Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00551612/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00561369/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań pn.:
Zakres I Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim
Zakres II Modernizacja infrastruktury turystycznej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Nakło nad Notecią - Łobżenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526070097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Piotra Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgnl.ssdip.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10001611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań pn.:Zakres I Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim
Zakres II Modernizacja infrastruktury turystycznej (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0425330d-42a3-41c4-9056-743828778468
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023386/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński i Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGNŁ.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196628,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zwanego dalej Wykonawcą kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych pn.:
Zakres I - „Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim”
Zakres II - „Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński„
Zadanie, które ma być nadzorowane zostało udzielone do wykonania firmie wyłonionej w postępowaniach przetargowych w trybie podstawowym bez negocjacji, które wraz z wszelkimi posiadanymi w przedmiotowej sprawie przez Zamawiającego materiałami zostały opublikowane na stronach:
Zakres I - https://platformazakupowa.pl/transakcja/948242
Zakres II - https://platformazakupowa.pl/transakcja/948119
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zadania. Ponadto wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej lokalizacji obiektu. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie świadczenie usług kompleksowych obejmujących: zarządzanie, rozliczanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadań pod nazwą „Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim” oraz „Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński„. Usługi te obejmują także administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją zadania inwestycyjnego począwszy od prowadzenia robót budowlanych, ich odbioru, aż po etap zgłaszania wad
i rozliczenia wykonanych robót w okresie rękojmi i gwarancji.
Zamawiający informuje, że zgodnie z umowami na roboty budowlane wykonawca zadania dot. zakresu I - „Rewitalizacja ośrodka wypoczynkowego w Gródku Krajeńskim” ma 16 miesięcy na wykonie robót budowlanych, natomiast wykonawca zadania dot. zakresu II pn. „Modernizacja infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w miejscowości Gródek Krajeński” ma 13 miesięcy na wykonie robót budowlanych.
Personel Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywał swoje obowiązki z należytą starannością, a w szczególności będzie:
- dokumentował decyzje i rozstrzygnięcia mające wpływ na potwierdzone kwoty;
- przestrzegał prawidłowości rozliczeń rachunkowych;
- dbał o kompletność korespondencji i prawidłowość przedstawianej dokumentacji;
- potwierdzał wyłącznie kwoty, które bezspornie są należne Wykonawców robót budowlanych, a wszelkich kalkulacji dokonywał w oparciu o warunki umowy i zasady oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi;
- nie dopuszczał do sytuacji, w których jego działania lub zaniechania będą stanowiły podstawę roszczeń Wykonawców robót budowlanych;
Etapy współpracy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z Zamawiającym
• Etap budowy i rozliczenia,
• Etap po zakończeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78351,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177735,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78351,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Inwestycji SUN PROJECT Rafał Chomiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532178387
7.3.3) Ulica: Marco Polo 10
7.3.4) Miejscowość: Niemcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-032
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78351,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) ODPADÓW KOMUNALNYCH O KODZIE 20 03 01 W ILOŚCI MAKSYMALNEJ DO 60 MG/MIESIĄC
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W RAMACH REALIZACJI ZAŁOŻEŃ PROGRAMU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ W GMINIE JABŁONNA" W CZĘŚCIACH
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa lewego wału na rzece Stradomce w km 17+400-17+800 oraz 17+800-18+400 Przebudowa lewego wału na Stradomce w km 16+000-17+400
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu w trakcie prowadzenia prac geologicznych których celem jest wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Legnickie Pole GT-1 w m. Legnickie Pole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.