eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Włochy i terenu wokół urzędu - usługi powtarzane do umowy WŁO/445/23 z dnia 30.11.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Włochy i terenu wokół urzędu – usługi powtarzane do umowy WŁO/445/23 z dnia 30.11.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Włochy i terenu wokół urzędu – usługi powtarzane do umowy WŁO/445/23 z dnia 30.11.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2949cbc1-25f5-4bd8-9613-fe717e27b67e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035799/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 usługi sprzątania - powtarzane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielono na podstawie z art. 305 pkt 1, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
W 2023 r. zostało przeprowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji postępowanie TPBN.34.2023, w wyniku którego udzielono konsorcjum firm: BKA Grup sp. z o.o. oraz BM Complex Michał Bloch zamówienia na sprzątanie obiektów Urzędu Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 255 i 257 wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego wokół budynku przy al. Krakowskiej 257. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00441722/01 z dnia 12.10.2023 r. przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do prac ujętych w zamówieniu podstawowym, do wartości 161.186,99 zł netto. Zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego oraz zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług są podobne. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: TPBN.34.2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 483560,97 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161186,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania obiektów Urzędu Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy przy al. Krakowskiej 255 oraz al. Krakowskiej 257 w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego wokół budynku przy al. Krakowskiej 257 w Warszawie, w tym w szczególności:
• sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, magazynów, archiwów, sanitariatów, pomieszczeń gospodarczych i socjalnych oraz uzupełnianie artykułów higieniczno-sanitarnych, utrzymanie w czystości szafy chłodniczej tzw. jadłodzielni
• odśnieżanie i likwidacja gołoledzi,
• odkażanie i mycie aparatów telefonicznych,
• sprzątanie tarasu III i IV piętra (czyszczenie terakoty / odśnieżanie)
• pranie wykładzin dywanowych, wykładziny w kąciku dla dzieci, wycieraczek wykładzinowych
• pranie mebli tapicerowanych (krzeseł i foteli),
• mycie okien i krat rozsuwanych,
• mycie elewacji,
• sprzątanie dachu,
• odśnieżanie dachu,
• mycie tablic na ogłoszenia,
• inne prace zlecane w miarę potrzeb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BKA Grup sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Michał Bloch BM COMPLEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242942412

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183291,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.