Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY DLA MIASTA TORUNIA
1.3.) Oddział zamawiającego: PUP dla Miasta Torunia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871234568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 49A
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 65 80222
1.5.8.) Numer faksu: 56 65 80 201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: toto@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muptorun.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08820a45-d42a-47f4-8873-81194051a1fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090295/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08820a45-d42a-47f4-8873-81194051a1fe3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: musi posiadać konto na https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca posiadający konto na ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy E-zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, działając na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 oraz w myśl postanowień Prawa pocztowego, udostępnia Wykonawcy dane teleadresowe odbiorców przesyłek nadawanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, że dysponuje prawidłową podstawą prawną do przetwarzania udostępnionych mu danych osobowych.
Wykonawca stając się administratorem udostępnionych danych osobowych, wyłącznie w zakresie, o którym mowa w ust 1, zobowiązuje się do ich przetwarzania zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia 2016/679, jak również do zachowania ich w tajemnicy zgodnie z postanowieniami art. 41 Prawa pocztowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OU/2521-2-1/MO/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia przez Wykonawcę – Operatora pocztowego w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania a także zwrotów przesyłek niedoręczonych, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 z póź. zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji o charakterze zmniejszającym wartość zamówienia zgodnie z art 411 ustawy. Podane w formularzu cenowym ilości przesyłek mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłekw podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości przesyłek.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania do 25% wartości umowy oraz zmian ilości usług określonych Formularzem cenowym. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie odszkodowawcze względem Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
2. Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne (ofert złożonych przez Wykonawców
niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu) Zamawiający
będzie kierował się kryterium:
Cena – 100%
przyjmuje się, że 1% = 1 pkt
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty. Każda oferta może uzyskać za dane kryterium 0-100 pkt. Najwyższą liczbę punktów – 100, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia, a każda następna według poniższego wzoru:
C = (Cnaj : Cbad) x 100 pkt
C – ilość punktów
Cnaj – najniższa cena spośród złożonych ofert
Cbad – cena oferty badanej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Nie podlegają wykluczeniu na zasadach opisanych w Rozdziale VI SWZ;
Spełniają warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896 z późm. zm.).
2) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje co najmniej 10 placówkami pocztowymi na terenie miasta Torunia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ;- Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SWZ;
- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 5 do Istotnych Warunków Zamówienia (w terminie 5 dni po zapoznaniu się z informacją z otwarcia ofert);
- zaakceptowane Istotne postanowienia umowy w formie Załącznika nr 4 do SWZ
- odpowiednie pełnomocnictwo w tym, jeżeli dotyczy, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w punkcie 1) powinien spełniać każdy Wykonawca, natomiast warunek określony w punkcie 2) mogą spełniać Wykonawcy łącznie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy, w zakresie w jakim zmiana przepisów będzie wymagała dostosowania umowy, w tym:a) ustawowej zmiany lub ustalenia obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT);
b) zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego;
- bez zawarcia aneksu do umowy jeśli ewentualna zmiana cen usług nie wpłynie na maksymalną wartość zamówienia.
Wszelkie inne zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem E-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Sukcesywny zakup benzyny i oleju napędowego
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS (II)
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa sprzętu IT
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2025 r.
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Świadczenie usług pocztowych dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Biała Podlaska - 2025.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy w Jabłonce w 2025 roku".
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Krakowie
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.