Og³oszenie z dnia 2024-12-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00635323/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00640619/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i zakup sprzêtu i licencji w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Powiat Wo³owski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Wo³owski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wo³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zakup sprzêtu i licencji w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Powiat Wo³owski”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1819b17f-efe3-4029-aa30-e4519c9b5acb
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00627543
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00067959/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa i zakup sprzêtu i licencji w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Powiat Wo³owski”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane us³ugi cyfrowe, Dzia³anie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa, w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorz±d”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. W sytuacjach awaryjnych z wyj±tkiem sk³adania ofert zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê elektroniczn± poprzez e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl. Szczegó³y zosta³y zawarte w rozdziale 13 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. Szczegó³y zosta³y zawarte w rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta
Wo³owski, z siedzib± w: 56 – 100 Wo³ów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, ¿e wyznaczyli¶my Inspektora Ochrony Danych. Mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê z nim poprzez wiadomo¶æ wys³an± na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub
listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wo³owie, 56 – 100 Wo³ów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
bêd± na podstawie:
-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku z³o¿enia najkorzystniejszej oferty Administrator bêdzie przetwarza³ dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy
(na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak równie¿ do dochodzenia potencjalnych roszczeñ zwi±zanych z zawart± umow± (na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa
wymagaj± od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych bêd±:
-podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa,
-osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja niniejszego postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy
Pzp,
-podmioty wykonuj±ce zadania zlecone przez Administratora, w szczególno¶ci: dostawcy us³ug IT, podmioty prowadz±ce
dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawnicze, przy czym takie podmioty bêd± przetwarzaæ dane na
podstawie umowy i wy³±cznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których
oferta nie zosta³a wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w
przypadku zawarcia umowy - do momentu obowi±zywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postêpowania, a tak¿e po
jej zakoñczeniu, tj.:
-przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia niniejszego postêpowania,
-dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wyga¶niêcia na innej podstawie ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z
umowy, -w celach wynikaj±cych z przepisów prawa, w szczególno¶ci obowi±zku przechowywania dokumentów ksiêgowych,
wystawienia faktur itp.,6)Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie bêd±
przekazywane do pañstw trzecich, nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie bêd± poddawane profilowaniu.8)Posiada
Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,b)na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,d)prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych narusza przepisy RODO;9)Nie przys³uguje Pani/Panu:a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIT.272.28.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i zakup sprzêtu i licencji w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Powiat Wo³owski”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zmówienia: zosta³ zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym – za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Wymagania ogólne dla dostarczanego sprzêtu i oprogramowania (dotyczy wszystkich systemów opisanych w tym dokumencie):
1) Opisane parametry techniczne s± wymaganiami minimalnymi i wykonawca mo¿e zaoferowaæ urz±dzenia o parametrach lepszych ni¿ wymagane,
2) Ca³o¶æ dostarczanego sprzêtu i oprogramowania musi pochodziæ z autoryzowanego kana³u sprzeda¿y producentów z obszaru Unii Europejskiej,
3) Zamawiaj±cy wymaga, by dostarczone urz±dzenia by³y sprawne, nowe oraz by nie by³y u¿ywane, ani nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone, bezpieczne, kompletne tj. posiadaj±ce wszelkie akcesoria, niezbêdne do u¿ytkowania;
4) Sprzêt musi posiadaæ stosowny pakiet us³ug gwarancyjnych ¶wiadczonych przez producenta sprzêtu (lub autoryzowany serwis);
5) Wymagane jest utrzymanie ¶wiadczeñ gwarancyjnych (przez producenta urz±dzeñ lub jego autoryzowan± placówkê serwisow±) tak¿e w przypadku niemo¿liwo¶ci ich wype³nienia przez Wykonawcê (np. w przypadku jego bankructwa);
6) Wykonawca zapewnia i zobowi±zuje siê, ¿e zgodne z niniejsz± umow± korzystanie przez Zamawiaj±cego z dostarczonych produktów nie bêdzie stanowiæ naruszenia maj±tkowych praw autorskich osób trzecich;
7) Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzêtu jakie jest wymagane, ¿eby nie dopu¶ciæ do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jako¶ci w trakcie transportu do miejsca dostawy.
