Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541153/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa ulicy 8 Pułku Ułanów w Krakowie - z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367252869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zim.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zimkrakow.ezamawiajacy.pl/pn/zimkrakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa ulicy 8 Pułku Ułanów w Krakowie - z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-476d7d3f-d36e-4096-81d8-4d9fb0d1f1a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050108/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa ul. 8 Pułku Ułanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM.ZP.262.2.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263076,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa 8 Pułku Ułanów”. Niniejsze zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na następujących odcinkach:a) odcinek 1: od Zawiłej do rejonu ul. Krępy (Decyzja nr 37/6740.4/2023 z 2 listopada 2023 r.),
b) odcinek 3: od rejonu skrzyżowania z ul. Podhalańska i Magnolii do Trasy Łagiewnickiej (Decyzja nr 33/6740.4/2022 z dnia 14 grudnia 2022 r.),
c) odcinek 4: od Trasy Łagiewnickiej do skrzyżowania z ul. Brożka, Kapelanka, Grota Roweckiego (Decyzja nr 23/6740.4/2023 z dnia 18 maja 2023 r.).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - część 1 - dotyczy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 107458,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacjąinwestycji pn.: „Budowa 8 Pułku Ułanów”. Niniejsze zamówienie obejmuje pełnienie funkcji
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na następujących odcinkach:
a) odcinek 1: od Zawiłej do rejonu ul. Krępy (Decyzja nr 37/6740.4/2023 z 2 listopada 2023 r.),
b) odcinek 3: od rejonu skrzyżowania z ul. Podhalańska i Magnolii do Trasy Łagiewnickiej (Decyzja nr 33/6740.4/2022 z dnia
14 grudnia 2022 r.),
c) odcinek 4: od Trasy Łagiewnickiej do skrzyżowania z ul. Brożka, Kapelanka, Grota Roweckiego (Decyzja nr
23/6740.4/2023 z dnia 18 maja 2023 r.).
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - część 2 – dotyczy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 155618,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektromechanicznych ALFA Sp. J. D. i W. Bała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6810013173
7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 18
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG ELEKTROMECHANICZNYCH ALFA SPÓŁKA JAWNA D. I W. BAŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG ELEKTROMECHANICZNYCH ALFA SPÓŁKA JAWNA D. I W. BAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84775,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektromechanicznych ALFA Sp. J. D. i W. Bała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6810013173
7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna 18
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG ELEKTROMECHANICZNYCH ALFA SPÓŁKA JAWNA D. I W. BAŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG ELEKTROMECHANICZNYCH ALFA SPÓŁKA JAWNA D. I W. BAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wartość części określona w sekcji 4.5.5.) niniejszego ogłoszenia uwzględnia wartość zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp dla części 1 zamówienia oraz podana jest w PLN netto.
3. Wartość części określona w sekcji 4.5.5.) niniejszego ogłoszenia uwzględnia wartość zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp dla części 2 zamówienia oraz podana jest w PLN netto.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Narodowego Centrum Nauki
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Dostawę specjalistycznych narzędzi do ewakuacji wirnika generatora turbozespołu Siemens SST-300 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy przejazdu rowerowego i przejścia dla pieszych wraz z sygnalizacją świetlną na ul. Półłanki - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd i nr 1384C Pokrzywno-Orle-Słup oraz drogi gminnej nr 041429C Annowo-Gruta
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa dróg, miejsc parkingowych i infrastruktury na terenie PANS - etap 1 i 2"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 2075D nad rzeką Strzegomka w m. Wawrzeńczyce".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej 4719S-ul. Małobądzka i ul. Słowiańska w Będzinie - budowa ronda
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.