eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków"DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
”DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W WYSZKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550416393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 23 A, Centrum Usług Wspólnych w Wyszkowie

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-202

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297425830

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw-wyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-wyszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f43c4e7b-e8ce-4dea-a5ec-4342f741fb24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056327/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół Gminy Wyszków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, www.cuw-wyszkow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne;
3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”);
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady
i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”;
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych;
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy P.z.p., ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu zostały określone przez Zamawiającego w pkt 11 i pkt 19 SWZ;
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
 w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
 jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”);
9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r., poz. 1233, z późn. zm.) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SO.26.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 1 – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Wyszkowie – Zakręzie / Natalin (pętla) / Szkoła Podstawowa Nr 2 / Przedszkole Nr 1 /
• liczba kursów dziennie wynosi 3, w godzinach autobus 8.00 – 15.30 Busik 12.50,
• 1 autobus minimum 50 miejsc siedzących, 1 bus minimum 20 miejsc siedzących)
Ogółem dzienny przebieg przywozu i odwozu 65 km.
Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z harmonogramu pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu oraz liczba dzieci. W zależności od harmonogramu roku szkolnego ilość kursów może ulec zmianie.
Wykonawca do faktury ujmie faktyczną ilość wykonywanych kursów i liczbę faktycznie przejechanych kilometrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podst. autobusu w razie awarii

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 2 – Szkoła Podstawowa w Lucynowie – przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Ślubów, Deskurów, Tumanek, Fidest, Lucynów Duży,
I kierunek – Ślubów / Deskurów / Tumanek / Lucynów (szkoła)
II kierunek – Fidest / Lucynów Duży / Tumanek / Lucynów (szkoła);
• ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 3 kursów dziennie w następujących godzinach: I kurs – 6.50- 7.50, II kurs – 11.30-12.45, III kurs – 14.40- 15.35;
• 1 autobus (minimum 50 miejsc siedzących).
Ogółem dzienny przebieg przywozu i odwozu około 85 km.
Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z harmonogramu pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. W zależności od harmonogramu roku szkolnego ilość kursów może ulec zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu w razie awarii

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 3 – Szkoła Podstawowa Nr 3 w Wyszkowie – przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Kamieńczyk, Świniotop, Puste Łąki. Ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 6 kursów dziennie w następujących godzinach:
• przywóz – godz. 7.00, kierunek – Wyszków /Puste Łąki/ Świniotop / Kamieńczyk / Rybienko
1 autokar (1 minimum 50 miejsc siedzących + 1 bus 40 osobowy)
kierunek – Wyszków /Puste Łąki/ Świniotop / Kamieńczyk / Rybienko
• przywóz – godz. 7.00, kierunek – Wyszków Skuszew 1 autobus 40 osobowy)
• odwóz uczniów z wyżej wymienionych tras w godz. 12.45 , 14.40, 15.30
Ze względu na organizację pracy szkoły mogą ulec zmianie liczba kursów, godzina, dni tygodnia odwozu dodatkowych kursów oraz liczba faktycznie przejechanych kilometrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zawarty w swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 4 – Pływalnia WOSiR w Wyszkowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów ze szkół i przedszkoli z terenu Gminy Wyszków (Szkoła Podstawowa Nr 1, Szkoła Podstawowa Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 4, Szkoła Podstawowa Nr 3, SP Lucynów, SP Rybno, SP. L. Nowiny, SP L. Stary, Przedszkole Nr-1, Przedszkole Nr 2, Przedszkole Nr 4, Przedszkole Nr 7),
• ogólna ilość uczniów szkół i przedszkoli – około 450 dzieci
• w godzinach 8.00- 15.00 przez pięć dni w tygodniu, (w okresie marzec – czerwiec 2025, wrzesień – listopad 2025)
• 1 autobus (minimum 40 miejsc siedzących).
Ogółem tygodniowy przebieg przywozu i odwozu około 200 km w zależności od obowiązującego harmonogramu dowozu

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zawarty w swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu w razie awarii

