Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00631593/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
- 2025/BZP 00030975/01 - Wynik z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cdaccd2-cfe8-42af-9516-fd8c40f0c644
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) środki komunikacji elektronicznej – platforma zakupowa Zamawiającego [dalej Platforma]: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice/proceedings. Pod tym adresem udostępniane będą dokumenty zamówienia.
b) Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy w szczególności logowania, składania ofert, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w postępowaniu są zawarte w zakładce Instrukcje ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz „Regulaminie” ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
c) Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji zamieszczonych na platformazakupowa.pl
w zakładce Instrukcje i uznaje je za wiążące.
d) Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu, Zamawiający nie jest w stanie opisać wszystkich wymagań.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Włoszakowice, ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice;
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Włoszakowice możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@lesny.com.pl;
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie przepisów prawa - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp oraz zgodnie z przepisami ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność; Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku poprzez zbieranie i wywóz odpadów z częstotliwością gwarantującą utrzymanie czystości w koszach publicznych i wokół nich, a także wzdłuż ciągów komunikacyjnych (jednak nie rzadziej niż w terminach określonych w Rozdziale III ust. 2 pkt 2) niniejszego ustępu), w tym:
a) Teren plaży gminnej przy ulicy Dworcowej w Boszkowie-Letnisku (działka o numerze ewidencyjnym 103/16 obręb Grotniki) z wyłączeniem deptaku (ciągu pieszo-rowerowego) należącego do Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie (ulica Dworcowa, ulica Starkowska i ulica Boszkowska),
b) Ulica Dominicka wraz z poboczami (ciąg pieszo-rowerowy wraz z parkingami) w Boszkowie-Letnisku,
c) Przejścia publiczne z ulicy Dominickiej do Promenady Boszkowie -Letnisku,
d) Promenada wraz z przylegającymi do niej plażami w Boszkowie-Letnisku (działki o numerach ewidencyjnych: 647/18, 5004/21, 647/11 i 647/12 obręb Włoszakowice),
e) Ulica Źródlana wraz z poboczami w Boszkowie-Letnisku,
f) Ulica Leśna wraz z poboczami w Boszkowie-Letnisku,
g) Ulica Żeglarska w Boszkowie-Letnisku,
h) Łącznik drogowy pomiędzy ulicą Dominicką i ulicą Żeglarską (przy sklepie „SEZAM”) w Boszkowie-Letnisku,
i) Droga gminna z Boszkowa-Letniska do Dominic i dalej w kierunku Górska (do granicy administracyjnej gminy Włoszakowice),
j) Teren plaży gminnej w Dominicach przy ul. Jeziornej (działka o numerze ewidencyjnym 77 obręb Dominice),
k) Ulica Pocztowa w Boszkowie-Letnisku,
l) Ulica Turystyczna w Boszkowie-Letnisku.
2) Czynności, o których mowa w ust. 2 pkt 1) niniejszego rozdziału należy wykonywać nie rzadziej niż:
a) w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia – 1 raz na 2 tygodnie tj. ok. 9 zbiórek,
b) W okresie od 1 maja do 15 czerwca – 3 razy w tygodniu, tj. ok. 21 zbiorek,
c) W okresie od 16 czerwca do 15 września codziennie (1 raz dziennie), tj. 92 dni (92 zbiórki) uwzględniając, że w soboty i niedziele zbiórka odbywać się będzie 2 razy dziennie, tj. dodatkowych 29 zbiórek, w tym 2 dni świąteczne (19 czerwiec, 15 sierpnia) = ok. 121 zbiórek,
d) W okresie od 16 września do 30 września – 3 razy w tygodniu, tj. 6 zbiorek,
e) w okresie od 1 października do 31 grudnia 1 raz na 2 tygodnie, ok. 7 zbiórek.
3) W okresie wzmożonego ruchu turystycznego należy dołożyć starań do zapewnienia odpowiedniej ilości sprzętu i ludzi w celu należytego wykonania usługi, należy zapewnić szybkie i z zachowaniem warunków sanitarnych uprzątnięcie zebranych odpadów.
4) W koszcie wykonywanych czynności w ramach utrzymania czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach należy uwzględnić:
a) zmienną ilość odpadów komunalnych w ciągu roku, zależną od warunków atmosferycznych,
b) bardzo duże ilości odpadów pozostawianych w koszach publicznych na odpady i wokół nich w okresie nasilenia ruchu turystycznego,
c) nienormowany czas pracy w okresie nasilenia ruchu turystycznego,
d) koszt zakupu worków celem ich umiejscawiania w koszach publicznych,
e) koszt transportu i zrzutu odpadów na składowisku odpadów,
f) koszt segregowania zebranych z miejsc publicznych odpadów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Włoszakowice, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b) posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) - zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje przynajmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia przez okres minimum 6 miesięcy, tj. usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych za kwotę niemniejszą niż 90.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) posiada na dzień podpisania umowy niżej wymieniony sprzęt oraz jest zobowiązany do jego posiadania przez cały okres trwania Zamówienia:
- co najmniej 2 pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (tzw. śmieciarka),
- co najmniej 1 pojazdu przystosowanego do odbierania selektywnie zebranych odpadów (pojazd z urządzeniem hakowym z kontenerami KP7),
- co najmniej 1 pojazdu wielotonażowego z urządzeniem hakowym posiadającym możliwość transportu dwóch kontenerów KP36 jednocześnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Włoszakowice, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 399),
2) potwierdzenie wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) w zakresie transportu odpadów (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami - BDO);
3) wykaz usług, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) wykaz narzędzi, maszyn i urządzeń w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 9 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 2 do SWZ,
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 3 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby)- Załącznik nr 4 do SWZ,
5) Oświadczenie dotyczące rodzajów usług wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) – Załącznik nr 5 do SWZ,
6) Pełnomocnictwo upoważaniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wymagana forma:
Oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3) powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługę wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w tym rodzaj i zakres zmian umowy zawarte są we „wzorze umowy” stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Wywóz odpadów niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.