eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówRemont pomieszczeń nr: 1, 3, 4, 14 w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie oraz montaż rolety antywłamaniowej na drzwi serwerowni w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń nr: 1, 3, 4, 14 w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie oraz montaż rolety antywłamaniowej na drzwi serwerowni w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń nr: 1, 3, 4, 14 w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie oraz montaż rolety antywłamaniowej na drzwi serwerowni w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fdbfbc6-3bfd-45c2-9ec1-50f4de79694f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033049/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont pomieszczeń biurowych w budynku UM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65223,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pod nazwą Remont pomieszczeń nr: 1, 3, 4, 14 w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie oraz montaż rolety antywłamaniowej na drzwi serwerowni w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie jest wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie przy Al. Henryka 20 obejmujących pomieszczenia biurowe nr 1, 3, 4, 14 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie przy Al. Henryka 30 obejmujące pomieszczenie Serwerowni.
2. Zakres prac remontowych:
1) Budynek Urzędu Miejskiego w Chrzanowie przy Al. Henryka 20:
a) pomieszczenia biurowe nr 1 (Dziennik podawczy) - malowanie ścian, sufitu, parapetów, grzejników i rur grzejnikowych,
b) pomieszczenia biurowe nr 3 i 4 - malowanie ścian, sufitów, parapetów, grzejników i rur grzejnikowych, wykonanie podłogi z paneli podłogowych o klasie ścieralności min. AC5 wraz ze zrównaniem podłogi z podłogą korytarza, w sposób umożliwiający likwidację progów, w tym demontaż wykładzin i parkietów oraz wykonanie wylewki pod panele, wymiana oświetlenia, wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 3, wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 4 oraz wymiana dotychczasowych drzwi pomiędzy pomieszczeniami nr 3 i 4, likwidacja szafy wnękowej w pomieszczeniu nr 3 wraz z wyciszeniem ww. ściany,
c) pomieszczenia biurowe nr 14 - malowanie ścian, sufitu, parapetów, grzejników i rur grzejnikowych.
2) Budynek Urzędu Miejskiego w Chrzanowie przy Al. Henryka 30 (bez inwentaryzacji): pomieszczenie Serwerowni - montaż rolety antywłamaniowej na drzwiach do Serwerowni.
3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach.
3. Ww. prace w pomieszczeniach należy wykonać wraz z rozkręcaniem mebli w pomieszczeniach oraz wywozem powstałych odpadów.
4. Prace w budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie przy Al. Henryka 20 mogą być wykonane w godz. pracy Urzędu, tj. pon. 7:00 – 17:00, wt. – czw. 7:00 – 15:00, pt. 7:00 – 13:00, natomiast prace głośne po godzinach pracy Urzędu po wcześniejszym ustaleniu z osobami wskazanymi przez zamawiającego.
Wszystkie prace w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie przy Al. Henryka 30 będą wykonywane wyłącznie w godzinach pracy Urzędu, tj. pon. 7:00 – 17:00, wt. – czw. 7:00 – 15:00, pt. 7:00 – 13:00.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ, zawierająca inwentaryzację budowlaną pomieszczeń przeznaczonych do remontu, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68895,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95295,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68895,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Byrski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BUDGROM"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511749635

7.3.3) Ulica: Wadowicka 52

7.3.4) Miejscowość: Głębowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68895,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami SWZ - do 4 tygodni od daty podpisania umowy.
W pkt. 8.3) ogłoszenia - ze względów technicznych, tj. brakiem możliwości wskazania terminu realizacji w tygodniach - wskazano okres realizacji zamówienia w dniach (28 dni)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.