Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590025/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. „Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271109994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 29 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zmgk.chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmgk.chrzanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cda1d7b-b485-4b6c-97bb-d850463bd7501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. „Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cda1d7b-b485-4b6c-97bb-d850463bd750
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092122/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. „Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą „Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWNIENIA stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Szczegółowy opis prac, nad którymi ma być prowadzony nadzór został zawarty w Programie Funkcjonalno
– Użytkowym (wraz z załącznikami) będącym załącznikiem nr 1 do OPZ. Szczegóły związane z realizacją zamówienia znajdują się również we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Szczegółowe zapisy w tym zakresie znajdują się w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpienie awarii technicznej platformy zakupowejW trakcie trwania postępowania, w szczególności w kluczowym etapie składania ofert, tj. w dniu 20.11.2024 r. między godziną 00.00. a 11.00 (według oficjalnej informacji otrzymanej z Urzędu
Zamówień Publicznych) wystąpiła awaria techniczna platformy E-Zamówienia uniemożliwiająca oferentom prawidłowe i terminowe złożenie ofert. Problem ten został zgłoszony przez Wykonawców,
którzy wskazali na brak możliwości dostępu do platformy lub wystąpienie błędów technicznych, uniemożliwiających przesłanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
Wpływ awarii na transparentność i konkurencyjność postępowania
Z uwagi na niemożność złożenia oferty przez potencjalnych Wykonawców, Zamawiający uznaje, że kontynuowanie postępowania mogłoby naruszyć zasadę równego traktowania
Wykonawców i zasadę uczciwej konkurencji, które stanowią fundamentalne zasady procedur zamówień publicznych. Wszyscy Wykonawcy powinni mieć równy dostęp do platformy zakupowej i możliwość skutecznego złożenia swoich ofert w czasie jaki został określony przez Zamawiającego w dokumentacji postepowania.
Brak możliwości przywrócenia integralności postępowania
Mimo podjętych działań naprawczych, usunięcie skutków awarii technicznej w terminie umożliwiającym kontynuację postępowania w sposób zgodny z przepisami nie było możliwe. Tym samym Zamawiający nie może zapewnić, że postępowanie przebiegnie w sposób zgodny z wymaganiami ustawy PZP. To Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne, z których korzysta więc awaria platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego, przy czym uniemożliwienie Wykonawcy złożenia oferty nie jest okolicznością zależną od Zamawiającego albo działaniem celowym, a wynika z powodów technicznych - awarii platformy E-Zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający stwierdza, że wystąpiły okoliczności niezależne od jego woli, które uniemożliwiają dalsze prowadzenie postępowania i zawarcie umowy w sposób
zgodny z prawem.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72274,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364080,00 PLN
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Świadczenie usług schronienia z wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych oraz świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i usługami opiekuńczymi.
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji
- Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na trzy zadania pn.: 1. Przebudowy części DP 1036K, 2. Rozbudowa części DP1007K i DP 1059K, 3. Przebudowa DP 1051K
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i specjalistycznych placówek oświatowych na terenie:miejsce zamieszkania-szkoła-miejsce zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki w okresie styczeń-czerwiec 2025
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W RAMACH REALIZACJI ZAŁOŻEŃ PROGRAMU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ W GMINIE JABŁONNA" W CZĘŚCIACH
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.