Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534305/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych w budynku przy Al. Zjednoczenia 34 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225997128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych w budynku przy Al. Zjednoczenia 34 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-563cd4c7-7157-4913-9309-9b7613a40330
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033956/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont pomieszczeń WCPR w Domu Dziecka nr 1 „Nasz Dom” przy ul. Aleja Zjednoczenia 34
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534305
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2024/ZP-TP/WCPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 839672,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 504890,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych w budynku przy Al. Zjednoczenia 34 w Warszawie, który to budynek jest wpisany do rejestru zabytków, wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi oraz dostawą wszystkich niezbędnych materiałów. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zostały zawarte w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia – załączniki od 2.1 do 2.5 do SWZ a także w ogólnym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik 2 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy (zwanych dalej „wzór umowy”).
Zakres prac remontowych obejmuje w szczególności następujące roboty budowlane:
− roboty przygotowawcze,
− malowanie ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych,
− malowanie stolarki okiennej i parapetów oraz pozostałych elementów,
− wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej,
− cyklinowanie i lakierowanie posadzek drewnianych z częściową wymianą,
− remont posadzki w sali nr 1,
− remont łazienek,
− licowanie ścian i podłóg płytkami (kuchnia),
− remont klatki schodowej „A” i klatki schodowej „B”,
− wywozie gruzu wraz z utylizacją.
Powierzchnia użytkowa remontowanych pomieszczeń i klatek ok. 656 m2.
2. Na opis przedmiotu zamówienia składa się następująca dokumentacja projektowa:
2.1 Projekt budowlany wraz z projektem zagospodarowania działki nr 84 oraz projektem architektoniczno-budowlanym
2.2 Projekt techniczny
2.3 Przedmiar robót
2.4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
2.5 Decyzja o pozwoleniu na budowę.
3. Gwarancja
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia usterek, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót zawierającego potwierdzenie usunięcia usterek, zgodnie z postanowieniami szczegółowo określonymi we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Oferta Wykonawcy Paweł Ryszard Strus ul. Czerwonego Krzyża nr 21 lok. 8, 08-110 Siedlce oraz oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Lider konsorcjum: MERGES sp. z o.o. ul. Promienista nr 9 lok. 5, 02-428 Warszawa Członek konsorcjum: ADIMEX sp. z o.o. spółka komandytowa ul. Szafirowa nr 11, 05-077 Warszawa zostały odrzucone. Cena oferty Wykonawcy GROSS-CHEF PATRYCJA ŁABSZ ul. Dalii nr 2 05-500 Nowa Wola (1 399 599,04 zł brutto), jedynej pozostałej w postępowaniu spośród ofert nieodrzuconych, przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie niniejszego zamówienia (621 014,81 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1399599,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1399599,04 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Woli.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- "Adaptacja pomieszczeń na cele Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Młynarach".
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.