Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00580044/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja szklarni doświadczalnej w IUNG-PIB Puławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iung.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja szklarni doświadczalnej w IUNG-PIB Puławy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1c7f491-e879-40f0-89d3-e98da951d2fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie objęte umową nr IUNG-KPOD.01.19-IP.04-0037/23 o objęcie przedsięwzięcia wsparciem z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w zakresie części inwestycji A2.4.1 na realizację przedsięwzięcia pn. „Wzmocnienie potencjału hodowli chmielu i tytoniu poprzez modernizację bazy doświadczalnej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.220.109.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184254 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjno-remontowych w szklarni doświadczalnej Zamawiającego zlokalizowanej w Puławach, zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w treści niniejszego ogłoszenia.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wymianę blatów stołów uprawowych wraz z utylizacją (30 stołów o wymiarach 1,6 × 7,7m)
2) Wymianę kurtyny cieniującej w jednej kamerze szklarni
3) Wymianę siatki przeciw owadom w oknie szklarni 9 × 1,4 m. Mocowanie do istniejącej ramy
4) Wymianę uszczelki kalenicowej szklarni dostosowanej do aluminiowego systemu ram okiennych – długość 62 m
5) Wymianę uszkodzonych uszczelek na dachu szklarni dostosowanych do aluminiowego systemu ram okiennych – długość ok.50 m
6) Wymianę elementów i podzespołów elektrycznych w skrzynkach sterowniczych przeznaczonych do obsługi systemów wietrzenia dachowego, bocznego oraz kurtyn cieniujących w poszczególnych kamerach szklarni
7) Wymianę pomp w węźle cieplnym szklarni pompy c.o. o parametrach 25-80 180 - 7 szt
8) Utylizację odpadów powstałych w toku realizacji usługi za wyjątkiem osprzętu i urządzeń elektrycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45259000-7 - Usługi remontów i konserwacji zakładów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
71314100-3 - Usługi elektryczne
42120000-6 - Pompy i sprężarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206799,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206799,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206799,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOSMAN GREENHOUSE BUILDING TOMASZ NICKEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 773120158
7.3.4) Miejscowość: WYSOGOTOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206799,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w okresie 2.01.2025r. - 31.12.2025r.
- Bieżące utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, znajdującej się na terenie miasta Puławy.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
- Sukcesywna Dostawa Produktów Spożywczych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Wykonywanie robót konserwacyjnych oraz całodobowa obsługa nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń/awarii w bud. i nieruch. w zasobie SP, w gospod. ZMSP zlokalizowanych na terenie Os. Akademickiego Przyjaźń w W-wie, w zakresie branży ogólnobudowlanej w roku 2025.
- OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
więcej: Pompy i sprężarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.