Og³oszenie z dnia 2024-12-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Urz±d Pracy w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141186998
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 367 18 30
1.5.8.) Numer faksu: +48 24 367 18 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mupplock@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mupplock.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30248a21-41fd-400f-9fd5-cb0782db0dba
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00629264
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00018999/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30248a21-41fd-400f-9fd5-cb0782db0dba3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej opisane s± pkt 8 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zw. dalej RODO), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Urz±d Pracy z siedzib± w P³ocku przy ul. 3 Maja 16 (dalej zw. MUP), adres e-mail: sekretariat@mup.plock.eu, tel. 24 367 18 30.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w MUP, e-mail: inspektor.ochronydanych@mup.plock.eu, tel. 24 367 18 30.
3. Podane dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowi±zek prawny Administratora) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2024 r.” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. W zwi±zku z przetwarzaniem danych zgodnie z wymogiem ustawowym - odbiorcami danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zw. ‘ustawa Pzp’, a tak¿e podmioty uprawnione w zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku prawnego na nich ci±¿±cego (jak s±dy, policja) lub inne uprawnione podmioty, które przetwarzaj± dane w imieniu administratora (np. dostawcy us³ug hostingowych, prawnych).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu i przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¶li czas trwania umowy przekracza 4 lata – okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy i w zakresie archiwalnym okres wynikaj±cy z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, stosownie do instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt obowi±zuj±cego w MUP.
6. Prawa osób w zwi±zku z przetwarzaniem przez Administratora podanych danych osobowych:
• prawo dostêpu do tre¶ci podanych danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO;
• prawo do sprostowania danych - na podstawie art. 16 RODO *;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych - na podstawie art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania przetwarzania danych osobowych za niezgodne z prawem;
przy tym nie przys³uguje:
- prawo do usuniêcia danych (ze wzglêdu na okoliczno¶ci, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO);
- prawo do przenoszenia danych (w zwi±zku z warunkami, o których mowa w art. 20 RODO);
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, gdy¿ podstaw± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (nie zachodz± przes³anki art. 21 RODO);
7. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod rygorem konsekwencji niepodania wymaganych danych wynikaj±cych z przepisów ustawy Pzp.
8. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.
9. Nadmieniamy o ci±¿±cym na Wykonawcy (bior±cym udzia³ w postêpowaniu) obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO (tj. przekazania klauzuli informacyjnej Zamawiaj±cego) wzglêdem osób fizycznych, których dane zostan± przekazane Zamawiaj±cemu i które Zamawiaj±cy pozyska po¶rednio od Wykonawcy, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SK 223-1/JR/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Urzêdu Pracy w P³ocku w 2025 roku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
Wszystkie obliczenia dokonane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego, zgodnie z poni¿szym kryterium: Cena – 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:- nie podlegaj± wykluczeniu w zakresie okre¶lonym w pkt 15 SWZ,
- posiadaj± aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej .
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.) na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej .
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-10
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Przygotowanie i dostarczanie pakietów ¿ywno¶ciowych dla dzieci uczêszczaj±cych do ¶wietlic ¶rodowiskowych
- Przebudowa lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym w P³ocku przy ul. 1 Maja 1 z instalacjami: elektryczn±, wod-kan i c.o. oraz budow± klatki schodowej
- Dostawa jednorazowych materia³ów medycznych
- Us³ugi poligraficzne - Druk i dostawa ksi±¿ki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Us³ugi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy ksi±¿ki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Dostawa sprzêtu medycznego: aparatu do masa¿u, zmotoryzowanej szyny CPM, sto³u zabiegowego, gastroskopu video, optyki histeroskopowej i resektoskopowej, p³aszczy do optyk.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddzia³ w Warszawie oraz jednostek podleg³ych.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddzia³ów w Kro¶nie, Przemy¶lu i Tarnobrzegu.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy w Jab³once w 2025 roku".
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w Strykowie
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta Ciechanów w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek oraz ich zwrotów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.