eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiszkiBudowa budynku o funkcji Szko³y Podstawowej i czterooddzia³owego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposa¿enia Szko³y Podstawowej w Kaszowie



Og³oszenie z dnia 2024-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Budowa budynku o funkcji Szko³y Podstawowej i czterooddzia³owego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie – dostawa pierwszego wyposa¿enia Szko³y Podstawowej w Kaszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ma³y Rynek 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 122806234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.liszki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku o funkcji Szko³y Podstawowej i czterooddzia³owego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie – dostawa pierwszego wyposa¿enia Szko³y Podstawowej w Kaszowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97f135af-f441-418f-a874-9b2a29eabaa6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00627300

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00011594/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa pierwszego wyposa¿enia Szko³y Podstawowej w Kaszowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97f135af-f441-418f-a874-9b2a29eabaa6

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrze¿eniem ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (ug@liszki.pl) z zastrze¿eniem ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
2. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postêpowanie i na której bêd± dostêpne wszelkie dokumenty zwi±zane z prowadzon± procedur±: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97f135af-f441-418f-a874-9b2a29eabaa6.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy Liszki jest Wójt Gminy Liszki, ul. Ma³y Rynek 2, 32-060 Liszki;
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem: iod@liszki.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami Pzp, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowych na drogach gminnych. Oznaczenie sprawy: ZP.271.23.2024.
4) Zamówieniem publicznym na potrzeby którego bêd± przetwarzane Pana/Pani dane osobowe jest zamówienie publiczne, któremu towarzyszy niniejsza klauzula (dalej: „Zamówienie”);
5) Dane osobowe i kategorie Pani/Pana danych osobowych przetwarzane na potrzeby postêpowania wynikaj± bezpo¶rednio z SWZ zamówienia, Zamawiaj±cy przetwarza w szczególno¶ci imiê, nazwisko, dane teleadresowe, informacje o kwalifikacjach i do¶wiadczeniu zawodowym, dane zawarte w rejestrach publicznych (KRS, CEIDG);
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych przede wszystkim bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, a tak¿e podmioty przetwarzaj±ce dzia³aj±ce na zlecenie Zamawiaj±cego (np. dostawcy us³ug IT, kancelarie prawne) oraz pracownicy i wspó³pracownicy Zamawiaj±cego;
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, minimum przez okres trwa³o¶ci projektu, czyli 5 lat od daty ostatniej p³atno¶ci, która zostanie przekazana przez instytucjê;
8) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych* (*skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u i jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO* (*prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W szczególno¶ci nie przys³uguje Panu/Pani:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa mebli oraz innych artyku³ów do Szko³y Podstawowej w Kaszowie:
a) Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci m.in. dostawê mebli, dygestoriów, dywanów, wyposa¿enia jadalni – zgodnie z asortymentem i ilo¶ciami zawartymi w za³. nr 7.1 do SWZ.
b) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawiera za³. nr 7.1 do SWZ.
c) Zamawiaj±cy wymaga, aby elementy wyposa¿enia tego samego typu objête przedmiotem zamówienia pochodzi³y z jednej kolekcji, tj. aby posiada³y wspóln± stylistykê, kolorystykê, formê, detale. Meble powinny stanowiæ elementy systemu meblowego z nadanymi symbolami, który Wykonawca posiada w ofercie lub utworzy go na potrzeby postêpowania, umo¿liwiaj±c Zamawiaj±cemu zmianê konfiguracji mebli oraz rozbudowê w przysz³o¶ci o kolejne elementy.
d) Dostarczone elementy wyposa¿enia musz± pochodziæ z autoryzowanego kana³u dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiaj±cego z dostarczonego produktu nie mo¿e stanowiæ naruszenia maj±tkowych praw autorskich osób trzecich. Niedopuszczalne jest oferowanie przez Wykonawcê cudzego produktu pod w³asn± mark± z zatajeniem oryginalnych oznaczeñ. W przypadku wyst±pienia podejrzenia oferowania jako w³asnego produktu, który istnieje lub istnia³ w ofercie innego podmiotu pod inn± nazw±, Wykonawca zostanie wezwany do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych pochodzenia produktu oraz zgody podmiotu posiadaj±cego prawa do wzoru przemys³owego danego produktu na modyfikacjê i dalsz± odsprzeda¿ produktu pod inn± nazw±. W przypadku braku pisemnej zgody podmiotu posiadaj±cego prawa do wzoru przemys³owego danego produktu na dalsz± odsprzeda¿ produktu pod inn± nazw± oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
e) Dostarczone elementy wyposa¿enia oraz pozosta³y sprzêt musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, niepoddawane ¿adnym naprawom, wolne od wad, w pe³ni sprawne i gotowe do u¿ycia zgodnie z ich przeznaczeniem, musz± odpowiadaæ obowi±zuj±cym standardom jako¶ciowym i technicznym, nie mog± byæ obci±¿one ¿adnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musz± spe³niaæ wymagania przedstawione w specyfikacji warunków zamówienia.
f) Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu Produktów ponosi Wykonawca.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39134000-0 - Meble komputerowe

