Og³oszenie z dnia 2024-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby
Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ GMINY MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006712150
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gops.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby
Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-43764ab8-39b3-4e7c-a39d-5c30c7a396ed
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00627946
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015262/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43764ab8-39b3-4e7c-a39d-5c30c7a396ed3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 4.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: sekretariat@gops.michalowice.pl
4.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4.3 Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
4.4 Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj
postêpowania/konkursy”). Numer identyfikacyjny postepowania:
4.5 Na stronie internetowej prowadzonego postêpowania udostêpnione bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty
zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4.6 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4.7 Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania.
4.8 Postêpowanie, którego dotyczy niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia dotyczy zamówienia publicznego i oznaczone jest
znakiem: GOPS.261.02.2024 Wykonawcy w korespondencji z Zamawiaj±cym powinni powo³ywaæ siê na ten znak.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 17.1 Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez
wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
17.2 Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
17.3 Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona
dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do
informacji publicznej.
17.4 Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
17.5 Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w za³±czniku nr 9 do SWZ.
17.6 Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w ppkt 2) powy¿ej. Je¿eli
administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel
okre¶lony w ppkt 2) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu
oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
17.7 Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±:
• obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których
dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie
zamawiaj±cego;
• obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób
po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie
zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 17.8 W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz
ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu,
wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
– tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w interaktywnym formularzu ofertowym.
17.9 Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i
czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do
up³ywu terminu na ich wniesienie.
• Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne,
przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub
orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
• W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane
s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których
mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej
oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
• Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
• W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
• W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.SO.261.02.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Senior+ od dnia 2 stycznia do 31 grudnia 2025 roku z terenu Gminy Micha³owice z miejsca zamieszkania do Dziennego
Domu Senior+, jak równie¿ odwiezienie uczestników z Placówki do miejsca zamieszkania na terenie Gminy Micha³owice.
2) Siedziba Dziennego Domu Senior + (Placówki Wsparcia Dziennego), Komorów
ul. Ceglana 2d.
3) Termin realizacji przewozu: 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku (wy³±czaj±c dni wolne ustawowo w tygodniu).
Przywóz uczestników w danym dniu w godz. od 8.00 max. do 9:15 do Placówki, odebranie Uczestników z Placówki do
miejsca zamieszkania od 14.00 max. do 16:00.
4) Przewóz osób ma byæ wykonany pojazdami w nale¿ytym stanie technicznym, co bêdzie potwierdzone aktualnymi
badaniami technicznymi. Stan pojazdów bêdzie gwarantowa³ przebywanie podró¿uj±cych w czysto¶ci i komforcie. Realizator
us³ugi powinien zapewniæ ¶rodek transportu do przewozu osób ³atwo dostêpny dla osób o obni¿onej sprawno¶ci, w razie
potrzeby kierowca powinien udzieliæ pomocy osobie przy wsiadaniu lub wysiadaniu oraz powinien dysponowaæ
baga¿nikiem, w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt s³u¿±cy do pomocy w poruszaniu siê np. kule, balkonik.
5) Do transportu w danym dniu wymagane jest podstawienie minimum jednego samochodu mieszcz±cego maksymalnie 30
osób.
6) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona us³ugi zgodnie z ustalonym i przyjêtym harmonogramem realizacji.
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych
us³ug.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów prawa wed³ug obowi±zuj±cych
standardów, dotycz±cych ruchu drogowego i o¶wiadcza, i¿ ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ z tytu³u naruszenia ww.
przepisów ³±cznie z ich nastêpstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
7) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie okre¶la projekt umowy
stanowi±cy za³±cznik nr 3a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zorganizowania zastêpstwa zapewniaj±cego równorzêdny poziom us³ug w razie awarii
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ¦wiadczenie us³ugi z wykorzystaniem pojazdu o napêdzie niskoemisyjnym /elektrycznymi, gazowymi CNG,LNG
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2 Przedmiotem zamówienia jest :
1) przewóz do 6 osób – dzieci bêd±cych uczestnikami zajêæ w Placówce Wsparcia Dziennego „¦wietliki” (w skrócie PWD)
oraz wychowawcy - ze szko³y w Komorowie (ul. Marii D±browskiej 12/20, 05-806 Komorów) do ¶wietlicy w Granicy (ul.
Czeremchy 1, 05-806 Granica) oraz rozwiezienie po zakoñczeniu zajêæ na ustalone przystanki na terenie Gminy
Micha³owice. Termin realizacji przewozu: dni w tygodniu ¶rody i pi±tki (wy³±czaj±c dni wolne ustawowo w tygodniu, ferie i
wakacje). Pierwszy kurs danego dnia o godz. 13:45 ze Szko³y w Komorowie: Szko³a Podstawowa im. Marii D±browskiej, ul.
