Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00460294/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
- 2024/BZP 00471772/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00476250/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa infrastruktury informatycznej do prowadzenia działalności COBJwDL wraz z niezbędnymi licencjami i urządzeniami do zabezpieczenia przetwarzanych danych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRALNY OŚRODEK BADAŃ JAKOŚCI W DIAGNOSTYCE LABORATORYJNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471573372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GDAŃSKA 80
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-613
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.piotrowska@cobjwdl.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cobjwdl.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cobjwdl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PKD 7430Z Badania i Analizy Techniczne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
PKD 7430Z Badania i Analizy Techniczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa infrastruktury informatycznej do prowadzenia działalności COBJwDL wraz z niezbędnymi licencjami i urządzeniami do zabezpieczenia przetwarzanych danych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd77a96c-3bbd-4abb-9b86-ef961db34252
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00272044/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa infrastruktury informatycznej do prowadzenia działalności COBJwDL wraz z niezbędnymi licencjami i urządzeniami do zabezpieczenia przetwarzanych danych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa infrastruktury informatycznej do prowadzenia działalności COBJwDL wraz z niezbędnymi licencjami i urządzeniami do zabezpieczenia przetwarzanych danych zgodnie z zał. nr 2.1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 120201,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa infrastruktury informatycznej do prowadzenia działalności COBJwDL wraz z niezbędnymi licencjami i urządzeniami do zabezpieczenia przetwarzanych danych zgodnie z zał. nr 2.2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 30343,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41122,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122784,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41122,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNTAR Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731003891
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41122,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42323,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42323,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42323,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VESCOM Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471977845
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VESCOM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VESCOM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42323,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Dostawy artykułów do utrzymania czystości - ściereczek do sprzątania na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 206 w Łodzi z Oddziałami Integracyjnymi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- MZŻ.262.29.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski"
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt "CS"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dla Gminy Zakrzew
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem do Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.