eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopuszno"Świadczenie usług opiekuńczych w formie sąsiedzkich usług opiekuńczych" - powt.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług opiekuńczych w formie sąsiedzkich usług opiekuńczych” - powt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290680760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops-lopuszno

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-lopuszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-156e5a8d-79cb-4a63-9f8c-78e1b3370c41

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług opiekuńczych w formie sąsiedzkich usług opiekuńczych” - powt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156e5a8d-79cb-4a63-9f8c-78e1b3370c41

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317051/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi opiekuńcze - świadczone w formie usług sąsiedzkich - usługa kompleksowa (Wartość całkowita na lata 2024-2027: 370 000,00 zł).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów”, realizowanego w ramach Priorytetu 9 Usługi społeczne i zdrowotne, Działania 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.LSWS.260.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – senior 1 zamieszkały w miejscowości Orczów

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 32742,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – senior 2 zamieszkały w miejscowości Nowek

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 32637,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – senior 3 zamieszkały w miejscowości Jasień

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 32637,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – senior 4 zamieszkały w miejscowości Łopuszno

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 32602,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5– senior 5 zamieszkały w miejscowości Eustachów

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 32532,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – senior 6 zamieszkały w miejscowości Gnieździska

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 32567,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – senior 7 zamieszkały w miejscowości Antonielów

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 32602,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – senior 8 zamieszkały w miejscowości Ewelinów

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 32392,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 1 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 1, unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 2 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 2, unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 3 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 3, unieważniono.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 4 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 4, unieważniono.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 5 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 5, unieważniono.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 6 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 6, unieważniono.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 7 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 7, unieważniono.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część nr 8 przewyższa kwotę, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 8, unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.