eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Noteciąpełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań pn.: Zakres I Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim Zakres II Modernizacja infrastruktury turystycznej (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań pn.:
Zakres I Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim
Zakres II Modernizacja infrastruktury turystycznej (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Nakło nad Notecią - Łobżenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526070097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Piotra Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523867960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgnl.ssdip.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000161

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań pn.:
Zakres I Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim
Zakres II Modernizacja infrastruktury turystycznej (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0425330d-42a3-41c4-9056-743828778468

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023386/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński i Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551612

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGNŁ.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196628,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zwanego dalej Wykonawcą kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn.:
Zakres I - „Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim”
Zakres II - „Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński„

Zadanie, które ma być nadzorowane zostało udzielone do wykonania firmie wyłonionej w postępowaniach przetargowych w trybie podstawowym bez negocjacji, które wraz z wszelkimi posiadanymi w przedmiotowej sprawie przez Zamawiającego materiałami zostały opublikowane na stronach:
Zakres I - https://platformazakupowa.pl/transakcja/948242
Zakres II - https://platformazakupowa.pl/transakcja/948119

Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zadania. Ponadto wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej lokalizacji obiektu. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie świadczenie usług kompleksowych obejmujących: zarządzanie, rozliczanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadań pod nazwą „Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim” oraz „Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński„. Usługi te obejmują także administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją zadania inwestycyjnego począwszy od prowadzenia robót budowlanych, ich odbioru, aż po etap zgłaszania wad
i rozliczenia wykonanych robót w okresie rękojmi i gwarancji.

Zamawiający informuje, że zgodnie z umowami na roboty budowlane wykonawca zadania dot. zakresu I - „Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim” ma 16 miesięcy na wykonie robót budowlanych, natomiast wykonawca zadania dot. zakresu II pn. „Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński” ma 13 miesięcy na wykonie robót budowlanych.

Personel Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywał swoje obowiązki z należytą starannością, a w szczególności będzie:
- dokumentował decyzje i rozstrzygnięcia mające wpływ na potwierdzone kwoty;
- przestrzegał prawidłowości rozliczeń rachunkowych;
- dbał o kompletność korespondencji i prawidłowość przedstawianej dokumentacji;
- potwierdzał wyłącznie kwoty, które bezspornie są należne Wykonawców robót budowlanych, a wszelkich kalkulacji dokonywał w oparciu o warunki umowy i zasady oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi;
- nie dopuszczał do sytuacji, w których jego działania lub zaniechania będą stanowiły podstawę roszczeń Wykonawców robót budowlanych;

Etapy współpracy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z Zamawiającym
• Etap budowy i rozliczenia,
• Etap po zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78351,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177735,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78351,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji SUN PROJECT Rafał Chomiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532178387

7.3.3) Ulica: Marco Polo 10

7.3.4) Miejscowość: Niemcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-032

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78351,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.