39300000-5 - Ró¿ny sprzêt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa sprzêtu sprz±taj±cego dla Szko³y Podstawowej w Kaszowie:
a) Zakres zamówienia obejmuje dostawê:
- wózek do sprz±tania na mokro – 3 szt.,
- kij drewniany z gwintem – 3 szt.,
- zamiatacz drewniany mieszanka – 3 szt.,
- szczotka do zamiatania pod³ogi – 3 szt.,
- kij do szczotki – 3 szt.,
- miot³a profilowana z kijem – 3 szt.,
- zestaw miot³a z szufelk± – 6 szt.,
- zmiotka + £opatka z gumk± – 6 szt.,
- zestaw 3 koszy z podstaw± do segregacji – 8 szt.,
- uchwyt mopa p³askiego – 3 szt.,
- dr±¿ek aluminiowy – 3 szt.,
- mop p³aski cliper – 6 szt.,
- maszyna szoruj±co-zbieraj±ca – 1 szt.,
- pad maszynowy – 2 szt.
b) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³. nr 7.2 do SWZ.
c) Dostarczony przedmiot umowy musi byæ dopuszczony do obrotu i stosowania, w pe³ni sprawny i gotowy do u¿ycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadaæ obowi±zuj±cym standardom jako¶ciowym i technicznym, nie mo¿e byæ obci±¿ony ¿adnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi byæ zgodny z ofert± Wykonawcy.
d) Przedmiot zamówienia musi byæ wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeñ osób trzecich.
e) Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodziæ z oficjalnych kana³ów dystrybucyjnych producenta obejmuj±cych równie¿ rynek Unii Europejskiej, zapewniaj±cych w szczególno¶ci realizacjê uprawnieñ gwarancyjnych.
f) Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczony wraz z instrukcjami obs³ugi - je¿eli dotyczy.
g) Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporz±dzenia oferty nie mo¿e byæ przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzeda¿y.
h) Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu Produktów/ Asortymentu/ Wyposa¿enia ponosi Wykonawca.
i) Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy, obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejsz± umow± warunkach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39300000-5 - Ró¿ny sprzêt

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39224000-8 - Miot³y i szczotki i inne artyku³y ró¿nego rodzaju

