eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce¦wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu "e-¦wiêtokrzyskie - budowa sieci ¶wiat³owodowej wraz z urz±dzeniami na terenie Miasta Kielce"



Og³oszenie z dnia 2024-12-02

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu „e-¦wiêtokrzyskie – budowa sieci ¶wiat³owodowej wraz z urz±dzeniami na terenie Miasta Kielce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Miejskich w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291054036

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Strycharska 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-659

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cum.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cum.kielce.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu „e-¦wiêtokrzyskie – budowa sieci ¶wiat³owodowej wraz z urz±dzeniami na terenie Miasta Kielce”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fb3ac71a-0e98-4c12-a959-c2910def7592

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00627932

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049026/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu "e-¦wiêtokrzyskie - budowa sieci ¶wiat³owodowej wraz z urz±dzeniami na terenie Miasta Kielce"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb3ac71a-0e98-4c12-a959-c2910def7592

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platform±, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.

2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowienia@cum.kielce.eu (sk³adnie ofert t± drog± jest niedopuszczalne). Wówczas w tytule wiadomo¶ci Zamawiaj±cy i Wykonawca powo³uj± siê na znak sprawy: I.262.1.2024. W ofercie Wykonawca jest zobowi±zany podaæ adres e-mail, z wykorzystaniem którego prowadzona bêdzie korespondencja w sytuacjach, o których mowa wy¿ej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Szczegó³owe informacje w tym zakresie zawarte s± w rozdz. XX –XXI SWZ.
4. Sk³adanie ofert dostêpne jest tylko dla u¿ytkowników Platformy bêd±cych Wykonawcami, posiadaj±cymi uprawnienie: Sk³adanie ofert/wniosków/prac konkursowych. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB. Szerzej o sposobie sporz±dzania i sk³adania ofert w rozdz. XX-XXI SWZ.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze (Formularze do komunikacji) na stronie prowadzonego postêpowania, wskazanej w rozdz. I SWZ. Za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. Dokumenty spakowane nale¿y podpisaæ podpisem zewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z Formularzy do komunikacji w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z Formularzy do komunikacji w celu zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowienia@cum.kielce.eu (sk³adnie ofert t± drog± jest niedopuszczalne). Wówczas w tytule wiadomo¶ci Zamawiaj±cy i Wykonawca powo³uj± siê na znak sprawy: I.262.1.2024. Maksymalny rozmiar wiadomo¶ci przesy³anej za pomoc± poczty elektronicznej wynosi 20 MB. Za³±czniki, których ³±czny rozmiar bêdzie wiêkszy ni¿ 20 MB nale¿y przes³aæ w kilku odrêbnych wiadomo¶ciach e-mail. W ofercie Wykonawca jest zobowi±zany podaæ adres e-mail, z wykorzystaniem którego prowadzona bêdzie korespondencja w sytuacjach, o których mowa wy¿ej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Centrum Us³ug Miejskich w Kielcach, ul. Strycharska 6, 25-659 Kielce;
- administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytañ o swoje dane osobowe mo¿na skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail iod@cum.kielce.eu;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. Zamawiaj±cy udostêpni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w celu przekazane dane bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu, dla którego dane te zosta³y przekazane, a po tym
czasie - przez okres a tak¿e w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku postêpowañ
zakoñczonych wskazania dodatkowych informacji
maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** – jednak ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
*skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
** je¿eli przetwarzanie zosta³o ograniczone, takie dane osobowe mo¿na przetwarzaæ, z wyj±tkiem przechowywania, wy³±cznie za
zgod± osoby, której dane dotycz±, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ, lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IT.262.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 487804,88 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci
projektu „e-¦wiêtokrzyskie – budowa sieci ¶wiat³owodowej wraz z urz±dzeniami na terenie Miasta Kielce” wybudowanej w
oparciu o sprzêt Juniper Networks, Hitachi Vantara, HPE, Avaya i AudioCodes.
Szczegó³owy opis i zakres zamówienia okre¶la Za³±cznik Nr 8 i 8A do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50332000-1 - Us³ugi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50324100-3 - Us³ugi w zakresie konserwacji systemu

