eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty
Usługowe w Głogowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁOGOWSKIE OBIEKTY USŁUGOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390521610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO - TARGOWISKO PAWILON 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gou.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gouglogow.bipfirma.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty
Usługowe w Głogowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb89b88-fbf8-4d9b-b824-ad24e95d0a17

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2eb89b88-fbf8-4d9b-b824-ad24e95d0a17

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie tj.:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOU.OU.TA.361.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Usługi związane z odbiorem zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), bioodpadów (kod 20 02 01) oraz
odpadów komunalnych opakowaniowych (kod 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07), zagospodarowaniem i przekazywaniem do
instalacji wskazanej w ofercie. Odbiór odpadów będzie realizowany w następujących miejscach w Głogowie :
a) targowisko przy ul. Bolesława Krzywoustego,
b) targowisko przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego,
c) targowisko przy ul. Saturna,
d) targowisko przy ul. Armii Krajowej.
e) Odrzańskie Centrum Przyrodniczo-Rekreacyjne „Neptun” ul. Piotra Skargi 31 a,
2) Dostarczenie odpowiednich pojemników do zbiórki odpadów komunalnych (komunalnych zmieszanych i zbieranych
selektywnie )
a) kontener 7 m3 - 6 szt.
b) kontener 5 m3 - 1 szt.
c) wózek 1,1 m3 - 8 szt.
d) pojemnik 0,24 m³ - 7 szt.
e) worek BigBag do selektywnej zbiórki odpadów, będących własnością Wykonawcy – 2 szt.
3) Częstotliwość opróżniania pojemników na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów będzie realizowana na zgłoszenie telefoniczne lub e-mail z wyprzedzeniem 48h od momentu zgłoszenia w dni robocze od poniedziałku do piątku, od godziny 6:00 do 22:00.
4) Mycie i dezynfekcję pojemników:
Usługa mycia i dezynfekcji pojemników o pojemności do 1,10 m³ będzie wykonywana w ramach świadczonych usług 3 razy
w roku w omówionym wcześniej terminie min. 5 dni roboczych przed wykonaniem usługi.
Dodatkowe mycia pojemników o pojemności do 1,10 m³ może zostać zlecone przez Zamawiającego, a rozliczone będzie wg
obowiązującego cennika Wykonawcy.
Usługa mycia pojemników może być wykonana, jeżeli są odpowiednie warunki atmosferyczne umożliwiające pracę
urządzeń myjących (z wyłączeniem okresu zimowego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp polegających na zwiększeniu usług do wysokości 5
% wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów usług określonych w
dokumentach zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Posiadania uprawnień i zezwoleń do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem:
• Posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Głogowa, w zakresie objętym
przedmiotem zamówienia;
• Posiada wpis do BDO;
• Posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w art. 41a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (Dz. U. 2023 poz. 1587 ze zm.), lub posiada umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na odzysk i
unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w art. 41a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 poz.1587
ze zm.);
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) posiada doświadczenie umożliwiające realizacje zamówienia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje:
- co najmniej 1 usługę z zakresu odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na kwotę nie mniejszą niż
400.000,00 zł brutto. Należy przez to rozumieć usługi wykonane lub wykonywane w ciągu następujących po sobie 12
miesięcy.
b) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
• co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz 2 osoby z wykształceniem średnim. Wszystkie te osoby
posiadają doświadczenie w branży odpadowej, minimum 5 letni staż pracy w pełnieniu funkcji nadzoru w zakresie odbioru i transportu odpadów,
• co najmniej 5 osób na stanowiskach robotniczych,
• co najmniej 3 osoby na stanowiskach robotniczych z wymaganymi kwalifikacjami, tj. kierowcy samochodów
specjalistycznych posiadających prawo jazdy kategorii C oraz świadectwo kwalifikacji zawodowej potwierdzające posiadanie
stosownych uprawnień w niezbędnym zakresie do realizacji przedmiotu zamówienia;
c) dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.:
• co najmniej 1 samochód specjalistyczny bezpylny z funkcją zgniatania liniowego spełniający europejski standard emisji
spalin na poziomie Euro 5 , wyposażony w monitor w kabinie oraz kamerę „cofania” zapewniającą kierowcy, podczas
wykonywania manewru cofania oraz przy realizowaniu prac załadowczych, stały nadzór nad wykonywanymi czynnościami,
• co najmniej 1 samochód specjalistyczny wyposażony w urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników, samochód
powinien umożliwiać wykonanie czynności myjąco-dezynfekujących w miejscu opróżniania pojemników; usługa powinna być
wykonana w taki sposób aby podczas i po zakończeniu mycia i dezynfekcji pojemnika płyn nie wydostawał się (na zewnątrz
pojazdu) poza pojazd,
• co najmniej 2 samochody specjalistyczne do transportu kontenerów o pojemności 3,3 – 10m³, spełniające normę emisji
spalin co najmniej na poziomie Euro 4,
Wszystkie samochody (o którym mowa powyżej), którymi posługuje się Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy
muszą być oznaczone/opisane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
• stałą bazą spełniającą warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie
szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na
kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł ,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg Załącznika Nr 3 ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach
lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i
b).
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówień
publicznych (wzór stanowi zał. Nr 8 do SWZ ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane – oświadczenie Wykonawcy wraz z wymaganymi
dokumentami (wg Załącznika Nr 4),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia lub
którymi będzie dysponował wykonawca w celu wykonania zamówienia ( wg załącznika Nr 6 do SWZ),
f) zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów lub umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na odzysk i
unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa
w art. 41a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu 3) Pełnomocnictwo 4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli
dotyczy)5)Wadium 6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie
wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.Wymagane uprawnienia i zezwolenia muszą posiadać wszyscy wykonawcy.
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ), ,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia maja obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego będzie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zostały zawarte w dokumentach zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.