Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00582929/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Dostawa w formie tankowania oleju napędowego (ON) do zbiornika naziemnego o pojemności 5 000 litrów znajdującego się na terenie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331424910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Borne Sulinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-449
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943732900
1.5.8.) Numer faksu: 943732910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@puk-bornesulinowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://puk.bornesulinowo.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90d31f52-e842-4a58-ae5e-c5157865b8681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Dostawa w formie tankowania oleju napędowego (ON) do zbiornika naziemnego o pojemności 5 000 litrów znajdującego się na terenie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90d31f52-e842-4a58-ae5e-c5157865b868
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 343000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego (ON) od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. do zbiornika naziemnego o pojemności 5 000 litrów znajdującego się na terenie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Bornem Sulinowie przy ul. Wojska Polskiego 26.
2. Szacunkowe zużycie oleju napędowego (ON) określone przez Zamawiającego wynosi ok. 70 000 litrów.
3. W związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o., Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana powyżej jest ilością szacunkową/ orientacyjną, podaną w celu obliczenia ceny oferty. Z uwagi na to, iż ilość paliwa określona w powyższym punkcie może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie względem Zamawiającego z tytułu konieczności wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia, ani jakakolwiek kara umowna czy też odszkodowanie.
5. Paliwo będzie tankowane bezpośrednio do zbiornika naziemnego sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
6. Dostawa paliwa będzie realizowana specjalistycznym środkiem transportu Dostawcy spełniającym normy ADR, BHP i ochrony środowiska.
7. Zamawiający wymaga aby urządzenie pomiarowe na cysternie posiadało legalizację układu pomiarowego potwierdzoną świadectwem legalizacji.
8. Sukcesywna dostawa będzie realizowana bezgotówkowo w sposób bezpośredni do zbiornika naziemnego oleju napędowego w przewidywanych jednorazowych dostawach w ilości od 1 000 do 5 000 litrów na podstawie zamówienia złożonego e-mailem, faksem lub telefonicznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia. Dostawa paliwa będzie realizowana w godzinach od 7:00 do 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401226 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401226 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lomax Paliwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361282579
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 85/21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-001
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401226 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup bezgotówkowy paliw płynnych dla ZGKiM w Lubrzy na rok 2025
- DOSTAWA PALIWA W 2025 ROKU
- Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2025 r.
- "RDW w Puławach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2025)
- Zakup paliw silnikowych do pojazdów i urządzeń będących własnością Gminy Czerniewice w roku 2025
- Dostawa oleju napędowego dla Gminy Rogowo
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.