Marii D±browskiej 12/20, 05-806 Komorów. Drugi kurs o godz. 17:45 ze ¶wietlicy w Granicy, ul. Czeremchy 1, 05-806
Granica.
2) przewóz jednej osoby – dziecka uczestnika zajêæ w Placówce Wsparcia Dziennego „¦wietliki” oraz wychowawcy ze
szko³y w Komorowie (ul. Marii D±browskiej 12/20, 05-806 Komorów) do ¶wietlicy w Micha³owicach Raszyñska 34 oraz
odwiezienie po zakoñczeniu zajêæ Pêcice okolice ¦wiata Ro¶lin. Termin realizacji przewozu: dni w tygodniu wtorki i czwartki
(wy³±czaj±c dni wolne ustawowo w tygodniu, ferie i wakacje). Pierwszy kurs danego dnia o godz. 13:45 ze szko³y w
Komorowie (ul. Marii D±browskiej 12/20, 05-806 Komorów), drugi kurs ok 17:45 ze ¶wietlicy do miejsca zamieszkania.
3) Transport dzieci wraz z wychowawc± PWD na i z zajêæ w trakcie ferii zimowych (3-7.02.2025 lub 10-14.02.2025).
Transport bêdzie obejmowa³ trasê przez miejscowo¶ci w Gminie Micha³owice z koñcowym przystankiem na ul. Czeremchy
1, 05-806 Granica i z powrotem oraz transport na wycieczki w odleg³o¶ci do 1 godziny drogi od Gminy Micha³owice i z
powrotem. Przewóz do 32 osób.
4) Transport dzieci wraz z wychowawc± PWD na i z zajêæ w trakcie wakacji (18.08-29.08.2025- termin mo¿e ulec zmianie).
Transport bêdzie obejmowa³ trasê przez miejscowo¶ci w Gminie Micha³owice oraz transport na wycieczki w odleg³o¶ci do 1
godziny drogi od Gminy Micha³owice i z powrotem. Przewóz do 32 osób.
5) Transport dzieci wraz z wychowawc± na wycieczki w ci±gu roku szkolnego w odleg³o¶ci do 1 godziny drogi od Gminy
Micha³owice i z powrotem. ¦rednio jedna wycieczka miesiêcznie. Przewóz 32 osób.
6) Przewóz osób ma byæ wykonany pojazdami w nale¿ytym stanie technicznym, co bêdzie potwierdzone minimum
aktualnymi badaniami technicznymi. Stan pojazdów bêdzie gwarantowa³ przebywanie podró¿uj±cych w czysto¶ci i
Og³oszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi
komforcie. Realizator us³ugi powinien dysponowaæ pojazdem dostosowanym do przewozu dzieci.
7) W przypadku czasowej niemo¿no¶ci ¶wiadczenia us³ug przewozowych z uzasadnionych przyczyn (np. awaria techniczna
pojazdu), Wykonawca powinien zorganizowaæ zastêpstwo przy zachowaniu równorzêdnego poziomu us³ug.
8) Informacje dodatkowe:
- Wykonawca wykona us³ugi zgodnie z ustalonym i przyjêtym harmonogramem realizacji.
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych
us³ug.
- Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów prawa wed³ug obowi±zuj±cych
standardów, dotycz±cych ruchu drogowego i o¶wiadcza, i¿ ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ z tytu³u naruszenia ww.
przepisów ³±cznie z ich nastêpstwami tj.: karami, mandatami i innymi za np.: niedozwolone parkowanie, postoje itp.
10) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy w tym zakresie okre¶la projekt umowy
stanowi±cy za³±cznik nr 3b do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zorganizowania zastêpstwa zapewniaj±cego równorzêdny poziom us³ug w razie awarii
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ¦wiadczenie us³ugi z wykorzystaniem pojazdu o napêdzie niskoemisyjnym /elektrycznymi, gazowymi CNG,LNG
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7.1 Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Dla czê¶ci I i II zamówienia
Wykonawca przed³o¿y zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego przewidziane przepisami ustawy z
dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539) lub wa¿n± licencjê na wykonywanie krajowego
transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, siê:
a) Dla czê¶ci I zamówienia:
- wykonaniem lub wykonywaniem nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie: co najmniej 1 us³ugi transportowej polegaj±cej na przewozie osób przez okres co najmniej 6 miesiêcy, o
warto¶ci min. 160.000,00 z³ brutto, potwierdzonej dokumentami o nale¿ytym wykonaniu.
