Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541597/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek żołnierskich- 95/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9963401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek żołnierskich- 95/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-533979d8-cbb0-4e25-810e-e636b0fe3dff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wywóz i utylizacja odpadów stałych i pokonsumpcyjnych, medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 95/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 339000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek żołnierskich.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych (zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2023 r., poz.1587 t.j.) i kat. 3 wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich:
Centrum Szkolenia Logistyki ( CSLog) – ul. Bema, Grudziądz,
Jednostka Wojskowa – ul. Jagiełły, Grudziądz,
Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz,
Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – m. Grupa k/ Grudziądz, przy ul Dworcowej,
Jednostka Wojskowa 3537- ul Czwartaków 1, Brodnica,
Jednostka Wojskowa 3136- Al. 3 Maja 4, Chełmno.
Wykonawca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem:
Rok 2025
Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1
2 razy w tygodniu (wtorek, piątek)
Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul Al. 3- go Maja
2 razy w tygodniu (wtorek, piątek)
Stołówki przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema i w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej
2 razy w tygodniu (wtorek, piątek)
Stołówka przy Jednostce w Grudziądzu, przy ul. Jagiełły
- 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek)
Stołówka przy Jednostce 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera
- 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek)
W przypadku odbioru odpadów z Jednostki Wojskowej 3136 w Chełmnie na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Kępa Panieńska, CSLog Grupa, Grudziądz oraz Jednostki Wojskowej 3537 Brodnica na czas ćwiczeń poligonowych, szkoleń i innych przedsięwzięć wojskowych Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów z poligonu i z Jednostki Wojskowej. Przewidywana ilość wywozów podczas ćwiczeń 30 razy w ciągu roku 2025 - rzeczywista ilość wywozów odpadów będzie uzależniona od faktycznej liczby szkolonych żołnierzy. Podczas ćwiczeń poligonowych Wykonawca zabezpieczy pojemnikami do gromadzenia odpadów w miejscu ich wytwarzania. Ilość pojemników zostanie każdorazowo ustalona z Zamawiającym.
Wywóz odbywać się będzie w godzinach:
7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku)
7:30 - 12:00 (w piątek)
W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów odbywać się będzie w dzień poprzedzający dzień ustawowo wolny od pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilości odbiorów utylizowanych odpadów, w postaci Protokołu Odbioru osobno za każde miejsce powstawania odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości:
Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1.
6 pojemników 80 litrowych – miejsce składowania odpadów – parter
Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja.
16 beczek 60 litrowych (zakręcanych z uchwytami) – miejsce składowania odpadów - piwnica
Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema.
14 beczek 60 litrowych (zakręcanych z uchwytami), 3 pojemniki 240 litrowe – miejsce składowania odpadów - parter z rampą
Stołówka przy Jednostce Wojskowej Logistyki w Grudziądzu ul. Jagiełły.
17 beczek 60 litrowych (zakręcanych z uchwytami), 17 pojemników 120 litrowych, 17 pojemników 240 litrowych – miejsce składowania odpadów - parter
Stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera.
5 beczek 60 litrowych (zakręcanych z uchwytami), 5 pojemników 240 litrowych miejsce składowania odpadów - parter
Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej.
18 beczek 60 litrowych (zakręcanych z uchwytami), 18 pojemników 120 litrowych, 12 pojemników 240 litrowych – pomieszczenie kontenerowe - parter.
Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi – z. Urz. UE L 300/1 z 14.11.2009 r.
Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości pojemników podane powyżej są ilościami prognozowanymi. Rzeczywista ilość zapotrzebowania na pojemniki wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, które wynika z liczby żywionych żołnierzy. Na wykonawcy spoczywa obowiązek odbioru i załadunku odpadów.
Wykonawca realizując usługę winien posiadać:
a) wpis do BDO - rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami,
b) zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów zgodnie z Ustawą
o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. 2023.1587 t.j.) oraz ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2024r., poz. 54 t.j.) dla kodu odpadów 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
c) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu.
d) Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
lub
W przypadku braku wpisu do BDO oraz zezwolenia na zbieranie odpadów i zezwolenia na przetwarzanie odpadów lub decyzji j.w Wykonawca jest zobowiązany posiadać, przez okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym, aktualną umowę z firmą / podwykonawcą posiadającym przedmiotowe zezwolenia z datą ważności co najmniej od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. oraz posiadającym Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu i Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
Postępowanie z wywożonymi odpadami (po stronie Wykonawcy) winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r., poz.1587 t.j.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2024 r., poz. 54 t.j.).
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługi (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175371,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2122200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175371,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZeroVastum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272995376
7.3.3) Ulica: Złota 75A/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175371,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa systemów i oprogramowania podnoszących poziom bezpieczeństwa, uwierzytelniania, analizy i ochrony sieci informatycznej w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa (...) ".
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Grudziądz i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Świadczenie usług pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2025 r.
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z targowisk miejskich, będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Gubinie"
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2025 roku
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Świątki w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczaniec, w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2025r.
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Świątki w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.