Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552962/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00562790/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „SZKOŁA NA MEDAL – nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej w Brzózie Stadnickiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO W BRZÓZIE STADNICKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001133364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 425
1.5.2.) Miejscowość: Brzóza Stadnicka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172248023
1.5.8.) Numer faksu: 172248023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@zolynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbs.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d799026-6cf7-40e7-a83b-6d998305e1681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „SZKOŁA NA MEDAL – nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej w Brzózie Stadnickiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d799026-6cf7-40e7-a83b-6d998305e168
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00541007/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „SZKOŁA NA MEDAL – nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej w Brzózie Stadnickiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmiany”, Działanie FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPB.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140845,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych oraz dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu „SZKOŁA NA MEDAL – nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej w Brzózie Stadnickiej” przyjętego do realizacji w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytetu 7 FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmiany”, Działania FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera Załącznik nr 4a do SWZ - Arkusz asortymentowo cenowy dla części nr 1.
2. Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć dostarczenie, z wniesieniem do budynku, fabrycznie nowych i nieużywanych artykułów będących przedmiotem zamówienia, oraz jego instalację, montaż i/lub uruchomienie – jeżeli dotyczy, zgodnie z zapisami w Arkuszu asortymentowo – cenowym.
Adres dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzózie Stadnickiej, Brzóza Stadnicka 425, 37-110 Żołynia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia zamówienia na niepełny zakres zamówienia dla danej części.
4. Arkusz asortymentowo - cenowy zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
6. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 7:30- 15:30.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi w języku polskim itp.
9. Wymaga się aby dostawy były objęte gwarancją minimum przez 24 m-ce.
Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24-mce, oferta z gwarancją na krótszy okres zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
10. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80% (dla każdej części).
11. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytetu 7 FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmiany”, Działania FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne.
12. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w arkuszu asortymentowo-cenowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22111000-1 - Podręczniki szkolne
37524100-8 - Gry edukacyjne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 25927,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy TIK w ramach projektu „SZKOŁA NA MEDAL – nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej w Brzózie Stadnickiej” przyjętego do realizacji w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytetu 7 FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmiany”, Działania FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera Załącznik nr 4b do SWZ - Arkusz asortymentowo cenowy dla części nr 2.
2. Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć dostarczenie, z wniesieniem do budynku, fabrycznie nowych i nieużywanych artykułów będących przedmiotem zamówienia, oraz jego instalację, montaż i/lub uruchomienie – jeżeli dotyczy, zgodnie z zapisami w Arkuszu asortymentowo – cenowym.
Adres dostawy: Szkoła Podstawowa w Brzózie Stadnickiej, Brzóza Stadnicka 425, 37-110 Żołynia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia zamówienia na niepełny zakres zamówienia dla danej części.
4. Arkusz asortymentowo - cenowy zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
6. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 7:30- 15:30.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi w języku polskim itp.
9. Wymaga się aby dostawy były objęte gwarancją minimum przez 24 m-ce.
Najkrótszy wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24-mce, oferta z gwarancją na krótszy okres zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SWZ.
10. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80% (dla każdej części).
11. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytetu 7 FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmiany”, Działania FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne.
12. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w arkuszu asortymentowo-cenowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32341000-5 - Mikrofony
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
30231320-6 - Monitory dotykowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 114917,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30600,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192998,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30600,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SICOM IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151813254
7.3.3) Ulica: Górska 72
7.3.4) Miejscowość: Żołynia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30600,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119602,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159654,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119602,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119602,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup rocznej licencji oprogramowania MATHEMATICA lub licencji równoważnej
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.