Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553167/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Hrubieszowie.
Usługi podcinki drzew w pasach drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 846962093
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlublin. logintrade.net/zapytania_email,179123,8d429dbc3fb98a3a830b4af25d3a075b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Hrubieszowie.Usługi podcinki drzew w pasach drogowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ae2d87e-d048-458b-8ea3-6968508ea3d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.58 RDW w Hrubieszowie. Usługi podcinki drzew w pasach drogowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R3.ST.372.33.2024.rp
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1081264,49 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usług obejmuje:
Usługi podcinki drzew i krzewów w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych
przez RDW w Hrubieszowie, droga wojewódzka nr 850 Tomaszów Lubelski – Józefówka –
Alojzów od km 23+595 do km 47+370 w ilości 154 szt. oraz na drodze wojewódzkiej nr 844 od km
50+750 do km 51+600 w ilości szt 6, poprzez cięcie techniczne drzew – usuwanie zagrożenia
bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz ze zrębkowaniem urobku i zagospodarowaniem we
własnym zakresie bez możliwości składowania na terenie pasa drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27302,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27302,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALEM s.c. Ewa Grzywna-Żmuda Beata Grzywna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 061363040
7.3.3) Ulica: Żółtańce 65d
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27302,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę wraz wymianą kompletu akumulatorów w UPS-ach zasilających rezonans magnetyczny MAGNETOM AERA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem komputerowym do obsługi centralnej sterylizatorni
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Dostawa odczynników, kalibr., kontroli, płynów do wyk ozn. cytometrycznych wraz z dzierżawą cytometru na 24 m-ce na użytek Centrum Immun. oraz Pr. Cytometrii Przepł. Od. Hematologii i Transpl. Szpiku
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą zintegrowanego systemu do kompleksowej analizy moczu
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem i zakładaniem zieleni na terenach będących własnością Gminy Osielsko w 2025 r.
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1; Zadanie 2.; Zadanie 3."
- Wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów na terenie gminy Raszyn w 2025 roku
- "Utrzymanie roślinności wysokiej na terenie gminy Michałowice-II"
- Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie miasta Wieliczka - Teren zieleni nr 3 w 2025 r.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.