42995000-7 - Ró¿ne maszyny czyszcz±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Podstawowej w Kaszowie:
a) Zakres zamówienia obejmuje dostawê:
- monitor interaktywny 86 cali – 1 szt.,
- uchwyt ¶cienny do monitora – 2 szt.,
- zestaw: komputer stacjonarny + klawiatura + mysz + monitor – 4 szt.,
- telefon stacjonarny bezprzewodowy – 1 szt.,
- monitor interaktywny 75 cali – 1 szt.,
- laptop – 2 szt.
b) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³. nr 7.3 do SWZ.
c) Urz±dzenia musz± zostaæ zamontowane i uruchomione we wskazanych przez Zamawiaj±cego miejscach.
d) Dostarczony przedmiot umowy musi byæ dopuszczony do obrotu i stosowania, w pe³ni sprawny i gotowy do u¿ycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadaæ obowi±zuj±cym standardom jako¶ciowym i technicznym, nie mo¿e byæ obci±¿ony ¿adnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi byæ zgodny z ofert± Wykonawcy.
e) Przedmiot zamówienia musi byæ wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeñ osób trzecich.
f) Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodziæ z oficjalnych kana³ów dystrybucyjnych producenta obejmuj±cych równie¿ rynek Unii Europejskiej, zapewniaj±cych w szczególno¶ci realizacjê uprawnieñ gwarancyjnych.
g) Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczony wraz z instrukcjami obs³ugi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzysz±cym niezbêdnym do prawid³owego korzystania z tych elementów.
h) Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporz±dzenia oferty nie mo¿e byæ przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzeda¿y.
i) Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu Produktów/ Asortymentu/ Wyposa¿enia ponosi Wykonawca.
j) Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy, obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejsz± umow± warunkach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, je¿eli wykonawca wyka¿e posiadanie dokumentu potwierdzaj±cego prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej wpisanej do rejestru zawodowego lub handlowego prowadzonego w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (KRS, CEIDG);
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek w zakresie do¶wiadczenia:
a) dla zadania nr 1: Je¿eli wyka¿e wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch dostaw mebli – wyposa¿enia na potrzeby placówki o¶wiatowej o warto¶ci minimum 250000,00 z³ brutto,
b) dla zadania nr 2: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
c) dla zadania nr 3: Je¿eli wyka¿e wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch dostaw sprzêtu komputerowego/informatycznego o warto¶ci minimum 40000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594, 1237), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej sporz±dzone zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SWZ dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem (KRS, CEIDG);
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SWZ dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy – wzór wykazu zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ, w szczególno¶ci Formularz cenowy sporz±dzony na podstawie za³. nr 7.1, 7.2 lub 7.3 do SWZ – odpowiednio dla danego zadania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani:
1) ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy;
2) do z³o¿enia w ofercie pe³nomocnictwa ustanawiaj±cego pe³nomocnika, o którym mowa w pkt 1. Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowi±ce za³±czniki nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u potwierdza jego spe³nienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia (podmiotowe ¶rodki dowodowe).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosown± umowê, zawieraj±c± w swojej tre¶ci nastêpuj±ce postanowienia:
1) Wykonawcy wspólnie realizuj±cy umowê wyznacz± spo¶ród siebie podmiot (Lidera) upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wszystkich Wykonawców realizuj±cych wspólnie umowê. Lider bêdzie upowa¿niony tak¿e do wystawiania faktur, przyjmowania p³atno¶ci od Zamawiaj±cego i do przyjmowania poleceñ na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizuj±cych wspólnie umowê;
2) Wykonawcy musz± zadeklarowaæ solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy, w tym wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) umowa musi zostaæ zawarta na czas nie krótszy ni¿ czas trwania umowy w sprawie niniejszego zamówienia z Zamawiaj±cym;
4) zakaz zmian postanowieñ umowy bez zgody Zamawiaj±cego;
5) wskazanie rachunku bankowego, na który bêd± dokonywane p³atno¶ci za roboty budowlane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ – Projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-10 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e -Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507):
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295, 1598, z 2024 r. poz. 619) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Dok³adny termin dostawy i monta¿u zostanie ustalony pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± i wynika³ bêdzie tak¿e z uzgodnieñ z Wykonawc± robót budowlanych na zadaniu pn. „Budowa budynku Szko³y Podstawowej, czterooddzia³owego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej wraz z wewnêtrznymi instalacjami w budynku w miejscowo¶ci Kaszów, gmina Liszki”.;

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.