eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytocznaSporządzenie planu ogólnego Gminy Przytoczna



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego Gminy Przytoczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie planu ogólnego Gminy Przytoczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a7859d-2a65-4d76-be99-0d7c7adae12f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015218/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Sporządzenie planu ogólnego Gminy Przytoczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt 2) w zw. z art. 304, art. 213 ust. 1 oraz art. 217 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 t.j. - dalej zwaną
pzp), Zamawiający: Gmina Przytoczna z siedzibą przy ul. Rokitniańskiej 4 w Przytocznej przeprowadził negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 Pzp na usługę pn.: „Sporządzenie planu ogólnego Gminy Przytoczna”. W poprzednim postępowaniu w trybie
podstawowym, nie złożono żadnej oferty , a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-70915cf3-e451-484c-be4a-0c613c78b5d9

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego Gminy Przytoczna zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).
2. Granice opracowania: Gmina Przytoczna w granicach administracyjnych.
3. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia: powierzchnia Gminy Przytoczna w granicach administracyjnych – 184,5 km2.
4. Liczba mieszkańców Gminy Przytoczna zameldowanych na pobyt stały wg stanu na dzień 04-10-2024r. wynosi 5462 osób
5. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami zawartymi w:
• ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz 1130) oraz rozporządzeniach wykonawczych do ustawy,
• rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
• ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54),
• ustawie z dnia 2 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U.z 2024 r. poz. 1112 ze zm.),
• rozporządzeniem z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298) oraz właściwymi przepisami szczególnymi, a ponadto:
1) Zakres zamówienia obejmuje czynności:
a) przygotowanie wymaganych przepisami dokumentacji, wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, raportów, danych (w tym danych przestrzennych) niezbędnych do wykonania czynności określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1130) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy,
b) inwentaryzację urbanistyczną i ocenę istniejącego stanu zagospodarowania terenu gminy, w celu określenia zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów niezabudowanych w strefach planistycznych,
c) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego spełniającego wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
d) obliczenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów niezabudowanych,
e) rozpatrzenie złożonych wniosków, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ich analiza wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia i uzasadnienia,
f) opracowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem zgodnie z art. 13 h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i prezentacja przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego,
g) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
h) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych − prezentacja projektu planu ogólnego na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej – uzyskanie pozytywnej opinii. Koszty komisji urbanistyczno-architektonicznej po stronie Zamawiającego,
i) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt planu ogólnego,
j) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz prowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania,
k) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych – przygotowanie projektów pism związanych z konsultacjami oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji w zależności od przyjętej formy konsultacji,
l) Uczestniczenie (udział fizyczny) w konsultacjach społecznych i udzielanie niezbędnych wyjaśnień nad przyjętymi w projekcie planu ogólnego rozwiązaniami oraz sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
m) analiza złożonych uwag podczas konsultacji społecznych, sporządzenie wykazu wniesionych uwag wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia,
n) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, konsultacji,
o) przedłożenie Radzie Gminy w Przytocznej projektu planu ogólnego po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag – projekt uchwały wraz z uzasadnieniem i załącznikami,
p) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu ogólnego wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych,
q) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu ogólnego do uzyskania zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
r) plan ogólny powinien być sporządzony w środowisku GIS w formacie z rozszerzeniem dwg
i dxf w układzie 2000/5. Zamawiający wymaga aby opracowane w ramach prac pliki projektowe w formacie z rozszerzeniem typu dwg i dxf zostały przekazane w pełnej postaci z możliwością ich edycji. Komplet materiałów tekstowo - graficznych planu należy przekazać w formacie z rozszerzeniem typu DOC, PDF, JPG lub podobnym, umożliwiającym ich powielanie i edytowanie.
2) Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur
określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Niezbędne do wykonania załączniki potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest do Urzędu Gminy ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna przedmiotu Zamówienia w następujących formach:
a) 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie *.doc i *.pdf ) prognozy oddziaływania na środowisko,
b) 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie *.doc i *.pdf ) opracowania ekofizjograficznego,
c) 2 egzemplarze innych materiałów planistycznych, powstałych w wyniku prac nad projektem planu ogólnego,
d) 3 egzemplarze w wersji papierowej (kopia i oryginał) i 1 egzemplarz elektronicznej dokumentacji prac planistycznych, określonej w § 7 rozporządzenia Ministra Infrastruktury rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2024 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów oraz dokumenty związane z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
e) 3 egzemplarze CD o następującej zawartości:
- dane przestrzenne zawierające plan ogólny gminy,
- tekst uchwały przyjmującej plan ogólny,
- część tekstowa uzasadnienia w formacie *.doc i *.pdf,
- część graficzna uzasadnienia w formacie rastrowym z georeferencją (GeoTiff), oraz w formacie wektorowym w standardzie GIS w formacie *.shp, *dxf,
- ujednolicony rysunek planu ogólnego z zachowaniem skali opracowania w wersji kolorowej w formacie *.pdf, *.jpg, oraz *.tiff w jakości zgodnej z podkładem przekazanym jako materiał wyjściowy),
- opracowanie ekofizjograficzne, prognoza oddziaływania na środowisko wraz z podsumowaniem w formacie *.doc i *.pdf.
f) plan ogólny:
- w 3 egzemplarzach uchwała w wersji papierowej - tekst uchwały
- wraz z uzasadnieniem (w tym rysunek planu kolorowy w skali nie mniejszej niż 1:25 000,
- tekst projektu uchwały wraz z uzasadnieniem w formacie DOC i XML na CD,
- rysunek planu kolorowy w skali nie mniejszej niż 1:25 000 zalaminowany, dostosowany do zawieszenia (z listewkami i zawieszką),
- Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych materiałów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
g) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
2) Treść projektu uchwały wraz z załącznikami należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 283).
3) Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w ust. 1, wraz z pisemną informacją po stwierdzeniu przez Wojewodę zgodności uchwalonego planu ogólnego z prawem.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień z wolnej ręki na usługi, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO – INWESTYCYJNE AKWADRAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941551657

7.3.3) Ulica: Mieszka I 57/5

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.