eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówPełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. „Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271109994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 29 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zmgk.chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmgk.chrzanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cda1d7b-b485-4b6c-97bb-d850463bd750

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. „Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cda1d7b-b485-4b6c-97bb-d850463bd750

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092122/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. „Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą „Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWNIENIA stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Szczegółowy opis prac, nad którymi ma być prowadzony nadzór został zawarty w Programie Funkcjonalno
– Użytkowym (wraz z załącznikami) będącym załącznikiem nr 1 do OPZ. Szczegóły związane z realizacją zamówienia znajdują się również we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Szczegółowe zapisy w tym zakresie znajdują się w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpienie awarii technicznej platformy zakupowej
W trakcie trwania postępowania, w szczególności w kluczowym etapie składania ofert, tj. w dniu 20.11.2024 r. między godziną 00.00. a 11.00 (według oficjalnej informacji otrzymanej z Urzędu
Zamówień Publicznych) wystąpiła awaria techniczna platformy E-Zamówienia uniemożliwiająca oferentom prawidłowe i terminowe złożenie ofert. Problem ten został zgłoszony przez Wykonawców,
którzy wskazali na brak możliwości dostępu do platformy lub wystąpienie błędów technicznych, uniemożliwiających przesłanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
Wpływ awarii na transparentność i konkurencyjność postępowania
Z uwagi na niemożność złożenia oferty przez potencjalnych Wykonawców, Zamawiający uznaje, że kontynuowanie postępowania mogłoby naruszyć zasadę równego traktowania
Wykonawców i zasadę uczciwej konkurencji, które stanowią fundamentalne zasady procedur zamówień publicznych. Wszyscy Wykonawcy powinni mieć równy dostęp do platformy zakupowej i możliwość skutecznego złożenia swoich ofert w czasie jaki został określony przez Zamawiającego w dokumentacji postepowania.
Brak możliwości przywrócenia integralności postępowania
Mimo podjętych działań naprawczych, usunięcie skutków awarii technicznej w terminie umożliwiającym kontynuację postępowania w sposób zgodny z przepisami nie było możliwe. Tym samym Zamawiający nie może zapewnić, że postępowanie przebiegnie w sposób zgodny z wymaganiami ustawy PZP. To Zamawiający jest odpowiedzialny za narzędzia informatyczne, z których korzysta więc awaria platformy jest okolicznością obciążającą Zamawiającego, przy czym uniemożliwienie Wykonawcy złożenia oferty nie jest okolicznością zależną od Zamawiającego albo działaniem celowym, a wynika z powodów technicznych - awarii platformy E-Zamówienia.
W związku z powyższym, Zamawiający stwierdza, że wystąpiły okoliczności niezależne od jego woli, które uniemożliwiają dalsze prowadzenie postępowania i zawarcie umowy w sposób
zgodny z prawem.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72274,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364080,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.