Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632728/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48182023200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f87b5caf-6d41-4420-91d1-085f4c3b0274
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f87b5caf-6d41-4420-91d1-085f4c3b02743.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@tpn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dział VIII SWZ
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
szwedzki
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/19/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025). W ramach zadania należy wykonać następujące czynności:
1.1. Rejestracja i umożliwienie wjazdu pojazdów, które nie mają karty otwierającej bramę (posiadają tylko zezwolenie);
1.2. Umożliwienie wjazdu pojazdów uprzywilejowanych na sygnale;
1.3. Wydawanie zezwoleń i umożliwienie wjazdu pojazdów obsługujących schroniska, dla których zezwolenia znajdują się w pomieszczeniu służbowym przy bramie (serwis, dostawy itp.);
1.4. Wykonywania kontroli ruchu turystycznego, udzielania informacji dotyczących obowiązujących przepisów;
1.5. Regulacja ruchu busów w rejonie bramy.
1.6. Kontrolowania (minimum dwa razy w ciągu dnia) wszystkich podmiotów, które prowadzą działalność w rejonie Palenicy
1.7. Opieki nad infrastrukturą w rejonie Palenicy poprzez kontrolę jej stanu i interweniowanie (drobne naprawy infrastruktury) w momencie problemów technicznych w istniejących urządzeniach,
1.8. Odśnieżania bramy oraz alejek wejściowych do TPN oraz ławek i ławostołów
1.9. Utrzymywania czystości w rejonie bramy, punktu sprzedaży biletów oraz w pomieszczeniu służbowym;
1.10. Zbieranie kart przewozów konnych od fiakrów i segregacja ich w poszczególnych miesiącach,
1.11. Raz na kwartał mycie zewnętrzne budynku serwerowni oraz budynku w którym znajdują się biletomaty, bankomaty.
1.12. Udzielanie turystom informacji
1.13. Zleceniobiorca odpowiada za porządek w budynku serwerowni;
1.14. Zleceniobiorca obsługujący bramę ponosi odpowiedzialność za powierzony sprzęt - z wyjątkiem kradzieży.
1.15. Zleceniobiorca ma obowiązek dokonywania niezwłocznych zgłoszeń usterek powierzonego sprzętu oraz wyposażenia obiektu do Działu Administracji, a także poinformowanie o usterce osobę merytoryczną, wskazaną w Umowie
1.16. Do momentu przejęcia obsługi parkingu i biletów przez właściwy podmiot udzielanie stosownej pomocy. Dokładny zakres usług do wykonania przez Zleceniobiorcę określa opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
98300000-6 - Różne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3.1. Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium 60.00 %
3.2. Kryterium nr 2: Termin płatności wynagrodzenia – waga kryterium 40.00 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: EZAMOWIENIA.GOV.PL
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-10
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup pojazdu 6-cio kołowego wraz z gąsienicami dla zespołu do zadań infrastrukturalnych
- "Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku - z podziałem na 6 części
- Administrowanie nieruchomościami gminnymi - 2 części
- Sukcesywna dzierżawa koncentratorów tlenu
- Świadczenie usług pralniczych dla Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych, wynajem bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obsługę centrali p.poż i radiatora, obsługę szatni głównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obsługę stanowiska dyspozytora
- Usługi ochrony i dozoru nieruchomości położonej przy ul. 28 lipca 1943 17a w Krakowie, zabudowanej budynkami: Willą Decjusza, Oficyną zwaną Domem Łaskiego
- Ochrona fizyczna osób i mienia Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony mienia oraz obsługa portierni na terenie kompleksu budynków, ul. M. Skłodowska-Curie nr 27/29
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia i usług portierskich w budynkach AST w Krakowie, Wrocławiu i Bytomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.