eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieBezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971181739

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683830100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.krosnoodrzanskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-krosno-odrzanskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/straz_krosnoodrzanskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-938f393f-dc89-4e51-a46f-29f0e57be183

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00570811/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609909

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.2024.TM

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 190000

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95, ON oraz Ad Blue do pojazdów służbowych i sprzętu silnikowego Komendy
Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim przede wszystkim na terenie miast Krosno Odrzańskie i
Gubin oraz na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a także dla zorganizowanych pododdziałów pożarniczych oddanych
czasowo do dyspozycji Zamawiającego na terenie całego kraju.
3. Przewidywania szacunkowa wielkość zamówienia: sukcesywny zakup paliwa w ilości 36 000 litrów ON, 4 000 litrów Pb
95, 1 100 litrów Ad blue do pojazdów zamawiającego i sprzętu silnikowego.
4. Sprzedawane Zamawiającemu paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i
Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z roku 2024 poz. 1018).
5. Sukcesywny zakup paliw dokonywany będzie bezgotówkowo przy użyciu kart do tankowania wystawionych na numer
rejestracyjny samochodu (do każdego pojazdu jedna karta – 24 pojazdy) oraz 4 karty na okaziciela. Karty zabezpieczone
kodem PIN. Koszt wydania nowych kart oraz duplikatów kart zagubionych lub zniszczonych nie może przekraczać 20,00 zł.
netto. za jedną sztukę.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający
dopuszcza zawarcie umowy wg wzoru stosowanego przez Wykonawcę pod warunkiem zgodności ich podstawowych
zapisów.
7. Rozliczenie ceny za zakup paliwa przez Zamawiającego dokonywany będzie w cyklach:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca,
- od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.
8. Zapłata wynagrodzenia za dokonane w ramach niniejszej umowy rozliczone zakupy paliwa dokonywana będzie
przelewem na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, po upływie każdego okresu rozliczeniowego, faktury VAT na jego
rachunek bankowy o numerze wskazanym na fakturze, w terminie minimum 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury
wraz zestawieniem obejmującym:
- ilość i rodzaj pobranego paliwa;
- cenę sprzedaży i wartość dokonanej transakcji;
- nr rejestracyjny pojazdu,
- nr elektronicznej karty flotowej, którą dokonano transakcji;
9. Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert w postepowaniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.