384,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5772,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5772,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroenergetyczny Robert Górka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561054031

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5772,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal-Art. Dudała Artur Dudała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6562044879

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8031,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8031,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroenergetyczny Robert Górka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561054031

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8031,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6831,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6831,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E-ELEKTROTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6621827704

7.3.4) Miejscowość: Działoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 28-440

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6831,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21315,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21315,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroenergetyczny Robert Górka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6561054031

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21315,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35295,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38314,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. ELRAD Radosław Baran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6562306546

7.3.4) Miejscowość: Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 28-350

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38314,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.