eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDostawa sprzętu teleinformatycznego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu teleinformatycznego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/csp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


szkolenie Policji

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu teleinformatycznego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601c936f-c3a2-4069-b6d9-fafd48c234b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa sprzętu teleinformatycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 53/24/WŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237091,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części I było:
Zamówienie podstawowe:
- komputer przenośny 15,6ʺ – 50 kompletów;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
- komputer przenośny 15,6ʺ – max 10 kompletów;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji mogło zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji była uzależniona od posiadanych środków finansowych.
4. Zamawiający skorzystał z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający zastrzegał, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji mogła, ale nie musiała nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie mogło powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Zamawiający o uruchomieniu prawa opcji powinien pisemnie zawiadomi Wykonawcę nie później niż na 3 dni robocze przed terminem zakończenia realizacji umowy w zakresie podstawowym.
7. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.
8. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
10. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
11. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musiało być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie musiało być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
12. Wykonawca zobowiązany był dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
13. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
14. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
15. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
16. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
17. Zamawiający zastrzegał sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
18. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 16 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
19. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
20. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach prawa opcji powinna być zrealizowana najpóźniej do dnia 20 grudnia 2024 r.
21. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 142385,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części II był:
- monitor komputerowy 34" - 8 kompletów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
6. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musiało być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie musi być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
8. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
9. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
10. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
11. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
12. Zamawiający zastrzegał sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
13. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 16 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
14. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
15. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 13599,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części III było:
Zamówienie podstawowe:
- urządzenie wielofunkcyjne laserowe A3 kolor – 5 kompletów;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
- urządzenie wielofunkcyjne laserowe A3 kolor – max 2 komplety;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji mogło zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji była uzależniona od posiadanych środków finansowych.
4. Zamawiający skorzystał z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający zastrzegał, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji mogła, ale nie musiał nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie mogło powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Zamawiający o uruchomieniu prawa opcji powinien zawiadomić pisemnie Wykonawcę nie później niż na 3 dni robocze przed terminem zakończenia realizacji umowy w zakresie podstawowym.
7. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpi na zasadach ujętych w zawartej umowie.
8. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
10. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
11. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musiało być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie powinno być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
12. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
13. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie Polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
14. W przypadku, gdy Wykonawca mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpi przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
15. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
16. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
17. Zamawiający zastrzegał sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
18. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 16 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
19. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego powinien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
20. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach prawa opcji powinna zostać zrealizowana najpóźniej do dnia 20 grudnia 2024 r.
21. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 81107,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część I postępowania, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139605,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część II postępowania, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21323,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21323,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94992,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPY.NET.PL Piotr Sójka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260017218

7.3.3) Ulica: Łączyny 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94597,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.