Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536448/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętów, pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK oraz oprogramowania w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów, pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK oraz oprogramowania w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a139b0a3-66c2-47f3-9edb-d96fae1d88f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088502/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa sprzętów, pomocy dydaktycznych, narzędzi TIK oraz oprogramowania w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: pn.: „Akademia przedszkolaka" FEDS.08.01.IZ.00-0056/23 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 8 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku”, Działanie 8.1 „Dostęp do edukacji”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536448
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.59.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 237126,83 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221357,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem sprzętu nagłośnieniowego oraz mikrofonów – odpowiednio do przedszkoli (wymienionych w Tomie III SWZ Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 - Adresy dostaw), dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” - Część I: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz mikrofonów.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić sprzęt/pomoce dydaktyczne o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
2) dostarczyć sprzęt/pomoce dydaktyczne do jeleniogórskich przedszkoli - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego sprzętu/pomocy dydaktycznych - jeżeli dotyczy,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne - jeżeli dotyczy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32341000-5 - Mikrofony
32342412-3 - Głośniki
32331600-8 - Odtwarzacze plików MP3
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.5.) Wartość części: 34073,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem sprzętów oraz narzędzi TIK (w tym oprogramowanie) – odpowiednio do przedszkoli (wymienionych w Tomie III SWZ Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 - Adresy dostaw), dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry oraz do Urzędu Miasta Jelenia Góra, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” - Część II: Dostawa sprzętów oraz narzędzi TIK.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić sprzęt/pomoce dydaktyczne/narzędzia TIK (w tym oprogramowanie) o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
2) dostarczyć sprzęt/pomoce dydaktyczne/narzędzia TIK (w tym oprogramowanie) do jeleniogórskich przedszkoli oraz do Urzędu Miasta Jelenia Góra - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego sprzętu/pomocy dydaktycznych/narzędzi TIK (w tym oprogramowania) - jeżeli dotyczy,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne - jeżeli dotyczy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30213100-6 - Komputery przenośne
33195100-4 - Monitory
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
32331500-7 - Nagrywarki
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 164439,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem pomocy dydaktycznych do nauki kodowania i programowania – odpowiednio do przedszkoli (wymienionych w Tomie III SWZ Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 - Adresy dostaw), dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry, objętych wsparciem w ramach projektu „Akademia przedszkolaka” - Część III: Dostawa pomocy dydaktycznych do nauki kodowania i programowania.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić sprzęt/pomoce dydaktyczne o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
2) dostarczyć sprzęt/pomoce dydaktyczne do jeleniogórskich przedszkoli - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Tomu III SWZ (Adresy dostaw), w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej,
3) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać wyznaczonym osobom ze strony Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego sprzętu/pomocy dydaktycznych - jeżeli dotyczy,
4) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne - jeżeli dotyczy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 22845,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53089,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362531,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53089,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521726937
7.3.3) Ulica: Kuków nr 121A
7.3.4) Miejscowość: Kuków
7.3.5) Kod pocztowy: 34-206
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
jakie przetargi wygrała firma
BARZYCKI INWESTYCJE Tomasz Barzycki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53089,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210641,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366607,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210641,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRECOM WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010269629
7.3.3) Ulica: Czyżewska nr 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-908
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210641,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27934,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196620,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27934,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962
7.3.3) Ulica: Tarnogajska nr 11-13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-512
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27934,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 367 z drogą powiatową nr 2741D w Łomnicy na skrzyżowanie o ruchu okrężnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1 w Jeleniej Górze w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- DOSTAWA SAMOCHODU PATROLOWEGO TYPU BUS DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- Remonty kapitalne turbozespołów w: EW Kopin (TZ-2), EW Olszna (TZ-1), EW Głębinów (TZ-2), EW Włodzice (TZ-2), EW Pilchowice I (TZ-5) oraz EW Szklarska Poręba I (TZ)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Najem przełączników sieciowych wraz z niezbędnymi licencjami i szkoleniem w zakresie jego administrowania
- Dostawa oprogramowania w ramach rozbudowy usługi Chmurowej SaaS EZD RP_NGFW
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Obsługa techniczna nagłośnienia
- Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym producenta
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.