Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00557994/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 8
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598419406; 598419316
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf380c37-87c9-4a5b-abd7-1c568f3c8cfd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00460671/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 370000.271.5.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213268,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334387,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701336,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334387,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEBLE Mateusz Baczewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590032974
7.3.3) Ulica: Traugutta 56
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSZKOLE NR 1 W TOMASZOWIE MAZ.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSZKOLE NR 1 W TOMASZOWIE MAZ.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271866,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-25SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia do zajęć z dziećmi
- Dostawy paliw płynnych do pojazdów i jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Wymiana oraz bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
- Usługi transportowe i porządkowe w nieruchomościach i lokalach Miasta Słupsk administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku
- Dostawa jaj do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Dostawa sprzętu medycznego - nr 10/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa foteli biurowych.
- Dostawa i montaż wyposażenia do 15 domków rekreacyjnych
- Sukcesywna dostawa zabudowy meblowej oraz mebli typowych na wymiar dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zlecanych od dnia zawarcia umowy na okres 6 miesięcy
- "Zakup sprzętu komputerowego i mebli w ramach zadania pn. "Remont budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA II
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.