Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00556188/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dae6653f-7610-460a-a7c0-e54b08ec9a7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070342/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie, dostawa i odbiór tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556188
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2024.EZ2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku w 2025 roku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wytworzenie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych i wtórników tablic w rodzajach i ilościach podanych w Załączniku nr 1 do SWZ – opisie przedmiotu zamówienia;
2) odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych celem kasacji i ich złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
30195000-2 Tablice;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
6. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na dostarczony przedmiotu zamówienia (na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia) na okres nie krótszy niż 12 miesięcy*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru (bez względu na okresy gwarancji, oferowane przez producentów poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia).
Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia tj.: 12 m-cy albo 24 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 12 m-cy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 m-cy.
Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium „Gwarancja” – G”, określonym w rozdziale XVIII SWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami.
7. Szczegółowe warunki gwarancji, rękojmi przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218997,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231129,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218997,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAB KOWALCZUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251389958
7.3.3) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 11B
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROTAB" KOWALCZUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PROTAB" KOWALCZUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218997,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Dostawa aspiracyjno - próżniowych systemów zamkniętych do pobierania krwi, staplerów płucnych (...), w podziale na 6 części
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
- Dostawa wyrobów do operacji witrektomii tylnej kompatybilnych z aparatem Megatron S4 oraz innych akcesoriów, retraktorów tęczówkowych, pierścieni napinających torebkę (...) w podziale na 4 części.
- Dostawa spirali embolizacyjnych obwodowych, systemów do zamykania dostępów naczyniowych, akcesoriów do aparatu do znieczuleń Damece MRI 508 do użytku w pracowni (...) w podziale na 13 części
- Konserwacja oświetlenia drogowego w ciągu drogi krajowej nr 2 (obwodnicy m. Biała Podlaska) w km 630+545÷641+512, na wiadukcie w ciągu drogi wojewódzkiej nr 811 i 812 oraz d. serwisowych w 2025r.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczanie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Mławie
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE GDAŃSKIM
- "Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Gostyninie oraz odbiór i utylizację tablic zużytych"
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.