eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁOGOWSKIE OBIEKTY USŁUGOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390521610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO - TARGOWISKO PAWILON 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gou.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gouglogow.bipfirma.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-caafb3ce-8c01-4e22-951b-e3f3e307b802

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caafb3ce-8c01-4e22-951b-e3f3e307b802

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOU.OU.TA.361.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Usługi związane z odbiorem zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), bioodpadów (kod 20 02 01) oraz odpadów komunalnych opakowaniowych (kod 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07), zagospodarowaniem i przekazywaniem do instalacji wskazanej w ofercie. Odbiór odpadów będzie realizowany w następujących miejscach w Głogowie :

a) targowisko przy ul. Bolesława Krzywoustego,
b) targowisko przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego,
c) targowisko przy ul. Saturna,
d) targowisko przy ul. Armii Krajowej.
e) Odrzańskie Centrum Przyrodniczo-Rekreacyjne „Neptun” ul. Piotra Skargi 31 a,

2) Dostarczenie odpowiednich pojemników do zbiórki odpadów komunalnych (komunalnych zmieszanych i zbieranych selektywnie )
a) kontener 7 m3 - 6 szt.
b) kontener 5 m3 - 1 szt.
c) wózek 1,1 m3 - 8 szt.
d) pojemnik 0,24 m³ - 7 szt.
e) worek BigBag do selektywnej zbiórki odpadów, będących własnością Wykonawcy – 2 szt.

3) Częstotliwość opróżniania pojemników na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów będzie realizowana na zgłoszenie telefoniczne lub e-mail z wyprzedzeniem 48h od momentu zgłoszenia w dni robocze od poniedziałku do piątku, od godziny 6:00 do 22:00.

4) Mycie i dezynfekcję pojemników:
Usługa mycia i dezynfekcji pojemników o pojemności do 1,10 m³ będzie wykonywana w ramach świadczonych usług 3 razy w roku w omówionym wcześniej terminie min. 5 dni roboczych przed wykonaniem usługi.
Dodatkowe mycia pojemników o pojemności do 1,10 m³ może zostać zlecone przez Zamawiającego, a rozliczone będzie wg obowiązującego cennika Wykonawcy.
Usługa mycia pojemników może być wykonana, jeżeli są odpowiednie warunki atmosferyczne umożliwiające pracę urządzeń myjących (z wyłączeniem okresu zimowego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu nie złożono żadnej oferty .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.