eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceDostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009544

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-964af1e4-b29f-4416-88d8-2137b084e92f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063957/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka (200 ton)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 193861,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18921,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm na potrzeby sołectwa Wola Lubecka.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć kruszywo łamane dolomitowe o frakcji 4-31,5 mm w szacunkowej ilości 200 ton (z tolerancją ±2%).
W zakresie zamówienia zawiera się zakup, załadunek, transport oraz rozładunek kruszywa na placu zlokalizowanym na terenie sołectwa Wola Lubecka, Gmina Ryglice:
- plac składowy Wola Lubecka, obok Wola Lubecka 5A: 200 ton kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5 mm.
Wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
2) Dostarczane kruszywo będzie posiadało uziarnienie ciągłe, będzie pierwszego gatunku oraz będzie spełniało polskie i europejskie normy jakości: PN-EN 13242 lub PN-EN 13043.
3) Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych. Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa obecności materiałów niepożądanych Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 2 dni roboczych.
4) Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
5) Wykonawca zapewni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.

Sposób wykonania zamówienia:
1) Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku podczas dostawy leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę,
2) Dostawy będą realizowane w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00,
3) Do wykonania dostawy należy używać pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 nr 32 poz. 262), z późniejszymi zmianami w szczególności ich DMC nie może przekraczać 40 ton,
4) Do realizacji dostawy Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał min. 1 samochód samowyładowczy o ładowności min 24 tony,
5) Dostawa każdej partii kruszywa musi odbywać się przy obecności następujących osób: pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach lub Sołtysa sołectwa Wola Lubecka, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego przez Wykonawcę z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego.
6) Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ wraz z kwitem wagowym. Deklarację zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od ostatniej dostawy kruszywa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21326,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25593,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21326,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARBO Krzysztof Szatko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930511828

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów 57

7.3.5) Kod pocztowy: 33-156

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21326,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
21 326,16 zł (104,54 zł za 1 tonę dostawy kruszywa x 204 tony (204 tony = 200 ton +/-2%))

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.