eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa sprzętów, pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK oraz oprogramowania w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów, pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK oraz oprogramowania w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętów, pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK oraz oprogramowania w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a139b0a3-66c2-47f3-9edb-d96fae1d88f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa sprzętów, pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK oraz oprogramowania w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: pn.: „Akademia przedszkolaka" FEDS.08.01.IZ.00-0056/23 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku”, Działanie 8.1 „Dostęp do edukacji”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.59.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 237126,83 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221357,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem sprzętu nagłośnieniowego oraz mikrofonów – odpowiednio do przedszkoli (wymienionych w Tomie III SWZ Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 - Adresy dostaw), dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” - Część I: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz mikrofonów.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić sprzęt/pomoce dydaktyczne o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
2) dostarczyć sprzęt/pomoce dydaktyczne do jeleniogórskich przedszkoli - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego sprzętu/pomocy dydaktycznych - jeżeli dotyczy,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne - jeżeli dotyczy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32341000-5 - Mikrofony

32342412-3 - Głośniki

32331600-8 - Odtwarzacze plików MP3

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.5.) Wartość części: 34073,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem sprzętów oraz narzędzi TIK (w tym oprogramowanie) – odpowiednio do przedszkoli (wymienionych w Tomie III SWZ Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 - Adresy dostaw), dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry oraz do Urzędu Miasta Jelenia Góra, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” - Część II: Dostawa sprzętów oraz narzędzi TIK.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić sprzęt/pomoce dydaktyczne/narzędzia TIK (w tym oprogramowanie) o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
2) dostarczyć sprzęt/pomoce dydaktyczne/narzędzia TIK (w tym oprogramowanie) do jeleniogórskich przedszkoli oraz do Urzędu Miasta Jelenia Góra - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego sprzętu/pomocy dydaktycznych/narzędzi TIK (w tym oprogramowania) - jeżeli dotyczy,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne - jeżeli dotyczy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30213100-6 - Komputery przenośne

33195100-4 - Monitory

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

32331500-7 - Nagrywarki

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 164439,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem pomocy dydaktycznych do nauki kodowania i programowania – odpowiednio do przedszkoli (wymienionych w Tomie III SWZ Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 - Adresy dostaw), dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” - Część III: Dostawa pomocy dydaktycznych do nauki kodowania i programowania.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić sprzęt/pomoce dydaktyczne o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
2) dostarczyć sprzęt/pomoce dydaktyczne do jeleniogórskich przedszkoli - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego sprzętu/pomocy dydaktycznych - jeżeli dotyczy,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne - jeżeli dotyczy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 22845,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53089,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362531,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53089,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521726937

7.3.3) Ulica: Kuków nr 121A

7.3.4) Miejscowość: Kuków

7.3.5) Kod pocztowy: 34-206

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53089,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210641,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366607,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210641,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRECOM WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010269629

7.3.3) Ulica: Czyżewska nr 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-908

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210641,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27934,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196620,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27934,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962

7.3.3) Ulica: Tarnogajska nr 11-13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-512

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27934,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Planowany termin zakończenia/zrealizowania umów w zakresie części I, II i III ustala się do 30 dni od daty zawarcia umów, tj. do dnia 27.12.2024 r. - data podpisania końcowego protokołu odbioru.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.