eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówUtrzymanie dróg powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie dróg powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42

1.5.2.) Miejscowość: Radzionków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323887106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94253389-cffb-4b1d-9bc3-754e37216aef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033016/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Utrzymanie dróg powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu jezdni dróg powiatowych oraz przejść dla pieszych na drogach powiatowych wskazanych w załącznikach:
a) Załącznik nr 1a – wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania;
b) Załącznik nr 1b – wykaz przejść dla pieszych na drogach powiatowych do zimowego utrzymania;
2. Zadanie obejmuje również mechaniczne oczyszczanie dróg powiatowych (w przypadku braku wystąpienia zimowych warunków pogodowych) na zlecenie Zamawiającego, wywóz śniegu z dróg powiatowych na zlecenie Zamawiającego wraz z poziomowym oczyszczaniem.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami:
a) Załącznik nr 1a – wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania;
b) Załącznik nr 1b – wykaz przejść dla pieszych na drogach powiatowych do zimowego utrzymania.
4. Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi w ramach zamówienia muszą być wyposażone w urządzenie zapewniające bieżący monitoring pracy tj. odbiornik GPS zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z punktem I ppkt 16 OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252936,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267295,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252936,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa Mateja Fabian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261006430

7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 1

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252936,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Określenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia data dzienną jest uzasadnione obiektywną przyczyną (art. 436 ust. 1 ustawy Pzp) tj. wynika z faktu finansowania przedmiotu zamówienia środkami dotacji celowej uzyskanej na podstawie Porozumienia nr ID/32/2024 z dnia 30 września 2024 roku, zawartego pomiędzy Zamawiającym, a Powiatem Tarnogórskim w przedmiocie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej z budżetu Powiatu Tarnogórskiego Gminie Radzionków przeznaczonej na realizację zadania pn: "Utrzymanie dróg powiatowych w Radzionkowie w sezonie zimowym 2024/2025" w ramach zadania przekazanego przez Powiat Tarnogórski, które Zamawiający jest zobowiązany wykorzystać w terminie dziennym określonym w umowie, jak również faktu, iż okres powierzenia Zamawiającemu obowiązków z zakresu utrzymania zimowego dróg powiatowych został określony w Porozumieniu data dzienną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.