eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzycaZakup energii elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2024-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MUZEUM ZIEMIAŃSTWA W DOBRZYCY -ZESPÓŁ PAŁACOWO-PARKOWY"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250573788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pleszewska 5A

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 627413039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobrzyca-muzeum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobrzyca-muzeum.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4f5d1e7-bc92-4672-8739-c7f5f388a437

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4f5d1e7-bc92-4672-8739-c7f5f388a437

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046269/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574450

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOO.264.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147883,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia
Postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Zakup energii elektrycznej”
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej o łącznym wolumenie
230000 kWh, w tym:
C23: 200000 kWh
C12A: 30000 kWh
Dostawy energii elektrycznej odbywać się będą dla potrzeb ppe - szczegółowy wykaz ilości energii, punktów poboru energii elektrycznej - lokali i obiektów stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera także – zał. 3 do SWZ – istotne postanowienia umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ww. ilości podstawowej kWh do 30% (69000 kWh) – zakup możliwy na zasadzie prawa opcji (oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji). Zwiększenie wolumenu odbywa się na zasadach prawa opcji – po cenach wskazanych
w ofercie Wykonawcy - nie wymaga zmiany umowy w formie pisemnego aneksu.
2) Przedmiotem zamówienia nie są usługi dystrybucji energii elektrycznej.
3) Termin realizacji: 12 miesięcy. Planuje się obowiązywanie umowy od 1.01.2025 r.
do 31.12.2025 r., przy czym, zgodnie z obowiązującym prawem, warunkiem rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru jest pozytywnie przeprowadzona, bez zwłoki, procedura zmiany sprzedawcy. Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa zostanie udzielone stosowne upoważnienie.
4) Przedmiotem zamówienia nie są usługi dystrybucji energii elektrycznej.
5) Zamawiający aktualnie posiada umowę sprzedaży energii zawartą z firmą: Respect Energy S.A., z siedzibą przy ulicy ul. Ludwika Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000759658, numer NIP: 8762459238, Regon: 341470612, kapitał zakładowy / kapitał wpłacony: 6158600,00 zł,
tel.: +48 222925250, e-mail: bok@respect.energy, nr DOO.264.1.2023 ważną do 31.12.2024 r.
6) Umowa o usługi dystrybucyjne została zawarta samodzielnie przez Zamawiającego
na podstawie odrębnej umowy zawartej z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). Umowa dystrybucji obowiązuje na czas nieokreślony (ENERGA OPERATOR SA)
7) Zamawiający zapewnia dostosowanie układu pomiarowo – rozliczeniowego do wymogów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej lub innych obowiązujących przepisów
w terminach umożliwiających wykonanie nin. umowy.
8) Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie
z zapisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2024, poz. 266, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
9) Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Nie mogą stanowić roszczenia
o wykorzystanie wskazanej ilości w całości, lub jakiekolwiek inne roszczenie Wykonawcy (minimalny poziom: 70%).
10) Zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego odczyty układów pomiarowo-rozliczeniowych są dokonywane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, który następnie przekazuje je Sprzedawcy. W związku z powyższym Sprzedawca może więc wystawić faktury na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych od OSD, albo na podstawie szacunków.
11) Dopuszcza się możliwość wystawiania faktur szacunkowych, w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej i uniknięcia skumulowania się znacznej kwoty za energię elektryczną na rzecz Sprzedawcy.
12) Wszelkie zobowiązania Operatora Systemu Dystrybucyjnego wobec Wykonawcy,
w tym szczegóły terminów oraz sposób przekazywania danych pomiarowo-rozliczeniowych dla poszczególnych punktów poboru energii znajdują się w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej znajdującej się na stronach internetowych OSD wskazanych w Zał. Nr 2 do SWZ.
13) Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE objętych niniejszym postępowaniem wynosi 1 miesiąc. Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE jest zgodny z miesiącem kalendarzowym.
14) Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej:
W wykazie stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ informacyjnie wskazano planowane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących, o ile podlegać będą zmianie na etapie zawierania przez poszczególne Jednostki z OSD nowych umów na usługi dystrybucyjne lub w trakcie ich trwania.
15) Zamawiający nie posiada:
a) statusu wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r.
o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1361),
b) statusu prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1361),
16) Zamawiający, jako odbiorca uprawniony, oświadcza, że aktualnie jest objęty cenami dotyczącymi odbiorcy uprawnionego zgodnie z ustawą z dnia 27 października 2022 roku
o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz w 2024 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 190, późn. zm.) Oświadczenie w tej sprawie zostało złożone sprzedawcy - zgodnie z wymogami ustawy.
17) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 181896,22 zł brutto.
18) Termin realizacji umowy: 12 miesięcy. Planuje się obowiązywanie umowy od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r., przy czym, zgodnie z obowiązującym prawem, warunkiem rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru jest pozytywnie przeprowadzona, bez zwłoki, procedura zmiany sprzedawcy. Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa zostanie udzielone stosowne upoważnienie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137724,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183319,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137724,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536

7.3.3) Ulica: ul. Szamocka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-748

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137724,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa od 1.01.2025 do 31.12.2025

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.