8) Sprzêt bêdzie oznaczony zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci znakami bezpieczeñstwa.
9) Wykonawca wyda Zamawiaj±cemu instrukcje obs³ugi sprzêtu lub – je¶li s± one udostêpniane przez producenta w formie elektronicznej – przeka¿e adresy WWW, pod którymi mo¿na je pobraæ.
10) Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia towaru do Starostwa Powiatowego w Wo³owie, pl. Piastowski 2, 56 -100 Wo³ów na w³asny koszt w uzgodnionym z Zamawiaj±cym terminie oraz roz³adowania go i ustawienia we wskazanym przez Zamawiaj±cego miejscu. Szczegó³y w za³±czniku nr 5 do SWZ (OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ poni¿szym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udzia³ w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê przed-miotu zamówienia, na któr± powinny sk³adaæ siê wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê 60% = 60 pkt
2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê na formularzu oferty. 40% = 40 pkt
2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcê zgodnie zobowi±zuj±cymi przepisami prawa, zasadami okre¶lonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg. wzoru za³. nr 2 do SWZ) – CENA – 60%
Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
Liczba punktów = Cena brutto najni¿szej zaproponowanej oferty/ Cena brutto oferty badanej x 60
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
3. W kryterium gwarancja ocenie zostanie poddany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcê w formularzu oferty.
Przyjmuje siê, ¿e punkty w tym kryterium bêd± przyznawane nastêpuj±co:
Zaoferowany okres gwarancji Liczba punktów
36 miesiêcy 0 pkt (0%)
48 miesi±ce 20 pkt (20%)
60 miesiêcy 40 pkt (40%)
Przez „okres gwarancji” nale¿y rozumieæ oferowany przez Wykonawcê okres gwarancji jako¶ci na przedmiot zamówienia (liczonych w miesi±cach) , licz±c od daty odbioru ostatecznego (koñcowego).
Minimalny, wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Oferty Wykonawców, którzy zaoferuj± okres gwarancji krótszy ni¿ wskazany w SWZ przez Zamawiaj±cego zostan± odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji inny ni¿ 36, 48 lub 60 miesiêcy, wówczas w celu przyznania punktacji w tym kryterium okres gwarancji zostanie zaokr±glony w dó³ do najbli¿szego okresu, natomiast zadeklarowany w ofercie Wykonawcy okres zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowi±zuj±cy.
Wykonawca udzieli minimum 36 miesiêcy gwarancji, maksymalnie 60 miesiêcy gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie umow±, licz±c od daty dokonania odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie okres 60 miesiêcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjêty okres gwarancji zgodnie ze z³o¿on± ofert±.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36 miesiêczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzglêdniony w umowie.
Maksymalnie w kryterium okres gwarancji Zamawiaj±cy przyzna ofercie 40 punktów.
£¡CZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI
3. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
4. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która oraz uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie dostawy o warto¶ci niemniejszej ni¿ 100 000,00 z³ ka¿de, odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegaj±ce na realizacji dostawy sprzêtów i/lub systemów informatycznych zwi±zanych z cyberbezpieczeñstwem jednostki.
Wykonawca musi byæ w stanie wykazaæ i udowodniæ zrealizowanie wskazanych w warunku dostaw na wezwanie Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez wykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) wykaz dostaw odpowiadaj±cych opisowi warunku okre¶lonemu w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 4 lit. a wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy tj. Wykonawca zobowi±zany jest do do³±czenia do oferty nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e firma serwisuj±ca posiada certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 27001 lub równowa¿ne na ¶wiadczenie us³ug serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urz±dzeñ (dot. pozycji 6 - Zakup wsparcia oraz aktualizacji UTM oraz pozycji 8 - Zakup serwera wraz z instalacj± i konfiguracj±),
b) o¶wiadczenie Producenta potwierdzaj±cego, ¿e serwis urz±dzeñ bêdzie realizowany bezpo¶rednio przez Producenta i/lub we wspó³pracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta (dot. pozycji 6 - Zakup wsparcia oraz aktualizacji UTM oraz pozycji 8 - Zakup serwera wraz z instalacj± i konfiguracj±),
2) Zgodnie z art. 107 ust. 7 Pzp przedmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada wraz z ofert±.
3) Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania.
4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe s³u¿yæ bêd± do oceny zgodno¶ci oferty z warunkami okre¶lonymi w SWZ.
5) Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¶li potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e firma serwisuj±ca posiada certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 27001 lub równowa¿ne na ¶wiadczenie us³ug serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urz±dzeñ (dot. pozycji 6 - Zakup wsparcia oraz aktualizacji UTM oraz pozycji 8 - Zakup serwera wraz z instalacj± i konfiguracj±);b) o¶wiadczenie Producenta potwierdzaj±cego, ¿e serwis urz±dzeñ bêdzie realizowany bezpo¶rednio przez Producenta i/lub we wspó³pracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta (dot. pozycji 6 - Zakup wsparcia oraz aktualizacji UTM oraz pozycji 8 - Zakup serwera wraz z instalacj± i konfiguracj±).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy¿±da od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert±:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za
pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych
dokumentów.
2. Pe³nomocnictwo (w przypadku sk³adania oferty wspólnej lub gdy osoba upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa);
3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy).
4. Na ofertê Wykonawcy powinny sk³adaæ siê co najmniej nastêpuj±ce dokumenty (katalog nie jest zamkniêty, stanowi listê pomocnicz± przy sporz±dzaniu oferty):
1) Formularz oferty (za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) O¶wiadczenie wskazane w rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Za³±cznik Nr 3 do SWZ);
3) Formularz cenowy (za³±cznik nr 6 do SWZ);
4) O¶wiadczenie wskazane w rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Za³±cznik Nr 8 do SWZ);
5) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w dokumentacji postêpowania;
6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (w przypadku, gdy dotyczy);
7) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y we wzorze umowy - Za³±czniku Nr 7 do SWZ.2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym ustêpie okoliczno¶ci oraz okre¶la warunki tych zmian:
1) W przypadku zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa, wchodz±cych w ¿ycie po zawarciu umowy, powoduj±cych konieczno¶æ zmiany umowy, wraz z okre¶leniem skutków wprowadzenia zmiany;
2) Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
a) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie mo¿na zapobiec), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji us³ugi;
b) zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia;
c) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotowego projektu.
d) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy
3) Pozosta³e zmiany:
a) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego;
b) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nast±pi zmiana stawki VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w niniejszej umowie, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano/rozliczono.
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy (np. terminu p³atno¶ci faktury, zmiana okresu rozliczeniowego);
d) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia, nieprzewidziane zdarzenia wp³ywaj±ce istotnie na stan zdrowia), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji;
e) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia, co zostanie przez Wykonawcê uzasadnione w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci,
4) Wyst±pienia omy³ek pisarskich i rachunkowych.
5) Zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
6) Zmiany formy organizacyjnej / prawnej Wykonawcy (przekszta³cenie itp.).
4. Wszelkie zmiany wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci aneksu do umowy.
5. Nie wymagaj± zmiany umowy obni¿ki cenowe i czasowe promocje. Wykonawca zobowi±zany jest jednak poinformowaæ o nich Zamawiaj±cego.
6. W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie przedmiotu umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 14 dni od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ jedynie nale¿nego mu wynagrodzenia z tytu³u wykonanej czê¶ci umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-08
INNE PRZETARGI Z WO£OWA
- ¦wiadczenie us³ugi wy¿ywienia dla podopiecznych Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Wo³owie w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej "Nasz Dom" w Mojêcicach
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Wo³owie w 2025 roku
- "Zakup sprzêtu dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Wo³owie"
- Dostawa aparatu USG wraz z monta¿em i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
- Dostawa i zakup sprzêtu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wo³owski"
wiêcej: przetargi w Wo³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o ró¿nych specyfikacjach
- Dostawa sprzêtu IT
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorz±d - dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej oraz oprogramowania dla Gminy Zêbowice
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadle¶nictwa Legnica - drugie postêpowanie
- Podniesienie stopnia bezpieczeñstwa IT w urzêdzie gminy Golub-Dobrzyñ w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorz±d
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.