Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546988/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00570992/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Urzędu Gminy w Istebnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Istebna 1000
1.5.2.) Miejscowość: Istebna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8556500 wew. 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-339baf61-f7a7-4615-900f-79729a4df2b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Urzędu Gminy w Istebnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-339baf61-f7a7-4615-900f-79729a4df2b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017644/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Urzędu Gminy w Istebnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546988
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór robót w zakresie instalacji elektrycznych oświetlenia awaryjnego dróg ewakuacyjnych, pomieszczeń tego wymagających, oznakowania kierunków oraz instalacji wodociągowych przeciwpożarowych i kanalizacyjnych instalacji hydrantowych na pokrycie swoim zasięgiem całej strefy pożarowej w ramach zadania „Modernizacja instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Urzędu Gminy w Istebnej”.
Niniejszy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które szczegółowo określają zadanie objęte zamówieniem, w szczególności w zakresie warunków wykonania, wymaganych metod i technik budowy, zastosowania materiałów i ich cech, warunków testowania, kontroli, odbioru obiektu budowlanego oraz wszelkich pozostałych warunków technicznych. Specyfikacje Techniczne są integralną częścią SWZ.
INSTALACJA OŚWIETLENIA AWARYJNEGO , EWAKUACYJNEGO
1. Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego. Niniejsza specyfikacja techniczna związana jest z wykonaniem niżej wymienionych robót:
1) montażu opraw w łącznej ilości 42 szt.;
2) przebicie otworu w ścianach w ilości 6 szt.;
3) wykucie bruzd dla przewodów w ilości łącznej 120 m;
4) zaprawianie bruzd w ilości łącznej 120 m;
5) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w ilości 36 m2;
6) listwy elektroinstalacyjne przykręcane do betonu 300 m;
7) przewód kabelkowy YDY 3x1,5 mm2 w ilości 600 m;
8) montaż urządzeń zabezpieczających w tablicach rozdzielczych;
9) wykonaniu pomiarów;
10) uszczelnienie przejść ppoż;
11) uruchomieniu i sprawdzeniu poprawności działania.
2. Celem oświetlenia awaryjnego jest zapewnienie oświetlenia określonej strefy, dostarczonego niezwłocznie, automatycznie i na wystarczający czas, gdy zawiedzie zasilanie oświetlenia podstawowego. Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego powinna spełniać następujące funkcje:
1) Oświetlać znaki drogi ewakuacyjnej.
2) Wytwarzać natężenie oświetlenia na drogach ewakuacyjnych i wzdłuż dróg ewakuacyjnych w taki sposób aby możliwy był bezpieczny ruch w kierunku wyjścia do bezpiecznego miejsca.
3) Zapewniać aby punkty ROP (alarmu pożarowego) i sprzętu przeciwpożarowego rozmieszczone były wzdłuż dróg ewakuacyjnych mogły być łatwo zlokalizowane i użyte.
4) Umożliwiać działanie związane ze środkami bezpieczeństwa.
INSTALACJA HYDRANTOWA WEWNĘTRZNA
1. Roboty, których dotyczy specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji hydrantowej. Niniejsza specyfikacja techniczna związana jest z wykonaniem niżej wymienionych robót:
1) Roboty demontażowe: demontaż hydrantów ściennych oraz skrzynki hydrantowej w ilości 9 szt., demontaż rurociągu stalowego Fi 40-50 mm o długości łącznej 41,5 m.
2) Wykonanie instalacji pompowni pożarowej: wstawienie trójnika o średnicy 63 mm z żeliwa ocynkowanego w ilości 1 szt., naczynie zbiorcze pionowe systemu zamkniętego o pojemności do 2 m3 – zbiorniki stalowe ocynkowane w ilości 2 szt., montaż wodomierza fi 50mm w ilości 2 komplety, zawory przelotowe fi 50mm w ilości 6 szt., zawory żeliwne zaporowe o średnicy 50mm (zawór antyskażeniowy) w ilości 2 szt., zawory żeliwne zaporowe o średnicy 50mm (zawór pierwszeństwa) w ilości 1 szt., pompa do 50 kg – zestaw hydrantowy do podnoszenia ciśnienia o projektowanej charakterystyce pracy PPZH/1HVL-10SV-24-6 z falownikami – sterowanie elektroniczne w zestawie 1 kpl.
3) Instalacja hydrantowa wewnętrzna: rurociąg ocynkowany o średnicy 54 mm w ilości 74,4 m, rurociąg ocynkowany o średnicy 35 mm w ilości 33,5 m, zawór hydrantowy o średnicy 25 mm w ilości 9 szt., podejście podtynkowe do zaworów w ilości 9 szt., szafki hydrantowe naścienne DN-25/30 z wężem półsztywnym długości 30 m i wyposażeniem sztuk 9, próba szczelności instalacji wodociągowej w ilości 107.9 m., płukanie instalacji wodociągowej w ilości 107,9 m., badania wydajności i ciśnienia instalacji hydrantowej w ilości 4 szt.
4) Roboty dodatkowe: przebicie otworów ściany o grubości do 30 cm w ilości 7 szt., przebicie otworów w ścianach o grubości 1 cegły w ilości 5 szt., montaż drzwi przeciwpożarowe EI60 w ilości 1m2, przepusty instalacyjne ognioochronne w ilości 9 szt., wykonanie ściany z zabezpieczeniem ognioochronnym przyłącza wody do poziomu EI60 w ilości 3m2, dwukrotne malowanie farbami starych tynków zewnętrznych w ilości 12 m2.
2. Instalacja hydrantowa w budynku objętym opracowaniem zasilana będzie z miejscowej sieci wodociągowej należącej do Gminy Istebna. Do budynku doprowadzona jest rura PE DN63, z której będzie pobierana woda na cele pożarowe za pomocą zestawu podnoszącego ciśnienie zgodnie z rysunkiem (PW/2023/082/07).
Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego oraz zgodnie z art. 22, 23 i 28 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz.725).
Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i powinien odpowiadać pod względem typów i ilości wskazaniom zawartym w SST, programie zapewnienia jakości lub projekcie organizacji robót, zaakceptowanym przez Inspektora nadzoru.
Liczba i wydajność sprzętu będzie gwarantować przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej, SST i wskazaniach Inspektora nadzoru w terminie przewidzianym umową.
Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Będzie spełniał normy ochrony środowiska i przepisy dotyczące jego użytkowania.
Wykonawca przed rozpoczęciem robót dostarczy Inspektorowi nadzoru kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania tam, gdzie jest to wymagane przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44482200-4 - Hydranty gaśnicze
45231112-3 - Instalacja rurociągów
71355000-1 - Usługi pomiarowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
45314310-7 - Układanie kabli
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178432,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261030,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178432,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERAUT ELECTRIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521248060
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 4
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184143,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI ISTEBNA
więcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wybudowanie 2 hal do magazynowania odpadów ulegających biodegradacji na terenie Kompostowni Miejskiej w Łodzi przy ul. Sanitariuszek 70/72 Łodzi - w zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lubochnia
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.