W przypadku us³ugi aktualnie wykonywanej, warto¶æ us³ugi wykonanej nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 160.000,00 z³ brutto, a
czas jej trwania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 6 miesiêcy.
Dla czê¶ci II zamówienia:
- wykonaniem lub wykonywaniem nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie: co najmniej 1 us³ugi transportowej polegaj±cej na przewozie osób przez okres co najmniej 6 miesiêcy, o
warto¶ci min. 30.000,00 z³ brutto, potwierdzonej dokumentami o nale¿ytym wykonaniu.
W przypadku us³ugi aktualnie wykonywanej, warto¶æ us³ugi wykonanej nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 30.000,00 z³ brutto, a
czas jej trwania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 6 miesiêcy.
UWAGA! Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwie czê¶ci zamówienia, dopuszcza siê przedstawienie tej samej us³ugi.
b)
Dla czê¶ci I zamówienia:
- ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ min. 1 pojazdem samochodowym przystosowanym do przewozu przynajmniej 30
osób o obni¿onej sprawno¶ci i wyposa¿onymi w baga¿nik w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt s³u¿±cy do pomocy w
poruszaniu siê, np. kule, balkonik., wózek, wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2019 roku. Pojazdy musz± posiadaæ
aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW.
Dla czê¶ci II zamówienia:
- ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ min. 1 pojazdem samochodowym przystosowanym do przewozu 7 osób dzieci
wyposa¿onym w baga¿nik w którym mo¿na przewie¼æ sprzêt sportowy , sprzêt s³u¿±cy do pomocy w poruszaniu siê, np.
kule, balkonik, wózek; wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2019 roku. Pojazd musi posiadaæ aktualne badania techniczne,
ubezpieczenie OC i NW.
UWAGA! Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwie czê¶ci zamówienia, nie dopuszcza siê przedstawienia tych samych
pojazdów.
UWAGA! Pojazd o którym mowa wy¿ej to ten sam pojazd, który Wykonawca wskazuje w ramach kryteriów oceny ofert
zgodnie z Rozdzia³em III ust. 5 nin. SWZ.
c) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Dla czê¶ci I zamówienia:
- min. 1 kierowc± posiadaj±cych uprawnienia zawodowe wynikaj±ce z ustawy z dnia 6 wrze¶nia
2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539);
Dla czê¶ci II zamówienia:
- min.1 kierowc± posiadaj±cym uprawnienia zawodowe wynikaj±ce z ustawy z dnia 6 wrze¶nia
2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539);
UWAGA! Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na dwie czê¶ci zamówienia, nie dopuszcza siê przedstawienia tego samego
personelu.
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia bêdzie dokonywana na podstawie
z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ wg zasady: spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2.2
potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego przewidziane przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o
transporcie drogowym lub wa¿n± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej
obowi±zuj±cych przepisów;9.2.3 potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
(do¶wiadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych - nieprzerwanie
przez okres min. 6 miesiêcy - w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których
mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku
¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte
wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
c) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – potencja³ techniczny.
Wzór wykazu narzêdzi stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie
potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdz. II pkt 9.1 ppkt 1) SWZ w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u wpostêpowaniu – za³±cznik nr 1 do SWZ,
Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:
a) pe³nomocnictwo:
• gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za
po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
• w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do
ustanowienia pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa powinno wynikaæ umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia tych wykonawców.
• Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b) zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia w przypadku gdy
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu (wzór - za³±cznik nr 2 SWZ) udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca,
realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby
gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
c) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd±
zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one
udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2020 r poz. 1913).
d) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wzór – za³±cznik nr 8 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
20. Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³kicywilne):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez prawnie
upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie
umowy.
4) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu
jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a
zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia
5) Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. 9 SWZ. w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty
wspólnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zamie¶ci³ przewidywane zmiany do umowy z wykonawc± w Projekcie Umowy stanowi±cym odpowiednioza³±cznik nr 3a i 3b
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-12
INNE PRZETARGI REGU£Y
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz osób niepe³nosprawnych na zajêcia do Warsztatu Terapii Zajêciowej w Jarocinie
- "¦wiadczenie us³ug transportowych na potrzeby Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Gminy Micha³owice"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkó³ w 2025 roku
- Dowozy dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek o¶wiatowych w roku 2025
- "DOWÓZ DZIECI DO SZKÓ£ GMINY WYSZKÓW
- ¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci i m³odzie¿y dla Pa³acu M³odzie¿y w Warszawie w 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.