50323100-6 - Konserwacja komputerowych urz±dzeñ peryferyjnych

72253200-5 - Us³ugi w zakresie wsparcia systemu

72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: £±czna ilo¶æ punktów dla ka¿dej oferty stanowiæ bêdzie sumê punktów uzyskanych w podanych ni¿ej
kryteriach. Obliczenia w wymienionych ni¿ej kryteriach dokonywane bêd± do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejsz± ofertê
uznana zostanie ta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która spe³nia wymagania niniejszego SWZ i uzyska w sumie najwiêksza ilo¶æ
punktów w oparciu o przyjête kryteria.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie osob± posiadaj±c± uprawnienia do rekonfiguracji oraz ¶wiadczenia serwisu routerów klasy MPLS, potwierdzone certyfikatem Juniper Networks Certified Internet Specialist SP - JNCIS-SP lub równowa¿nym certyfikatem akceptowanym i wystawionym przez producenta Juniper Networks oraz posiadaj±c± min. 2-letnie do¶wiadczenie w zakresie ¶wiadczenia us³ug rekonfiguracji i serwisu infrastruktury sieciowej zbudowanej na routerach firmy Juniper klasy MX oraz ACX, które bêd± bra³y udzia³ przy realizacji zamówienia. Podstaw± oceny w tym kryterium jest podana w ofercie ilo¶æ osób skierowanych do realizacji zamówienia, spe³niaj±cych powy¿sze wymagania. Ilo¶æ punktów w tym kryterium – 10 pkt za wykazanie osoby Wykonawca musi udokumentowaæ w ofercie uprawnienia oraz do¶wiadczenie (referencje).

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie osob± posiadaj±c± uprawnienia do rekonfiguracji oraz ¶wiadczenia serwisu urz±dzeñ bezpieczeñstwa sieciowego klasy UTM, potwierdzone certyfikatem Juniper Networks Certified Internet Specialist Security - JNCIS-SEC lub równowa¿nym certyfikatem akceptowanym i wystawionym przez producenta Juniper Networks oraz posiadaj±c± min. 2-letnie do¶wiadczenie w zakresie ¶wiadczenia us³ug dla infrastruktury klasy UTM w oparciu o rozwi±zania firmy Juniper serii SRX, model min. SRX3400, które bêd± bra³y udzia³ przy realizacji zamówienia. Podstaw± oceny w tym kryterium jest podana w ofercie ilo¶æ osób skierowanych do realizacji zamówienia, spe³niaj±cych powy¿sze wymagania. Ilo¶æ punktów w tym kryterium – 10 pkt za wykazanie osoby Wykonawca musi udokumentowaæ w ofercie uprawnienia oraz do¶wiadczenie (referencje).

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie osob± posiadaj±c± uprawnienia do rekonfiguracji oraz ¶wiadczenia serwisu prze³±czników sieciowych przeznaczonych do DC, potwierdzone certyfikatem Juniper Networks Certified Professional Data Center (JNCIP-DC) lub Juniper Networks Certified Professional Enterprise Routing and Switching (JNCIP-ENT) lub równowa¿nym certyfikatem akceptowanym i wystawionym przez producenta Juniper oraz posiadaj±c± min. 2-letnie do¶wiadczenie w zakresie ¶wiadczenia us³ug dla infrastruktury klasy DC w oparciu o rozwi±zania firmy Juniper serii EX lub QFX, które bêd± bra³y udzia³ przy realizacji zamówienia. Podstaw± oceny w tym kryterium jest podana w ofercie ilo¶æ osób skierowanych do realizacji zamówienia, spe³niaj±cych powy¿sze wymagania. Ilo¶æ punktów w tym kryterium – 10 pkt za wykazanie osoby Wykonawca musi udokumentowaæ w ofercie uprawnienia oraz do¶wiadczenie (referencje).

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie osob± posiadaj±c± uprawnienia do rekonfiguracji oraz ¶wiadczenia serwisu macierzy dyskowej HDS HUS 150, potwierdzone certyfikatem Hitachi Vantara Qualified Professional - VSP Midrange Family installation lub równowa¿nym certyfikatem akceptowanym i wystawionym przez producenta Hitachi Vantara (dawniej HDS) oraz posiadaj±c± 2-letnie do¶wiadczenie w zakresie ¶wiadczenia serwisu macierzy dyskowej HDS HUS 150, które bêd± bra³y udzia³ przy realizacji zamówienia. Podstaw± oceny w tym kryterium jest podana w ofercie ilo¶æ osób skierowanych do realizacji zamówienia, spe³niaj±cych powy¿sze wymagania. Ilo¶æ punktów w tym kryterium – 10 pkt za wykazanie osoby Wykonawca musi udokumentowaæ w ofercie uprawnienia oraz do¶wiadczenie (referencje).

