Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570913/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971181739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683830100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.krosnoodrzanskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-krosno-odrzanskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_krosnoodrzanskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce50aa41-2f2c-4992-8dce-fd0b647a54e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00570811/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.4.2024.TM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95, ON oraz Ad Blue do pojazdów służbowych i sprzętu silnikowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim przede wszystkim na terenie miast Krosno Odrzańskie i Gubin oraz na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a także dla zorganizowanych pododdziałów pożarniczych oddanych czasowo do dyspozycji Zamawiającego na terenie całego kraju.
3. Przewidywania szacunkowa wielkość zamówienia: sukcesywny zakup paliwa w ilości 36 000 litrów ON, 4 000 litrów Pb 95, 1 100 litrów Ad blue do pojazdów zamawiającego i sprzętu silnikowego.
4. Sprzedawane Zamawiającemu paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z roku 2024 poz. 1018).
5. Sukcesywny zakup paliw dokonywany będzie bezgotówkowo przy użyciu kart do tankowania wystawionych na numer rejestracyjny samochodu (do każdego pojazdu jedna karta – 24 pojazdy) oraz 4 karty na okaziciela. Karty zabezpieczone kodem PIN. Koszt wydania nowych kart oraz duplikatów kart zagubionych lub zniszczonych nie może przekraczać 20,00 zł. netto. za jedną sztukę.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy wg wzoru stosowanego przez Wykonawcę pod warunkiem zgodności ich podstawowych zapisów.
7. Rozliczenie ceny za zakup paliwa przez Zamawiającego dokonywany będzie w cyklach:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca,
- od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.
8. Zapłata wynagrodzenia za dokonane w ramach niniejszej umowy rozliczone zakupy paliwa dokonywana będzie przelewem na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, po upływie każdego okresu rozliczeniowego, faktury VAT na jego rachunek bankowy o numerze wskazanym na fakturze, w terminie minimum 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury wraz zestawieniem obejmującym:
- ilość i rodzaj pobranego paliwa;
- cenę sprzedaży i wartość dokonanej transakcji;
- nr rejestracyjny pojazdu,
- nr elektronicznej karty flotowej, którą dokonano transakcji;
9. Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z powodu nie złożenia żadnej oferty cenowejSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU KROŚNIEŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI (powtórka)
- Usługi pocztowe
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliwa na rok 2025
- Dostawa paliwa napędowego dla Urzędu Miasta Milanówka
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy paliwa w roku 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Głogów na 2025 r.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.