Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552154/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00558930/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00565206/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00570287/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Morągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511340720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kujawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moragzszio.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.moragzszio.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9974051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a845f511-f69e-4e5d-8f0c-fdd6a96e9637
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00370376/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Handlowiec przyszłości” - Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Program FEWM.00.00, Priorytet FEWM.06.00, Działanie FEWM.06.04, Instytucja Organizująca Nabór Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Numer projektu FEWM.06.04-IZ.00-0036/23. Zakres interwencji: Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZiO.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu IT do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”Zadanie polega na:
Dostawie wyposażenia IT do Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im.9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii, ul. Kujawska 1, 14-300 Morąg.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych pracowni Zamawiającego, tj.:
1. Zestaw komputerowy
2. Kasa fiskalna
3. Komputer uczniowski notebook
4. Oprogramowanie biurowe
5. Czytnik kodów kreskowych
6. Drukarka kodów kreskowych
7. Inwentaryzator z oprogramowaniem
8. Metkownica dwurzędowa
9. Urządzenie laserowe wielofunkcyjne
10. Projektor multimedialny
11. Głośniki
12. Tablica multimedialna
13. Oprogramowanie do nadzoru zdalnego
14. Terminal POS sprzedażowy
15. Drukarka fiskalna
16. Niszczarka
17. Oprogramowanie magazynowo-sprzedażowe
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8A do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
Wykonawca musi dostarczyć dane pozycje z postępowania do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231320-6 - Monitory dotykowe
38652120-7 - Projektory wideo
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
48820000-2 - Serwery
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące
30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30191400-8 - Niszczarki
31224500-7 - Terminale
4.5.5.) Wartość części: 292063,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa osprzętu i wykonanie instalacji sieciowej do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”.Zadanie polega na:
Dostawie osprzętu i wykonaniu instalacji sieciowej do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości” tj. w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im.9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii, ul. Kujawska 1, 14-300 Morąg.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych pracowni Zamawiającego, tj.:
1. Wykonanie instalacji sieciowej
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8B do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 121524,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267887,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267887,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267887,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791326774
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 3/161
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-072
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT Danuta Walczak
jakie przetargi wygrała firma
OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT Danuta Walczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267887,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia składania ofert tj. 04.11.2024 r. do godz. 11.00 do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty.
Zestawienie złożonych ofert przedstawia poniższa tabela:
Lp. Nazwa (firma) Wykonawcy i adres siedziby Wykonawcy Cena
60%
1. PCNET Grześkiewicz Zaliński Spółka Jawna
ul. Żeromskiego 5/2a
10-350 Olsztyn 97767,24
2. NEO Technika Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski
ul. Grunwaldzka 19G
14-100 Ostróda 114222,89
3. Tronus Polska Sp. z o.o.
ul. Ordona 2A
01-237 Warszawa 253399,68
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę
76 000,00 zł brutto.
Oferta nr 1 z najkorzystniejszą ofertą (po przeprowadzeniu badania zgodności ofert) złożona przez PCNET Grześkiewicz Zaliński Spółka Jawna, ul. Żeromskiego 5/2a, 10-350 Olsztyn na kwotę 97 767,24 zł brutto przewyższa w/w kwotę, a Zamawiający nie może jej zwiększyć.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Dostawa serwerów
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa oprogramowania antywirusowego z modułem EDR.
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie -Ed.IV/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.