eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneObsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48182023200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f87b5caf-6d41-4420-91d1-085f4c3b0274

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f87b5caf-6d41-4420-91d1-085f4c3b0274

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@tpn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dział VIII SWZ
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

szwedzki

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/19/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025). W ramach zadania należy wykonać następujące czynności:
1.1. Rejestracja i umożliwienie wjazdu pojazdów, które nie mają karty otwierającej bramę (posiadają tylko zezwolenie);
1.2. Umożliwienie wjazdu pojazdów uprzywilejowanych na sygnale;
1.3. Wydawanie zezwoleń i umożliwienie wjazdu pojazdów obsługujących schroniska, dla których zezwolenia znajdują się w pomieszczeniu służbowym przy bramie (serwis, dostawy itp.);
1.4. Wykonywania kontroli ruchu turystycznego, udzielania informacji dotyczących obowiązujących przepisów;
1.5. Regulacja ruchu busów w rejonie bramy.
1.6. Kontrolowania (minimum dwa razy w ciągu dnia) wszystkich podmiotów, które prowadzą działalność w rejonie Palenicy
1.7. Opieki nad infrastrukturą w rejonie Palenicy poprzez kontrolę jej stanu i interweniowanie (drobne naprawy infrastruktury) w momencie problemów technicznych w istniejących urządzeniach,
1.8. Odśnieżania bramy oraz alejek wejściowych do TPN oraz ławek i ławostołów
1.9. Utrzymywania czystości w rejonie bramy, punktu sprzedaży biletów oraz w pomieszczeniu służbowym;
1.10. Zbieranie kart przewozów konnych od fiakrów i segregacja ich w poszczególnych miesiącach,
1.11. Raz na kwartał mycie zewnętrzne budynku serwerowni oraz budynku w którym znajdują się biletomaty, bankomaty.
1.12. Udzielanie turystom informacji
1.13. Zleceniobiorca odpowiada za porządek w budynku serwerowni;
1.14. Zleceniobiorca obsługujący bramę ponosi odpowiedzialność za powierzony sprzęt - z wyjątkiem kradzieży.
1.15. Zleceniobiorca ma obowiązek dokonywania niezwłocznych zgłoszeń usterek powierzonego sprzętu oraz wyposażenia obiektu do Działu Administracji, a także poinformowanie o usterce osobę merytoryczną, wskazaną w Umowie
1.16. Do momentu przejęcia obsługi parkingu i biletów przez właściwy podmiot udzielanie stosownej pomocy. Dokładny zakres usług do wykonania przez Zleceniobiorcę określa opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98341120-2 - Usługi portierskie

98300000-6 - Różne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3.1. Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium 60.00 %
3.2. Kryterium nr 2: Termin płatności wynagrodzenia – waga kryterium 40.00 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: EZAMOWIENIA.GOV.PL

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.