Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00564918/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00578902/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00579328/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego z wyposażeniem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324200345
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego z wyposażeniem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ca94bed-7a14-423f-9bc8-cb55f4c8caac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059739/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Serwis rezonansu magnetycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KCO/TP/60/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego GE SIGNA HDx 1,5T o nr seryjnym R 8264 z wyposażeniem zgodnie z SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest serwis pogwarancyjny rezonansu magnetycznego GE SIGNA HDx 1,5T
o nr seryjnym R 8264 z następującym wyposażeniem:
system gradientowy ( cewki gradientowe chłodzone wodą)
system RF
cewki: cewka nadawczo – odbiorcza całego ciała, wielokanałowa cewka typu array do badania głowy, wielokanałowa cewka typu array do badania głowy i szyi, wielokanałowa cewka typu array do badania całego kręgosłupa, wielokanałowa cewka typu array do badania całego centralnego układu nerwowego, wielokanałowa cewka typu array do badania klatki piersiowej/ jamy brzusznej, wielokanałowa cewka typu array do badania jamy brzusznej i miednicy, wielokanałowa cewka sztywna do badania stawu kolanowego, wielokanałowa cewka sztywna do badania barku, wielokanałowa cewka sztywna do badania nadgarstka, cewka sztywna do badania kostki, cewka dorektalna do badania prostaty, wielokanałowa cewka do badania piersi,
pozycjonowanie i nadzór pacjenta: płyta stołu, przesuw stołu, system monitorowania pacjenta (EKG, puls i oddech), interkom dwukierunkowy, nawiew powietrza i oświetlenie w tunelu pacjenta, marker laserowy, kamera TV do obserwacji pacjenta w tunelu z monitorem w sterowni, sygnalizacja dodatkowa ( typu gruszka) dla pacjenta, słuchawki tłumiące hałas dla pacjenta,
aplikacje kliniczne: badania neurologiczne, angiografia MRI (MRA), badania w obszarze abdominalnym, badania ortopedyczne, badania mammograficzne, spektroskopia protonowa ( 1H MRS), obrazowanie równoległe, techniki spektralnej saturacji,
sekwencje: Spin Echo (SE), Inversion Recovery (IR),
gradient echo (GRE),
obrazowanie,
sekwencje,
zestaw fantomów do kalibracji i testowania aparatu,
zestaw podkładek do pozycjonowania przy różnych badaniach,
konsola sterująca: monitor, aplikacje, praca w sieci: DICOM 3.0 – SEND/RECEIVE, QUERY/RETRIEVE, DICOM PRINT, Storage Commitmet, Modality Worklist, MPPS,
konsola lekarska multimodalna Advantage Workstation 4.6 (system ID: PL2630AW01, nr seryjny: CZC1390LL3; system ID: PL2630AW02, nr seryjny: CZC1390LL5), monitory – 2 szt., drukarka HP Color Laser Jet CP 2025n – 1 szt., aplikacje, praca w sieci: DICOM 3.0 – SEND/RECEIVE, QUERY/RETRIEVE, DICOM PRINT, Storage Commitmet,
UPS
2. Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, jak również na wezwanie Zamawiającego jeden raz w trakcie trwania umowy w przypadku podejrzeń nieprawidłowej pracy urządzenia,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
c) opiekę aplikacyjną w czasie użytkowania urządzenia na żądanie Zamawiającego z czasem reakcji
do 2 dni roboczych od zgłoszenia,
d) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
e) uzupełnianie, wymiana materiałów zużywalnych /w tym helu/ w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji urządzenia,
f) aktualizacje systemu,
g) przystąpienie do działań naprawczych poprzez przyjazd serwisu do …… godzin od zgłoszenia awarii faksem/ mailem (dotyczy: dni roboczych). Uwaga kryterium ocenne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188347,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188347,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTHEA POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351796430
7.3.3) Ulica: BIELSKA 49
7.3.4) Miejscowość: MIKOŁÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188347,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą.
- Realizacja warsztatów dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB-3
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis pogwarancyjny urządzenia medycznego w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej i Medycyny Nuklearnej
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Świadczenie usług serwisowania Systemu Tomografii Komputerowej wraz z niezbędnymi aktualizacjami (DZP.260.2.2025)
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - nr 15/TP/2025
- Obsługa techniczna aparatów do hemodializy oraz stacji uzdatniania wody do hemodializ
- Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.