Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600429/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu do badania aerozoli wraz z oprogramowaniem w podziale na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT LEKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015244176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chełmska 30/34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-725
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223311557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.lipinska@nil.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nil.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nil.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i kontrolno-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu do badania aerozoli wraz z oprogramowaniem w podziale na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84368a4d-4f67-4106-bfa8-b2bf7f600a87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/NIL/ZZ-SP/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 469467,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 1 Aparat do oznaczania jednolitości dawki dostarczanej w dozujących pojemnikach proszkowych (DUSA DPI) – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń w zakresie poszczególnych części zamówienia został określony w Formularzu wymaganych parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,4.5.3.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
4.5.5.) Wartość części: 45817,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 2 Aparat do oznaczania jednolitości dawki dostarczanej w dozujących pojemnikach pod ciśnieniem (DUSA MDI) – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń w zakresie poszczególnych części zamówienia został określony w Formularzu wymaganych parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,4.5.3.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
4.5.5.) Wartość części: 47726,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 3 Impaktor kaskadowy Andersen – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń w zakresie poszczególnych części zamówienia został określony w Formularzu wymaganych parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,4.5.3.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
4.5.5.) Wartość części: 172382,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 4 Wielopoziomowy impaktor cieczowy MSLI 5-półkowy – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń w zakresie poszczególnych części zamówienia został określony w Formularzu wymaganych parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,4.5.3.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
4.5.5.) Wartość części: 73908,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 5 Oprogramowanie przeznaczone do obliczania pomiarów aerodynamicznego rozkładu wielkości cząstek inhalacyjnych, masowej mediany aerodynamicznej wielkości cząstek (MMAD) oraz geometrycznego odchylenia (GSD) – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń w zakresie poszczególnych części zamówienia został określony w Formularzu wymaganych parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,4.5.3.) Główny kod CPV: 48460000-0 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 54461,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. 6 Wytrząsarka posuwisto-zwrotna – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń w zakresie poszczególnych części zamówienia został określony w Formularzu wymaganych parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,4.5.3.) Główny kod CPV: 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy
4.5.5.) Wartość części: 75171,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części została złożona jedna oferta. Wykonawca złożył ofertę bez opatrzenia jej właściwym podpisem, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W/w Wykonawca złożył skan oferty podpisanej ręcznie, w związku z powyższym oferta została odrzucona jako niezgodna z przepisami ustawy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, tj. ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym, iż w zakresie tej części oferta podlegała odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57787,86
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57787,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części została złożona jedna oferta. Wykonawca złożył ofertę bez opatrzenia jej właściwym podpisem, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W/w Wykonawca złożył skan oferty podpisanej ręcznie, w związku z powyższym oferta została odrzucona jako niezgodna z przepisami ustawy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, tj. ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym, iż w zakresie tej części oferta podlegała odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59304,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59304,45 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części została złożona jedna oferta. Wykonawca złożył ofertę bez opatrzenia jej właściwym podpisem, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W/w Wykonawca złożył skan oferty podpisanej ręcznie, w związku z powyższym oferta została odrzucona jako niezgodna z przepisami ustawy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, tj. ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym, iż w zakresie tej części oferta podlegała odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214199,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214199,58 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części została złożona jedna oferta. Wykonawca złożył ofertę bez opatrzenia jej właściwym podpisem, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W/w Wykonawca złożył skan oferty podpisanej ręcznie, w związku z powyższym oferta została odrzucona jako niezgodna z przepisami ustawy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, tj. ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym, iż w zakresie tej części oferta podlegała odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91837,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91837,95 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części została złożona jedna oferta. Wykonawca złożył ofertę bez opatrzenia jej właściwym podpisem, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W/w Wykonawca złożył skan oferty podpisanej ręcznie, w związku z powyższym oferta została odrzucona jako niezgodna z przepisami ustawy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, tj. ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym, iż w zakresie tej części oferta podlegała odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67673,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67673,37 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części została złożona jedna oferta. Wykonawca złożył ofertę bez opatrzenia jej właściwym podpisem, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W/w Wykonawca złożył skan oferty podpisanej ręcznie, w związku z powyższym oferta została odrzucona jako niezgodna z przepisami ustawy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, tj. ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z tym, iż w zakresie tej części oferta podlegała odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93407,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93407,43 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do badania aerozoli wraz z oprogramowaniem w podziale na 6 części
- Dostawa oprogramowania naukowo-badawczego dla Politechniki Gdańskiej
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiaru absorbancji, fluorescencji, luminescencji dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.