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 5 - Szkoła Podstawowa w Rybnie - przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości Gulczewo (pętla)/Gulczewo (wieś)/Gulczewo (żwirownia)/Tulewo/Rybno/Rybienko Nowe/Szkoła Podstawowa w Rybnie;
• ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 3 kursów dziennie (1 kurs przywóz i 2 kursy odwóz) a 3 razy w tygodniu są 4 kursy dziennie (2 przywóz, 2 odwóz) w następujących godzinach: I kurs – 6.50- 7.50, II kurs – 13.30-15.15,
• 1 autobus (1 minimum 50 miejsc siedzących,).
• busik 10 osobowy 1 kurs dziennie (przywóz) w godzinach 9.30- 11.00
Ogółem dzienny przebieg przywozu i odwozu około 115 km. Przy 4 kursach dziennie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu w razie awarii

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
1. Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Wykonawca musi posiadać koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł
Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca wykaże że:
a) posiada zdolność zawodową (wiedza i doświadczenie), wykonawca posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień polegających na zorganizowanym przewozie uczniów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
 posiada zdolność zawodową (potencjał kadrowy) wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zapewniający wykonanie przedmiotu zamówienia.
 dowóz do Ośrodka 1 - 1 kierowca, + 1 na zastępstwo
 dowóz do Ośrodka 2 - 1 kierowca, + 1 na zastępstwo
 dowóz do Ośrodka 3 – 3 kierowców, + 1 na zastępstwo
 dowóz do Ośrodka 4 – 1 kierowca, + 1 na zastępstwo
 Dowóz do Ośrodka 5 - 2 kierowców, + 1 na zastępstwo
Łącznie potrzeba 13 kierowców.
b) posiada zdolność zawodową (potencjał techniczny), tzn. wykonawca posiada autobusy niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania zamówienia,.
 dowóz do Ośrodka 1 - 1 autokar 50 miejsc siedzących. 1 busik 20 osobowy.
 dowóz do Ośrodka 2 - 1 autobus (minimum 50 miejsc siedzących),
 dowóz do Ośrodka 3 - 1 autokar minimum 50 miejsc siedzących, 1 bus 20 miejscowy, 2 autobusy 40 miejscowe
 dowóz do Ośrodka 4 – 1 autobus (minimum 40 miejsc siedzących)
 dowóz do Ośrodka 5- 1 autobus minimum 50 miejsc siedzących, 1 bus 10 osobowy
 Posiadanie i podstawienie, w przypadku awarii autobusu, innego pojazdu umożliwiającego kontynuację przewozu,.
W związku z tym Wykonawca musi posiadać minimum 1 autobus więcej na każdy Ośrodek, na który Wykonawca będzie składał ofertę.
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie kierunki musi posiadać 10 pojazdów (w tym 4 szt. autokarów 50 osobowych i 3 autokary 40 osobowe i 2 busy 20 osobowe oraz 1 bus 10 osobowy).
Dodatkowo 5 autokarów 40 osobowych w razie awarii po jednym na każdy kierunek na który Wykonawca będzie składał ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Wykaz usług potwierdzających doświadczenie wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi;
3) Wykaz osób;
4) Wykaz autobusów, busów;
5) Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Koncesja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2) Wykaz usług potwierdzających doświadczenie wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi;
3) Wykaz osób;
4) Wykaz autobusów, busów;
5) Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2) Wykaz usług potwierdzających doświadczenie wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi;
3) Wykaz osób;
4) Wykaz autobusów, busów;
5) Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty , oświadczenie art 125

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone przed terminem składania ofert, przy czym wpłata przelewem może być jedna na kilka zadań (ośrodków). Wadium w wysokości: 6900,- zł. (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych.)

Część I - Ośrodek Nr 1 – wadium, 1200,- zł. (jeden tysiąc dwieście złotych)
Część II - Ośrodek Nr 2 - wadium, 1000,- zł. (jeden tysiąc złotych)
Część III - Ośrodek Nr 3 - wadium, 3300,- zł. (trzy tysiące trzysta złotych)
Część IV - Ośrodek Nr 4 – wadium 200,- zł (dwieście złotych)
Część V - Ośrodek Nr 5 - wadium 1200,- zł. (jeden tysiąc dwieście złotych)

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców.
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa również dokumenty, o których mowa w niniejszej SWZ.
6. W odniesieniu do warunków wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Postanowienia do umowy zawarte są ze wzorze umowy.
2.Przewidywane zmiany postanowień zawartej umowy.
1) Zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest
skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT.
2) Zmiany wynikające z wystąpieniem COVID-19.
3) Wszelkie nieistotne zmiany do umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma ezamówienia zgodnie z swz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.