Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00550722/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/tuchola1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a8e1abb-f289-4b47-99a7-5adf898723bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036928/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Tuchola w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.29.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 780266,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182314,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zielenimiejskiej w mieście Tuchola - zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 stanowiącymi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ i załączonymi do SWZ załącznikami
szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia dla każdej z części.
W celu utrzymania standardów czystości i porządku w Tucholi, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) bieżące utrzymanie terenów zielni miejskiej w obrębie skwerów,
b) omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
c) usuwanie śniegu i lodu z ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
d) opróżnianie koszy ulicznych,
e) usuwanie plakatów, reklam z ulic, chodników, drzew, budynków, słupów – na żądanie Zamawiającego.
f) usuwanie lodu i śniegu z chodników w celu zapewnienia bezpieczeństwa - śnieg i lód traktowany jest jako
zanieczyszczenie.
Wymagania inne:
a) koszt wszelkich środków, które mają być użyte do realizacji zadania takich, jak: środki utrzymania czystości, środki
higieniczne, worki do psich pakietów, środki ochrony roślin, nawozy, farby, lakiery, środek do mycia drewna, olej do
olejowania drewna itp. ponosi Wykonawca,
b) koszt gospodarowania odpadami ponosi Wykonawca,
koszt załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń, przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji
zamówienia ponosi Wykonawca.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający określa, iż Wykonawca może złożyć jednocześnie ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia.
Część 1 - dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie
obejmującym swoim zakresem prawą stronę miasta od ulicy Świeckiej w kierunku Rudzkiego Mostu - załącznik nr 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarto w SWZ rozdz. 3 i załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia części 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 294351,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacjązieleni miejskiej w mieście Tuchola - zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 stanowiącymi szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ i załączonymi do SWZ
załącznikami szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia dla każdej z części.
W celu utrzymania standardów czystości i porządku w Tucholi, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) bieżące utrzymanie terenów zielni miejskiej w obrębie skwerów,
b) omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
c) usuwanie śniegu i lodu z ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
d) opróżnianie koszy ulicznych,
e) usuwanie plakatów, reklam z ulic, chodników, drzew, budynków, słupów – na żądanie Zamawiającego.
f) usuwanie lodu i śniegu z chodników w celu zapewnienia bezpieczeństwa - śnieg i lód traktowany jest jako
zanieczyszczenie.
Wymagania inne:
a) koszt wszelkich środków, które mają być użyte do realizacji zadania takich, jak: środki utrzymania czystości, środki
higieniczne, worki do psich pakietów, środki ochrony roślin, nawozy, farby, lakiery, środek do mycia drewna, olej do
olejowania drewna itp. ponosi Wykonawca,
b) koszt gospodarowania odpadami ponosi Wykonawca,
koszt załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń, przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji
zamówienia ponosi Wykonawca.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający określa, iż Wykonawca może złożyć jednocześnie ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia.
Część 2 – dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie
obejmującym swoim zakresem lewą stronę miasta od ulicy Świeckiej w kierunku Rudzkiego Mostu - załącznik nr 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do SWZ - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 303600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Niniejsze zamówienie dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacjązieleni miejskiej w mieście Tuchola - zgodnie z załącznikami nr 1, 2 i 3 stanowiącymi szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ i załączonymi do SWZ
załącznikami szczegółowo opisującymi niniejszy przedmiot zamówienia dla każdej z części.
W celu utrzymania standardów czystości i porządku w Tucholi, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) bieżące utrzymanie terenów zielni miejskiej w obrębie skwerów,
b) omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
c) usuwanie śniegu i lodu z ciągów pieszych usytuowanych w obrębie skwerów,
d) opróżnianie koszy ulicznych,
e) usuwanie plakatów, reklam z ulic, chodników, drzew, budynków, słupów – na żądanie Zamawiającego.
f) usuwanie lodu i śniegu z chodników w celu zapewnienia bezpieczeństwa - śnieg i lód traktowany jest jako
zanieczyszczenie.
Wymagania inne:
a) koszt wszelkich środków, które mają być użyte do realizacji zadania takich, jak: środki utrzymania czystości, środki
higieniczne, worki do psich pakietów, środki ochrony roślin, nawozy, farby, lakiery, środek do mycia drewna, olej do
olejowania drewna itp. ponosi Wykonawca,
b) koszt gospodarowania odpadami ponosi Wykonawca,
koszt załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń, przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji
zamówienia ponosi Wykonawca.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający określa, iż Wykonawca może złożyć jednocześnie ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia.
Część 3 - dotyczy świadczenia usług związanych z całorocznym utrzymaniem czystości oraz pielęgnacją zieleni na terenie
obejmującym swoim zakresem teren Starego Miasta – załącznik nr 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 do SWZ - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 182314,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEKWOJA Garden Kompleksowe Uslugi Ogrodnicze Piiotr Klunder
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-159-37-01
7.3.3) Ulica: Nałkowskiej
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.5) Kod pocztowy: 89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEKWOJA GARDEN Kompleksowe usługi ogrodnicze Piotr Klunder
jakie przetargi wygrała firma
SEKWOJA GARDEN Kompleksowe usługi ogrodnicze Piotr Klunder
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2026-01-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEKWOJA Garden Kompleksowe Usługi Ogrodnicze Piotr Klunder
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 561-159-37-01
7.3.3) Ulica: Nałkowskiej
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.5) Kod pocztowy: 89-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEKWOJA GARDEN Kompleksowe usługi ogrodnicze Piotr Klunder
jakie przetargi wygrała firma
SEKWOJA GARDEN Kompleksowe usługi ogrodnicze Piotr Klunder
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2026-01-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do części 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Montaż dźwigu oraz demontaż istniejącego urządzenia w Technikum Leśnym w Tucholi im. Adama Loreta
- "Prace konserwatorsko - restauratorskie wraz z zabezpieczeniem p.poż. przy dworze użytkowanym przez DPS im. Leona i Marii Janta-Połczyńskich w Wysokiej"
- Prace remontowo-modernizacyjne w pomieszczeniu stołówki w Technikum Leśnym w Tucholi im. Adama Loreta
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni w obrębie miasta Kąty Wrocławskie
- Pielęgnacja drzew sadowniczych oraz nasadzenia krzewów owocowych w parku Sady Żoliborskie, w związku z realizacją projektu budżetu obywatelskiego- Sady Żoliborskie drzewa owocowe.
- Remont chodnika i budowa miejsc postojowych w pasie drogi powiatowej nr 3312E - ul. 20 Stycznia w Pabianicach
- Budowa punktu przesiadkowego w Widziszewie, gmina Kościan
- Utrzymanie i pielęgnację zieleni niskiej na terenie gminy Wołomin.
- Pielęgnacja drzewostanu rosnącego w pasach drogowych ulic miasta Radomia w 2025r.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.