eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JordanówWykonanie prac konserwatorskich i remontowych w domu Jalu Kurka w Naprawie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac konserwatorskich i remontowych w domu Jalu Kurka w Naprawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182687609

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78407ac1-35ce-4a6f-af19-fc081a74609f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwatorskich i remontowych w domu Jalu Kurka w Naprawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78407ac1-35ce-4a6f-af19-fc081a74609f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039839/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie prac konserwatorskich i remontowych w domu Jalu Kurka w Naprawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „Wykonanie prac konserwatorskich i remontowych w domu Jalu Kurka w Naprawie”

Przedmiotem inwestycji będą prace remontowe i konserwatorskie prowadzone przy budynku mieszkalnym jednorodzinnym “Dom Jalu Kurka” zlokalizowanym w miejscowości Naprawa na działkach o nr ewid. 1878/7, 1878/9, 1878/11, 1878/12, 1878/14, wpisanym do gminnej ewidencji zabytków pod nr 37. Budynek mieszkalny w stylu zakopiańskim, o konstrukcji drewnianej, kryty dachówką - został wybudowany w latach 50 przez poetę Jalu Kurka. W związku z realizacją inwestycji “Budowa drogi ekspresowej S7 Kraków-Rabka Zdrój”, z powodu kolizji z inwestycją, budynek został przeniesiony do nowej lokalizacji w obrębie miejscowości Naprawa. Przeniesienia oraz odbudowy dokonano na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 436/21, znak WA.6740.1.633.202.PK wydanej przez Starostę Suskiego, i zgodnie z uzgodnieniem z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Krakowie - znak. OZKr.5183.1647.2019.DW. Przedmiotowy budynek w pierwotnej wersji pełnił funkcję mieszkalną zawierającą podstawowe pomieszczenia użytkowe na pobyt stały mieszkańców i pomieszczenia pomocnicze. Budynek posiada cztery kondygnacje: piwnicę, parter i dwie kondygnacje poddasza użytkowego w dachu. Obiekt zbudowany na planie prostokąta o zwartej bryle architektonicznej, w stylu regionalnym. Nakryty symetrycznym dachem dwuspadowym, o nachyleniu 50 st. Kolorystyka elewacji - materiały o naturalnych kolorach i fakturze, pochodzenia lokalnego – okładzina podmurówki z naturalnego kamienia łamanego, ściany parteru i poddasza drewniane wieńcowe lub szkieletowe, pokrycie dachu dachówką ceramiczną w kolorze czerwonym. Okna w budynku drewniane, skrzynkowe w formie prostokątów z podziałem na kwatery, szerokie wiatrownice, duże wysięgi okapów. W budynku występują instalacje: wody, kanalizacji, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja słaboprądowa, instalacja odgromowa. W ramach dofinansowania planowane jest przeprowadzenie m. in. następujących prac konserwatorskich i remontowych:
● wymiana stolarki okiennej na nową, drewnianą, o formie i podziałach zgodnej z oryginalną,
● wymiana drzwi zewnętrznych,
● wymiana drzwi wewnętrznych na nowe, o wymiarach zgodnych z obowiązującymi przepisami, zachowując materiał, formę i styl drzwi istniejących,
● wymiana grzejników na takie o formie zbliżonej do grzejników oryginalnych,
● wymiana posadzek tam, gdzie nie są zgodne z oryginalnymi,
● a także inne prace konserwatorskie i remontowe, służące wyeksponowaniu wartości historycznej i kulturowej budynku, oraz służące dostosowaniu budynku do obowiązujących przepisów i komfortu użytkowania.

Szczegółowy zakres robót został zawarty w Dokumentacji projektowej -technicznej– stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ, Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ, STWiOR – stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.
Uwagi:
Zadanie realizowane jest ze środków pochodzących z dofinansowania przyznanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 07.11.2024r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia w wysokości: 399 999,97 zł.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu tj. do dnia 07.11.2024r. do godz. 10:00 wpłynęły 2 oferty: oferta nr 1 - Jacek Proszkowiec Zakład Stolarski, Krzczonów 122, 32-435 Krzczonów, cena brutto oferty 410 269,32 zł oraz oferta nr 2 - Podhalańska Grupa Budowlana „ROBEX-BUD” Robert Potoczak, Naprawa 663, 34-240 Jordanów, cena brutto oferty 699 441,22zł. Oferta nr 1 Wykonawcy Jacek Proszkowiec Zakład Stolarski, Krzczonów 122, 32-435 Krzczonów, która zawierała najniższą cenę podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy pzp.
Zamawiający nie był w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty nr 2.
W związku z powyższym zostało unieważnione postępowanie na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych- „ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę co ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410269,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699441,22 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.