eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorągDostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Handlowiec przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Morągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511340720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kujawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Morąg

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moragzszio.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.moragzszio.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/997405

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a845f511-f69e-4e5d-8f0c-fdd6a96e9637

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00370376/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Handlowiec przyszłości” - Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Program FEWM.00.00, Priorytet FEWM.06.00, Działanie FEWM.06.04, Instytucja Organizująca Nabór Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Numer projektu FEWM.06.04-IZ.00-0036/23. Zakres interwencji: Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZiO.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu IT do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”

Zadanie polega na:
Dostawie wyposażenia IT do Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im.9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii, ul. Kujawska 1, 14-300 Morąg.

Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych pracowni Zamawiającego, tj.:

1. Zestaw komputerowy
2. Kasa fiskalna
3. Komputer uczniowski notebook
4. Oprogramowanie biurowe
5. Czytnik kodów kreskowych
6. Drukarka kodów kreskowych
7. Inwentaryzator z oprogramowaniem
8. Metkownica dwurzędowa
9. Urządzenie laserowe wielofunkcyjne
10. Projektor multimedialny
11. Głośniki
12. Tablica multimedialna
13. Oprogramowanie do nadzoru zdalnego
14. Terminal POS sprzedażowy
15. Drukarka fiskalna
16. Niszczarka
17. Oprogramowanie magazynowo-sprzedażowe

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8A do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
Wykonawca musi dostarczyć dane pozycje z postępowania do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30231320-6 - Monitory dotykowe

38652120-7 - Projektory wideo

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

48820000-2 - Serwery

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30191400-8 - Niszczarki

31224500-7 - Terminale

4.5.5.) Wartość części: 292063,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa osprzętu i wykonanie instalacji sieciowej do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości”.
Zadanie polega na:
Dostawie osprzętu i wykonaniu instalacji sieciowej do siedziby Zamawiającego w projekcie „Handlowiec przyszłości” tj. w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im.9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii, ul. Kujawska 1, 14-300 Morąg.

Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wraz z montażem do poniższych pracowni Zamawiającego, tj.:

1. Wykonanie instalacji sieciowej

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8B do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 121524,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267887,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267887,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267887,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791326774

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 3/161

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-072

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267887,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia składania ofert tj. 04.11.2024 r. do godz. 11.00 do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty.

Zestawienie złożonych ofert przedstawia poniższa tabela:

Lp. Nazwa (firma) Wykonawcy i adres siedziby Wykonawcy Cena
60%
1. PCNET Grześkiewicz Zaliński Spółka Jawna
ul. Żeromskiego 5/2a
10-350 Olsztyn 97767,24
2. NEO Technika Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski
ul. Grunwaldzka 19G
14-100 Ostróda 114222,89
3. Tronus Polska Sp. z o.o.
ul. Ordona 2A
01-237 Warszawa 253399,68

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę
76 000,00 zł brutto.

Oferta nr 1 z najkorzystniejszą ofertą (po przeprowadzeniu badania zgodności ofert) złożona przez PCNET Grześkiewicz Zaliński Spółka Jawna, ul. Żeromskiego 5/2a, 10-350 Olsztyn na kwotę 97 767,24 zł brutto przewyższa w/w kwotę, a Zamawiający nie może jej zwiększyć.

Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.