Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00510018/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00513393/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00523600/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00524568/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00529817/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych w formie sąsiedzkich usług opiekuńczych” - powt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290680760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka
1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops-lopuszno
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-lopuszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-156e5a8d-79cb-4a63-9f8c-78e1b3370c411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług opiekuńczych w formie sąsiedzkich usług opiekuńczych” - powt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156e5a8d-79cb-4a63-9f8c-78e1b3370c41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317051/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi opiekuńcze - świadczone w formie usług sąsiedzkich - usługa kompleksowa (Wartość całkowita na lata 2024-2027: 370 000,00 zł).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów”, realizowanego w ramach Priorytetu 9 Usługi społeczne i zdrowotne, Działania 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.LSWS.260.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – senior 1 zamieszkały w miejscowości Orczów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 32742,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – senior 2 zamieszkały w miejscowości Nowek4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 32637,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – senior 3 zamieszkały w miejscowości Jasień4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 32637,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – senior 4 zamieszkały w miejscowości Łopuszno4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 32602,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5– senior 5 zamieszkały w miejscowości Eustachów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 32532,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – senior 6 zamieszkały w miejscowości Gnieździska4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 32567,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – senior 7 zamieszkały w miejscowości Antonielów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 32602,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – senior 8 zamieszkały w miejscowości Ewelinów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 32392,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 1 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 1, unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 2 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 2, unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 3 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 3, unieważniono.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 4 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 4, unieważniono.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 5 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 5, unieważniono.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 6 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 6, unieważniono.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 7 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 7, unieważniono.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 8 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 8, unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie m. Szklarska Poręba dla 10 Osób Wymagających Wsparcia - uczestników projektu pn. "Przepis na Opiekę - usługi społeczne
- Świadczenie usług sąsiedzkich na terenie gminy Lubicz dla uczestników projektu pn. Centrum Usług Społecznych w Lubiczu
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.