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e:
1) wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê serwisu i wsparcia technicznego, która
trwa³a co najmniej 12 miesiêcy i dotyczy³a sieci MPLS opartej na co najmniej 50 routerach rdzeniowych/dostêpowych
Juniper Networks znajduj±cych siê w co najmniej 50 obiektach i zarz±dzanych przez system JunosSpace,
2) wykona³ lub wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê serwisu i wsparcia technicznego, która
trwa³a co najmniej 12 miesiêcy i dotyczy³a sieci telefonii VoIP opartej na serwerze AVAYA i co najmniej 250 telefonach VoIP
w co najmniej 100 obiektach oraz co najmniej 100 bramach VoIP do integracji telefonii analogowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1. o¶wiadczenie Wykonawcy, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ; wzór takiego o¶wiadczenia
stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2. wykaz wykonanych lub wykonywanych nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, us³ug serwisu i wsparcia technicznego, z których ka¿da trwa³a co najmniej 12
miesiêcy i dotyczy³a sieci MPLS opartej na co najmniej 50 routerach rdzeniowych/dostêpowych Juniper Networks znajduj±cych siê w
co najmniej 50 obiektach i zarz±dzanych przez system JunosSpace wraz z podaniem przedmiotu us³ugi, dat wykonania, wykonawcy
zamówienia (zasoby w³asne lub wskazany podmiot który udostêpni³ zasoby) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane
oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±
referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z
przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; formularz wykazu us³ug
stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;
3. wykaz wykonanych lub wykonywanych nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, us³ug serwisu i wsparcia technicznego, z których ka¿da trwa³a co najmniej 12
miesiêcy i dotyczy³a sieci telefonii VoIP opartej na serwerze AVAYA i co najmniej 250 telefonach VoIP w co najmniej 100 obiektach oraz co najmniej 100 bramach VoIP do integracji telefonii analogowej wraz z podaniem przedmiotu us³ugi, dat wykonania, wykonawcy zamówienia (zasoby w³asne lub wskazany podmiot który udostêpni³ zasoby) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; formularz wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o
którym mowa w pkt 2 i 3 dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1. o¶wiadczenie Wykonawcy, o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ; wzór takiego o¶wiadczenia
stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2. wykaz wykonanych lub wykonywanych nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, us³ug serwisu i wsparcia technicznego, z których ka¿da trwa³a co najmniej 12
miesiêcy i dotyczy³a sieci MPLS opartej na co najmniej 50 routerach rdzeniowych/dostêpowych Juniper Networks znajduj±cych siê w
co najmniej 50 obiektach i zarz±dzanych przez system JunosSpace wraz z podaniem przedmiotu us³ugi, dat wykonania, wykonawcy
zamówienia (zasoby w³asne lub wskazany podmiot który udostêpni³ zasoby) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane
oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±
referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z
przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; formularz wykazu us³ug
stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;
3. wykaz wykonanych lub wykonywanych nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, us³ug serwisu i wsparcia technicznego, z których ka¿da trwa³a co najmniej 12
miesiêcy i dotyczy³a sieci telefonii VoIP opartej na serwerze AVAYA i co najmniej 250 telefonach VoIP w co najmniej 100 obiektach oraz co najmniej 100 bramach VoIP do integracji telefonii analogowej wraz z podaniem przedmiotu us³ugi, dat wykonania, wykonawcy zamówienia (zasoby w³asne lub wskazany podmiot który udostêpni³ zasoby) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; formularz wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o
którym mowa w pkt 2 i 3 dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 a – 2 b do SWZ;

O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

1.1. W przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie ubiega siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1, sk³ada siê na formularzu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2a do SWZ;

1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1. sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (wzór - Za³±cznik nr 2a do SWZ). O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;

1.3. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa w pkt 1. tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór - Za³±cznik nr 2b do SWZ).

2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - wymagane postanowieniami rozdz. XIII SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w rozdz. XIII SWZ, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (o ile dotyczy).

3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy);

4. O¶wiadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje);

5. Dowód wniesienia wadium.

6. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w rozdz. XI SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy 00/100 z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium
albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
4.1. pieni±dzu;
4.2. gwarancjach bankowych;
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto:
ING Bank ¦l±ski Nr 60 1050 1461 1000 0023 5332 1181
z dopiskiem: Wadium na ¶wiadczenie us³ug serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu
„e-¦wiêtokrzyskie – budowa sieci ¶wiat³owodowej wraz z urz±dzeniami na terenie Miasta Kielce”
Uwaga!
Wadium wniesione w pieni±dzu musi wp³yn±æ na wskazany wy¿ej rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem
terminu sk³adania ofert.
6. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcê wadium w formach, o których mowa w pkt 4.2.– 4.4. tre¶æ gwarancji lub porêczenia musi zawieraæ zobowi±zanie wystawcy dokumentu do co najmniej, bezwarunkowej, nieodwo³alnej zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium, p³atnej na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Do wadium wniesionego w
formach wy¿ej wymienionych stosowaæ siê powinno prawo polskie. Wniesione wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert± i nie mo¿e zawieraæ ¿adnych ograniczeñ sprzecznych z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. Jako beneficjenta wadium wnoszonego w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y wskazaæ Zamawiaj±cego.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
8.1. up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
8.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
8.3. uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji, gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na
czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
9.1. który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
9.2. którego oferta zosta³a odrzucona;
9.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
9.4. po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia
albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zosta³y zawarte w rozdz. XVI SWZ

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum lub spó³ki cywilnej).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp, Wykonawcy ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 445 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.1. ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdz. IX SWZ;
4.2. spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z wymogami zawartymi w rozdz. X pkt 2 SWZ;
4.3. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4.4. do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).

5. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowi±zani s± do przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy okre¶la §3 wzoru umowy stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-12 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.