Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 4299942
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.tkaczyk@ugg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20474c89-545b-4b9e-aad0-a70b69aeb2e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039252/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenu gminy Giżycko
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10287053.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1028705
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p.,
Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy Giżycko w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku:
na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub nie-kompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą posta-nowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 17 RODO o usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograni-czenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowa-nia o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
na podstawie art. 20 RODO o przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane są na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany.
na podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, jeżeli podstawą przetwarza-nia jest interes publiczny lub prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie będzie już mógł przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże, że istnienie ważnych prawnie uzasadnio-nych podstaw do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony rosz-czeń.
Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy Giżycko w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku:
na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub nie-kompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą posta-nowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 17 RODO o usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;
na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograni-czenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowa-nia o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
na podstawie art. 20 RODO o przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane są na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany.
na podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, jeżeli podstawą przetwarza-nia jest interes publiczny lub prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie będzie już mógł przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże, że istnienie ważnych prawnie uzasadnio-nych podstaw do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony rosz-czeń.
Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.35.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn. „Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko”
2. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) kryterium nr 1 – cena oferty brutto (C) = waga 60% (tj. max. 60 pkt);
b) kryterium nr 2 – doświadczenie osoby sporządzającej projekty decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (D) = waga 40% (tj. max. 40 pkt).
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium 1
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 60 pkt
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wyko-nawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z reali-zacją przedmiotu zamówienia.
2) Kryterium 2
D- doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia sporządzenia projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, która w okresie od 01.12.2023 do 30.11.2024 wykonała na terenie woj. warmińsko – mazurskiego projekty decyzji o warunkach zabudowy i zago-spodarowania terenu.
Wykonawca powinien wskazać tą samą osobę w ramach wykazania kryteriów oceny ofert jak i spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie, o którym mowa w rozdziale V, pkt.1 ppkt 4. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osób inną osobę, niż wskazaną w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Zgodnie art. 5 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym projekty planów zagospo-darowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzen-nego sporządzają osoby, które spełniają jeden z warunków:
1) nabyły uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o plano-waniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212);
2) nabyły uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzen-nym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z późn. zm.2));
3) posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podsta-wie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650);
4) posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
5) posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określony w pkt 4 oraz ukończyły studia pody-plomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
6) są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Euro-pejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do projektowania zagospodarowania przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokal-nej i regionalnej odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 4 lub 5.
Za ilość wykonanych projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z terenu województwa warmińsko – mazurskiego, w okresie od 01.12.2023r. do 30.11.2024r. Wy-konawca otrzyma punkty wg wzoru:
Do 400szt. – 0 pkt.
401-800 – 10pkt
801-1200 – 20pkt
1201-1400 – 30pkt.
1401 i więcej – 40 pkt.
Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie ilości decyzji, Zamawiają-cy przyjmie, że Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby sporządzającej projekty decyzji o warunkach zabudowy i zagospodaro-wania terenu (D)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
a. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile to wynika to z odrębnych przepisów;
a. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
- w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (doświadczenie zawodowe):
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, należycie wykonał: - co najmniej 1 usługę, na rzecz podmiotu mającego siedzibę na terenie województwa warmińsko - mazurskiego (1 umowa/kontrakt), w ramach której opracował projekty decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, której wartość wynosiła min. 100.000,00 zł brutto.
- w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej (potencjał kadrowy):
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia w zakresie realizacji usługi minimum 1 osobą spełniającą warunek określony w art. 5 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Niniejsza osoba musi posiadać min. 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług (załącznik nr 4a do SWZ) wykonanych, w okresie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług - co najmniej 1 usługa na rzecz podmiotu mającego siedzibę na tere-nie województwa warmińsko - mazurskiego (1 umowa/kontrakt), w ramach której opracował projekty decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, której wartość wynosiła min. 100.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określają-cych, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mo-wa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wy-konywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował w czasie realizacji za-mówienia w zakresie realizacji usługi minimum 1 osobą spełniającą warunek określony w art. 5 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Niniejsza osoba musi posiadać min. 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu projektów decyzji o warun-kach zabudowy i zagospodarowania terenu. Zamawiający wymaga podania informacji załącz-nik nr 4b do SWZ na temat: danych personalnych (imię i nazwisko) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywa-nych przez nie czynności, informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
28. Na ofertę składa się:28.1. Formularz ofertowy – wg. załącznika nr 1 do SWZ;
wraz z ofertą należy złożyć:
28.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
28.3. Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowania do jego reprezentowania: (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, o ile wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu Ofertowym w Części III punkt 1)
28.4. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia za zgodność z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza stosownie do art. 97§2 Prawa o notariacie ustawy z dnia 14 lutego 1991r., bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian,
b. Wynikają one z zapisów art. 454 lub art.. 455 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2025 r.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1028705
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa preparatów stosowanych w leczeniu WZW
- Przeprowadzenie kursów językowych dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w 2025 r.
- Wykonanie usługi w zakresie napraw i konserwacji elektronicznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru zainstalowanych w rejonie działania 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Modernizacja infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy al. 1 Maja w Giżycku.
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko"
- Zakup paliw do samochodów służbowych, pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku (ZDP)
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 854 relacji Annopol - gr. woj. lubelskiego - Antoniów - Gorzyce polegającej na budowie drogi dla pieszych w miejscowościach Wrzawy i Gorzyce.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - uzbrojenie terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Siewnej, Rataja, Sądowej na osiedlu mieszkaniowym Grunwald w Brodnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.